Tositarina kadonneesta ajokoirasta

Nuorten harrastajien oma foorumi

Tositarina kadonneesta ajokoirasta

ViestiKirjoittaja jenniina päivämäärä Su Maalis 15, 2009 9:52 pm

Uudessa nuorten koiralehdessä on näytenumerossa juttu kadonneesta ajokoirasta ja kuinka se löytyi. Käykää lukemassa osoitteessa http://www.koirafanitus.net/demo/14.pdf
jenniina
 

Re: Tositarina kadonneesta ajokoirasta

ViestiKirjoittaja Ewei päivämäärä Su Maalis 15, 2009 9:54 pm

Johan oli koira ottanut seikkailua. Hyvä että pääsi lopulta takaisin kotiin :--)
Ewei
 

Re: Tositarina kadonneesta ajokoirasta

ViestiKirjoittaja Epe päivämäärä Ma Huhti 11, 2011 8:59 am

Sattuipa Oulussa -90 luvun alussa , että nuori ajokki katosi kyselin poliisit ja irtokoiratarhat kuulutin lehdessä ei vaan tuntunut löytyvän.
Löytyihän lopulta Nikulan eläinkodista Oulusta josta olin useasti kysellyt ja yht. tietoni siellä oli VARMASTI.
Soittivat kolmen viikon päästä ja ilmoittivat koirani olevan siellä. Paikalle mentyäni tunsin koiran omaksi mutta HINTA hoidosta oli TÄHTITIETEELINEN (liekö makuuttaneet hotellissa kolme viikkoa).
Ihmetteleen jäin miksi koiran löytymistä ei ilm. HETI ? Piti antaa ensin maksua kertyä.
Epe
 

Re: Tositarina kadonneesta ajokoirasta

ViestiKirjoittaja Epe päivämäärä Ma Huhti 11, 2011 9:18 am

Samasta hoitolasta toinen omakohtainen tapaus.
Olin Oritkarin satama alueella treenaamassa nuorta narttua (7kk).Yöllä koiraa etsiessä poliisi partio pysäytti ja tiedusteli liikkeitäni jolloin kerroin koirani kadonneen johon partio ilmoitti vieneen Nikulan tarhalla illalla kahdeksan aikoihin.
Aamulla keula kohti Nikulaa matkaa n.40km. Olin paikalla aamulla kahdeksan aikaan .
Sitten alkoi tapahtua ,silloinen isäntä (ajokokeiden ylituomari)tuli huutaen SILMILLE tänne ei tulla ilmoittamatta ja aukeaa vasta yhdeksältä !!
Selvishän syykin ko. käytökseen pentuani oli jo kolme miesta katsomassa (tulkitsin silloin ostajiksi) jouduin ottamaan koirani puoli väkisin pois ! !
Ja HINTA oli taas oma tarina (hotelli ois ollut yhdestä yöstä halvempi)
Epe
 


Paluu NUORTEN OMAT JUTUT

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa