Kuinka nuorena saitte ensimmäisen ajokoiranne?

Nuorten harrastajien oma foorumi

ViestiKirjoittaja Heikku päivämäärä To Helmi 28, 2008 11:15 am

Ensimmäisen ajokoirani ostin kun olin 18. Valmistuin ammattiin keväällä ja sain rahaa lahjaksi. Niillä rahoilla kävin suokin ostamassa jonka olin jo varannut.
Suokkia ennen minulla oli sekarotuinen ajuri.
Heikku
 

ViestiKirjoittaja Hämy päivämäärä To Helmi 28, 2008 12:53 pm

Ensimmäisen oman ajokoiran sain 11 vuotiaana, kun suoritin metsästäjätutkinnon. Koko ikäni oon kyllä ollut tekemisissä koirien ja varsinkin ajokoirien kanssa, kun meillä on aina ollut koiria. :)
Hämy
 

ViestiKirjoittaja Jakthund päivämäärä La Elo 16, 2008 1:21 pm

No niitä oli sillon meillä jo kun synnyin. Mutta nyt olen 14 vuotias, ja mulla on 2 ajokoiraa.
Jakthund
 

ViestiKirjoittaja Theme päivämäärä Ma Elo 25, 2008 11:25 am

ite ajokoirista innostuun vasta siinä 18vuoden ikäisenä siitähä se ajatus sitte lähtiki nyt on 2 narttua tarhas
Theme
 

Re: Kuinka nuorena saitte ensimmäisen ajokoiranne?

ViestiKirjoittaja Sonja päivämäärä Pe Syys 05, 2008 7:21 pm

Ihan sellasta omaa ajokoiraa ei oo ollu, että se ois ollu omissa nimissä, mutta meillä on ollu ajokoiria jo ennen mun syntymää eli yli parikymmentä vuotta. Ja kaikki ne on aina ollu tärkeitä vaikkei ihan omia olekaan olleet.

Nyt on sitte tulossa taas ajokoira parin vuoden tauon jälkeen. On ne niin mahtavia koiria, että... :wink:
Sonja
 

Re: Kuinka nuorena saitte ensimmäisen ajokoiranne?

ViestiKirjoittaja Ewei päivämäärä Ke Maalis 04, 2009 8:34 pm

sitä ihanikiomaa koiraa en ole vielä saanut, mutta vallu on omistuksessa puoliksi isäni kanssa, ja se tuli meille kun olin 11v.
Ewei
 

Re: Kuinka nuorena saitte ensimmäisen ajokoiranne?

ViestiKirjoittaja Kapu päivämäärä Pe Maalis 06, 2009 6:30 pm

Meillä on ollu ajokoira koko mun elämän ajan suunnilleen koko ajan. (Oon siis kohta 16v.) Mutta isin omistuksessa ne on virallisesti ollut niinkuin tämä nykynenkin. Mutta jos meille vielä minun aikana tulee koira niin aion olla kyllä omistajana! Se on varma se. ;D
Kapu
 

Re: Kuinka nuorena saitte ensimmäisen ajokoiranne?

ViestiKirjoittaja haaaki päivämäärä Pe Maalis 06, 2009 9:41 pm

13 vuotiaana saatiin tuo nykynen...
haaaki
 

Re: Kuinka nuorena saitte ensimmäisen ajokoiranne?

ViestiKirjoittaja satus päivämäärä Ti Huhti 14, 2009 5:54 pm

Sain ensimmäisen oman ajokoirani viime syyskuussa. Olin silloin siis 19-vuotias. Kotona meillä on tosin aina ollut koira. Hommasin metsästyskortin 13-vuotiaana ja sen jälkeen aloin kunnolla käymään metsällä isän koiralla. Tämä kuitenkin siirtyi paremmille metsästysmaille vuosi sitten..
satus
 

Re: Kuinka nuorena saitte ensimmäisen ajokoiranne?

ViestiKirjoittaja Iitapiru! päivämäärä Ma Touko 11, 2009 1:00 pm

12 v. olin ku isäukko toi mulle piikelin kaveriksi. Siitä se lähti sitte ja sillä tielä olhan etelleen.
Iitapiru!
 

Re: Kuinka nuorena saitte ensimmäisen ajokoiranne?

ViestiKirjoittaja juhlinki päivämäärä Ma Touko 11, 2009 6:24 pm

Onneksi olkoon iitapiru.!!!!! noin. 37 vuotta ja yksi muotovalio,siitä on hyvä jatkaa.
juhlinki
 

Re: Kuinka nuorena saitte ensimmäisen ajokoiranne?

ViestiKirjoittaja Iitapiru! päivämäärä Ma Elo 10, 2009 5:06 pm

:lol:
Viimeksi muokannut Iitapiru! päivämäärä La Marras 28, 2009 4:31 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
Iitapiru!
 

Re: Kuinka nuorena saitte ensimmäisen ajokoiranne?

ViestiKirjoittaja Iitapiru! päivämäärä La Marras 28, 2009 4:13 pm

juhlinki kirjoitti:Onneksi olkoon iitapiru.!!!!! noin. 37 vuotta ja yksi muotovalio,siitä on hyvä jatkaa.
No kato, ku mulla ei ole ollu koskhan pakkomieltheenä minkhän sortin valionarvo. Se kuule tullee jos on tullakseen. Toistaseksi yks muotovalio, mutta en mie ota harrastuksesta ressiä. Olen mie nähäny niitäki "harrastajia", jokka on valamiita mihin tahansa. Tahtoo vaan olla homma silhen, että niin makkaa ku pettaa. Mie olen erottanu harrastuksen ja työn toisisthan jo alunperinki. Kiitos kuiten myöhäsistäki onnitteluista, net kuiten aina mieltä lämmittää.
Iitapiru!
 

Re: Kuinka nuorena saitte ensimmäisen ajokoiranne?

ViestiKirjoittaja Iitapiru! päivämäärä Ke Maalis 10, 2010 1:34 pm

Uskosin, että nuoret harrastajatki kohta saahaan mukkaan.....
Iitapiru!
 

Re: Kuinka nuorena saitte ensimmäisen ajokoiranne?

ViestiKirjoittaja Tuula Mikander päivämäärä Ke Loka 24, 2012 8:50 pm

lapseni sai 5vuotiaana ikioman suomenajokoiran!...
Emma
Tuula Mikander
 
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Loka 24, 2012 8:38 pm

EdellinenSeuraava

Paluu NUORTEN OMAT JUTUT

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron