Vuosikokous asiaa

Ilmoituksia tulevista tapahtumista.

Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja laitinja päivämäärä Ke Tammi 27, 2010 9:48 pm

Arvoisa ajokoiraväki!

Tervetuloa Etelä-Karjalaan ja Lappeenrantaan. Tulkaa joukolla tänne, niin pidetään täällä mielenkiintoinen vuosikokous ja toivottavasti koiramäärältään mittava päänäyttely. Kokouspaikka on kaupungintalossa sijaitseva Lappeenranta – sali, johon kyllä kaikki paikalle saapuvat taatusti mahtuvat. Majoitustilaa tarvitsijoille löytyy vajaan 50 metrin päästä hotelli Lappeesta. Lappeessa on myös juhlaillallinen lauantai - iltana.

Yllättäen hotelli ilmoitti tänään, ettei pysty ottamaan ennakkoilmoittautumisia illalliselle hotellivarauksen yhteydessä. Se nyt vaan ei kuulemma onnistu jostain syystä! Kuitenkin meidän pitää ravintolalle ilmoittaa etukäteen paikalle tulevien lukumäärä. Niinpä pyydän teiltä kaikilta, että lähettäisittekö ilmoituksen minulle sähköpostiin, jos aiotte osallistua illalliselle. (Kannattaa – ruokalista näyttää kyllä hyvältä!) Tai jos sähköpostia ei ole, niin sitten puhelimella, mielellään klo 16 jälkeen tai tietysti voi myös laittaa tekstiviestin. Valitan asian saamaa käännettä, mutta vieritän kyllä syyn hotellin piikkiin.

Muistakaa myös ilmoittaa koirat päänäyttelyyn. Saataisiin kerrankin oikein kunnon päänäyttely –olisihan se hienoa jos paikalla olisi yli sata ajuria! Se on teistä kiinni.

Ilmoittakaa osallistuminen illalliseen:

sähköpostilla: jyrki.laitinen@pp3.inet.fi

tai puhelimella 040 -558 3424


T. Jyrki Laitinen
Kaakkois-Suomen Ajokoirakerho ry

ps. Tänä aamuna taas - 28 astetta, eikä näytä juuri hellittävän…
laitinja
 

Re: Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja Raato päivämäärä To Tammi 28, 2010 4:16 pm

Ketkä ovat tuomarit?
Raato
 

Re: Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja vipukinttu päivämäärä To Tammi 28, 2010 4:39 pm

x
Viimeksi muokannut vipukinttu päivämäärä To Maalis 18, 2010 10:08 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
vipukinttu
 

Re: Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja laitinja päivämäärä Pe Tammi 29, 2010 8:40 pm

Juhlaillallisen varaussysteemi palannut alkuperäiseen systeemiin!!! Tiukan väännön (ja aika monen puhelun ) jälkeen hotelli Lappee suostui ottamaan illallisvaraukset hotellivaruksen yhteydessä, niin kuin esim. Ajokoiramiehen ilmoituksessa on(Kiitos Jaana!). Eli se mitä aiemmin täällä kirjoitin ei enää päde! Ne henkilöt, jotka ehtivät jo ilmoittautua minulle voivat olla huoleti. Minä ilmoitan teidät, eli te olette jo hommanne hoitaneet.

Anteeksi tämä asian edestakaisin vatvominen, mutta nyt asia on kunnossa. Eli ilmoittautukaa suoraan hotelliin. Kiitos.

Joku tiedusteli näyttelyn tuomareita. Urokset hoitaa Matti Hautala ja nartut Paula Rekiranta.


T. Jyrki Laitinen
laitinja
 

Re: Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja teilaaja päivämäärä Su Huhti 04, 2010 10:30 pm

Olisikohan liian vaikea laittaa nettiin vuosikokouksen kaikki tapahtumat, kasvattajakilpailun voittaja sekä muut voittajat ja kaikki äänestys hommat sun muut kun onhan ne kuitenkin kirjattu ylös siellä niin luulisi olevan helppoa siirtää nettiin mutta eivät taida viitsiä.
teilaaja
 

Re: Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä Su Huhti 04, 2010 11:03 pm

Luulen, että SAJn hallitus pohtii ensin tällaista käytäntöä - tämähän on "vain keskustelufoorumi" ei puolivirallinen, eikä virallinen SAJn tiedonjakokanava.
Ruippa
 

Re: Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja metsässä päivämäärä Ma Huhti 05, 2010 7:18 am

Ruippa kirjoitti:Luulen, että SAJn hallitus pohtii ensin tällaista käytäntöä - tämähän on "vain keskustelufoorumi" ei puolivirallinen, eikä virallinen SAJn tiedonjakokanava.

Voisihan nuo tiedot kai laittaa"virallisimmlle" sivuille nettiin vaikka http://www.ajokoirajarjesto.fi/
metsässä
 

Re: Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja outo päivämäärä Ma Huhti 05, 2010 10:46 am

teilaaja kirjoitti:Olisikohan liian vaikea laittaa nettiin vuosikokouksen kaikki tapahtumat, kasvattajakilpailun voittaja sekä muut voittajat ja kaikki äänestys hommat sun muut kun onhan ne kuitenkin kirjattu ylös siellä niin luulisi olevan helppoa siirtää nettiin mutta eivät taida viitsiä.


Hallituksella on sihteeri, jonka tehtäväksi on luontevaa tämäkin asia siirtää. Sen jälkeen vuosikouspöytäkirja nettiin, kun se on tarkastettu. Koko Mannersuon puheenjohtajakauden on kyselty avoimen tiedottamisen perään monissa yhteyksissä, aina vuosikokousta myöten. Eristystä ei ole tullut, tuskin on ollut haluakaan, sillä tietämättömyydessä, laput silmillä kulkevaa jäsenistöä on ollut näin helpompi johtaa.
Vakaa käsitykseni on, että Jari Fors tulee tähänkin asiaan puuttumaan. Annetaan nyt työrauha, sillä asioita on varmasti monia, joihin joudutaan puuttumaan jäsenistön eduksi.
Muuten Veistäjä näyttää olevan edelleen nettikirjoitusten valvojana, eikö ymmärrä vieläkään pysytellä rotujärjestön tehtävistä poissa ?
outo
 

Re: Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja ako päivämäärä Ma Huhti 05, 2010 11:02 am

olen kans ootellu nuita kasvattaja,jahtikallen ja urmaksenmaljan tuloksia,eipä näy missään olevan,vai vieläköhän siitä urmaksen maljanvoittajasta äänestellään
ako
 

Re: Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja Seppo K. päivämäärä Ma Huhti 05, 2010 12:46 pm

Oleko Sinä perape 3 katkera mies, sävy näissä alkavissa kirjoituksissasi on ainakin sitä. Löysää vähän. Varsinkaan näin vuosikokouksen jälkeen ei kannata siihen peruutuspeiliin kovin tuijotella - "Eteenpäin sano..".

Tosiaan mainitsemasi nimerkki on yksi valvojista, miks´ei olisi, siihen työhön hän on saanut jopa ammatillisen koulutuksen, piruako sellaisesta kadehdit.

Se oli meikäläiselle varsinainen uutinen, etta Mannersuota joku karvalakkilähetystö pyytämllä pyysi kennelpiirinsä puheenjohtajaksi. Sitten hänet siihen suurella äänivyöryllä valittiin. On siinä tällaisella tavallisella tahvolla ihmettelemistä.

Meidän kennelpiirissä, kun johdin vuosikokousta, jouduin toteamaan, että meillä on jäsenyhdistyksiä melkolailla saman verran kuin meillä on SAJ:n jäseniä. Niin, luit oikein, mietippä sitä. Tässä ollaan joskus vähemmistönkin asialla.
Seppo K.
 

Re: Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja outo päivämäärä Ti Huhti 06, 2010 5:21 pm

Seppo K. kirjoitti:Oleko Sinä perape 3 katkera mies, sävy näissä alkavissa kirjoituksissasi on ainakin sitä. Löysää vähän. Varsinkaan näin vuosikokouksen jälkeen ei kannata siihen peruutuspeiliin kovin tuijotella - "Eteenpäin sano..".

Tosiaan mainitsemasi nimerkki on yksi valvojista, miks´ei olisi, siihen työhön hän on saanut jopa ammatillisen koulutuksen, piruako sellaisesta kadehdit.

Se oli meikäläiselle varsinainen uutinen, etta Mannersuota joku karvalakkilähetystö pyytämllä pyysi kennelpiirinsä puheenjohtajaksi. Sitten hänet siihen suurella äänivyöryllä valittiin. On siinä tällaisella tavallisella tahvolla ihmettelemistä.

Meidän kennelpiirissä, kun johdin vuosikokousta, jouduin toteamaan, että meillä on jäsenyhdistyksiä melkolailla saman verran kuin meillä on SAJ:n jäseniä. Niin, luit oikein, mietippä sitä. Tässä ollaan joskus vähemmistönkin asialla.


Seppo hoi, älä nyt rippipukuasi revi. En voinut ymmärtää, että Veistäjän nimen mainitseminen oli sinulle näin arka paikka. Olen sitä mieltä, että kun 70 vuotta alkaa tulla mittariin, niin silloin pitäisi itse ymmärtää pysyä luottamustehtävistä sivussa. Kyllähän sinä Seppo, ja jopa minäkin ymmärrän, että ajatukset alkaa kulkea "klimpissä". Se ei ole hyvä asia se. Näyttää siltä, että Venäjän reissulta on tarttunut mukaasi henkilöpalvonta. Se ei kuulu länsimaisen sivistykseen.

Annat kirjoituksessasi ymmärtää, että menneistä ei saisi kirjoittaa. Mutta niin se vain on Sepposeni, että vain tehdyistä virheistä puhuminen ja kirjoittaminen estää uusien virheiden tekemisen. Koska sinulla on kovin lyhyt muisti, niin palautan mieleesi muutaman vuoden takaisen Kennelliiton jättitappiot, 1,5 miljoonaa euroa. Toiminnanjohtajan laittoman irtisanomisen, josta parisataa tuhatta euroa lisää. Ryhtiä sinulla on huuli pyöreänä kummastella SAJ:n viimeisen tilikauden 31:n tuhannen euron tappiota. Samalla kuitenkin unohdat sitä edellisen runsaan 21:n tuhannen ja sitä edellisen runsaan 7:n tuhannen euron tappiot. Nämä tekee viimeiseltä kolmelta vuodelta yhteensä 60 tuhatta euroa. Kyllä, luit aivan oikein. Kysymys kuuluu kuka on ollut mainittujen yhdistysten puheenjohtajana tuolloin, pitemmän aikaa ? Seppo hoi, avaa jo silmäsi, niinkuin se kuuluisa kissanpentu.

Ja mitenkä tuo ylläoleva liittyy seuraavaan? Sain käsiini E-P:n Kennelpiirin vuosikokouksesta maakuntalehdessä kertovan jutun. Liittyypä seuraava hyvinkin tähän aiheeseen. Piiriä 14 vuotta johtanut henkilö pani piirin raha-asiat kuntoon, kun täysin nollasta lähdettiin edellisen puheenjohtajan aikana, joka sattui olemaan juuri Mannersuo. Tilillä on rahaa nyt 255 tuhatta euroa, näin tuloslaskelma kertoo vuodelta 2009.
Pelkona on, että SKL:n ja SAJ:n tavoin raha-asiat piirissä menevät jälleen hunningolle. On helppo meidän jäsenten rahoilla rellestää. Mutta talouden pitäminen kunnossa ja tasapainossa onkin jo vaikeampaa. Ken elää, hän näkee ?
outo
 

Re: Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja ako päivämäärä Ti Huhti 06, 2010 6:05 pm

..
Viimeksi muokannut ako päivämäärä Ma Maalis 21, 2011 12:14 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
ako
 

Re: Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Ti Huhti 06, 2010 7:21 pm

sehän on vain osoitus siitä kuinka hyvin piiriä on johdettu!saatu homma kannattavaksi.
ramaani
 

Re: Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja Seppo K. päivämäärä Ti Huhti 06, 2010 9:46 pm

Voi jukolauta perape 3, nythän mä hogasin, me ollaankin vanhoja tuttuja näiltä palstoilta, ilmankos. Et sitten kuunnellut Kennelliiton edustajan puhetta SAJ:n vuosikokouksessa, hän taisi kehua taloutta ja henkeä SKL:ssa, kiitellen edellistä puheenjohtajaa.

Moitit jukolauta meitä just 70 vuotiaita, älä nyt sentään noin hävytön ole. Tässä ja nyt pyydän Sinua perape 3 kanssani Mensaan, käydään yhdessä siinä testissä, Sinä nuorena? miehenä ja meikäläinen seniorikansalaisena. Julkaisemme sitten pinnat täällä. Sopiiko, jos ei, niin älä hyvä ihminen sitten puhu noin rumasti toisten järjen juoksusta.

Mitä tulee minun henkilöpalvontaani, siihen en ole sortunut en Mannerheimin enkä Mannersuon suhteen, tuota Väinö Linnaa kyllä arvostan ehkä kohtuuttomasti.

Jos minulla ei sitä sivistystä mielestäsi ole, niin omasi todistelet katkerilla - henkilöön menevillä - jutuillasi. Ei kai vaan edellinen puheenjohtaja ole joskus antanut Sinulle piipaa autolla kyytiä, kun noin vihainen olet vieläkin?!

E-P:n kennelpiiriin asioihin en missään tapauksessa voi enkä halua ottaa mitään kantaa, enhän ole edes jäsen. Hyviä miehiä suurin osa, ainakin ajokoiramiehet, jokusen tunnenkin. Kysyä kai kuitenkin sopi.

Lopuksi perape 3, Sinä kun noita sijamuotoja käytät, tämä genetiivi Sepposeni sointuu hyvin, vähän se tuntuu oudolta miehen? sanomana, mutta menee, kun hyvästä kaverista on kyse.Minä taasen lainaisin erästä tunnettua Uosukaista näin ehtoolla, tilulilulii peraseni.
Siirtykäämme hymyillen koti uusia aiheita.
Seppo K.
 

Re: Vuosikokous asiaa

ViestiKirjoittaja outo päivämäärä Pe Huhti 09, 2010 11:07 am

Seppo K. kirjoitti:Voi jukolauta perape 3, nythän mä hogasin, me ollaankin vanhoja tuttuja näiltä palstoilta, ilmankos. Et sitten kuunnellut Kennelliiton edustajan puhetta SAJ:n vuosikokouksessa, hän taisi kehua taloutta ja henkeä SKL:ssa, kiitellen edellistä puheenjohtajaa.

Moitit jukolauta meitä just 70 vuotiaita, älä nyt sentään noin hävytön ole. Tässä ja nyt pyydän Sinua perape 3 kanssani Mensaan, käydään yhdessä siinä testissä, Sinä nuorena? miehenä ja meikäläinen seniorikansalaisena. Julkaisemme sitten pinnat täällä. Sopiiko, jos ei, niin älä hyvä ihminen sitten puhu noin rumasti toisten järjen juoksusta.

Mitä tulee minun henkilöpalvontaani, siihen en ole sortunut en Mannerheimin enkä Mannersuon suhteen, tuota Väinö Linnaa kyllä arvostan ehkä kohtuuttomasti.

Jos minulla ei sitä sivistystä mielestäsi ole, niin omasi todistelet katkerilla - henkilöön menevillä - jutuillasi. Ei kai vaan edellinen puheenjohtaja ole joskus antanut Sinulle piipaa autolla kyytiä, kun noin vihainen olet vieläkin?!

E-P:n kennelpiiriin asioihin en missään tapauksessa voi enkä halua ottaa mitään kantaa, enhän ole edes jäsen. Hyviä miehiä suurin osa, ainakin ajokoiramiehet, jokusen tunnenkin. Kysyä kai kuitenkin sopi.

Lopuksi perape 3, Sinä kun noita sijamuotoja käytät, tämä genetiivi Sepposeni sointuu hyvin, vähän se tuntuu oudolta miehen? sanomana, mutta menee, kun hyvästä kaverista on kyse.Minä taasen lainaisin erästä tunnettua Uosukaista näin ehtoolla, tilulilulii peraseni.
Siirtykäämme hymyillen koti uusia aiheita.


Seppo, tämähän on mielenkiintoista. Nythän meidän keskustelut vasta alkaa. Mitä ihmettä Sinä pullistelet jollain Mensalla, kun tietämyksesi ei riitä saavuttamaan suomenajokoiralla edes käyttövalion arvoa. Näin helpoilla koesäännöillä se on hyvin yksinkertaista. Tämän ajokoiratietämyksen Sinä olet hävinnyt jo 6-0.
Olet ajalla 31.1.2009 - 30.1.2010 kilpaillut Sissillä yhdeksän koetta, joista paras tulos 59,46, kuusi nollan tulosta ja yksi luopuminen. Tuukalla et ole, ainakaan tietokannan mukaan kilpaillut kokeissa ollenkaan, taisi olla vain näyttelykoira. Tämä kirjoituksen kappale siksi, että annat jopa ohjeita pennunhankinnassa, vaikka itse olet, ainakin tulosten valossa, täydellisesti epäonnistunut.
SAJ:n tietokannan mukaan olet Aurassa 13.8.2005 saavuttanut näyttelyssä Tuukalla AVO 6, mutta SKL:n tietokannan mukaan on tuloksena ollut AVO-HYL. Mikähän tässä mättää, kumpi lienee oikein ? Pitäneekö tähän huutaa Mensaa apuun ?

Minä teen sinulle Seppo hyvän tarjouksen; tule Laihialle Pirkka-Ajoihin, minä tulen tuomariksi ja hankin vielä toisenkin. Saat asua vaikka viikon hyvällä metsäkämpälläni, eikä maksa mitään. Katsotaan ajaako se koirasi, vai oletko jo ehtinyt pilata sen ?

Ettei totuus unohtuisi; sinä nimenomaan aloitit kirjoittamalla kennelpiirin puheenjohtajavalinnasta ja karvalakkilähetystöstä. Nyt väität ettet missään tapauksessa voi, etkä halua ottaa kantaa. Otit jo.
outo
 

Seuraava

Paluu TAPAHTUMAKALENTERI

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa