Uusia urkkeja jalostukseen Vol.2

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

ViestiKirjoittaja tutkailija päivämäärä Ma Joulu 11, 2006 12:43 pm

Anonymous kirjoitti:Näkyy Huki olevan nuori koira ja nyt jo möyryää yöjäljelle. Millaanen kirnu tuo mahtaa olla pari vuoden päästä.

XX HUKI kuitenkin tällähetkellä kuuluu niihin uroksiin jolla ei ole niitä tappio
pisteitä mielestäni on liian ennen aikaista lähteä spekuloimaan koiraa mikä
se voi olla parin vuoden päästä. Kuitenki on syytä muistaa on olemassa
saman ikäisiä Kva joilla jo on tällä hetkellä niitä paljon puhuttuja löysyys
miinuksia enenpi ja vähenpi mikä kirnu sitten niiden koska kysymys on vaa
n Suomenajokoirasta nimim. " löysä vaikka voissa paistas"
tutkailija
 

ViestiKirjoittaja velttoilija päivämäärä Ma Joulu 11, 2006 1:04 pm

peejii vieras kirjoitti:Äskeinen siis Peejiin.

Ihan vihjeeksi PJ, vaihda ihmeessä nimimerkkis :wink:
Kehumisesi ja kommenttisi on melko läpinäkyviä :lol: puhuitpa sitten omallas tai kasvattajan/kombinaatiokennelinne vetureiden suulla :roll:
Kaikki meistä kuitenkin näkee näidenkin koirien tiedot saj:n sivulta ilman opastuksia. Sieltä myös tehdään johtopäätöksiä... :wink:
velttoilija
 

ViestiKirjoittaja mietiskelijä päivämäärä Ma Joulu 11, 2006 3:22 pm

Näin on! Eikö palstan tarkotus olekkin tuoda uusia uroksia esille, joita ei ole vielä käytetty paljon jalostukseen. Minusta hyvä homma että välillä käydään lisäämässä koiriin uutte verta Ruotsinkin puolella! Ettei olisi aina ne samat koirat heti siinä sukutaulussa esillä. :wink: Ja saahan niitä koiria kehuakkin, sillä tuskin nuo nuorena hyviä tuloksia ajaneet koirat huonojakaan on!
mietiskelijä
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä To Joulu 14, 2006 5:15 pm

oot täysputki väärässä, ei siilinjärvellä oo jäniksiä. Ainakaan koirankuseskelu satujen kirjoittajan mukaan. ainaki niin se tuumaili nuorten kilvan jälkeen.
Vieras
 

uusia urkkeja jalostukseen vol 2

ViestiKirjoittaja pohjanmaa päivämäärä To Joulu 14, 2006 5:30 pm

kaustisilla tapettiin vasta kuturan hukin sisko innonpuutteen takia
pohjanmaa
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä To Joulu 14, 2006 6:10 pm

Taidokas on kora joka pystyy tunnin "väistelemään" jäniksiä.. Yli tunnin hausta pitäis siellä antaa numeroks 1.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja PetSaa päivämäärä To Joulu 14, 2006 9:11 pm

Terve kaikille harrastajille.
On kiva, että koirani on päässyt tännekin esille. Ei niin positiivisessa mielessä, mutta esille kuitenkin. "Tärkeintä on kuitenkin olla julkisuudessa" sanovat amerikkalaisetkin...
Minä olen Hukiin erittäin tyytyväinen ja Hukin jälkeläisten omistajat ovat myös. Eikö se riitä?
Minun täytyy ikäväkseni todeta, ettei minulla ole niitä "vahvoja taustajoukkoja" takanani niin kuin eräillä toisilla. Olen varma, että mikäli Hukin kasvattaja olisi "oikean tallin mies", niin koirastani kirjoitettaisiin eri sävyyn.
No, se riittäköön, että minä olen helvetin tyytyväinen. Hukin intoa,ajotaitoa ja luonnetta voi tulla testaamaan milloin tahansa. Mitä rajumpi keli, niin sitä tervetulleempia olette :lol:
Hyvää jatkoa teille kaille ja oikeita valintoja jatkossakin. Ja muistakaa, että tämä homma on VAIN HARRASTUS MUIDEN JOUKOSSA!
Toivottavasti näin on teilläkin.
Reilusti omalla nimellä ja omin ajatuksin;
Petri Saarenkangas
045-6396672
Ps. Soittakaa jos tahdotte tietää Hukista ja jälkeläisistä enemmän. Ne kuulopuheet kun usein ovat satua.
Pss. Tämän keskustelupalstan sisältö kertoo meistä harrastajista paljon. Miettikäämme tykönämme millä tasolla olemme.
PetSaa
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Joulu 16, 2006 8:34 pm

Kyllähän Pohjois-karjalassa on suomen vaikeimmat olosuhteet ja parhaat urokset! Kehukoot muut mitä kehuu, jämpti on näin!
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Joulu 16, 2006 8:47 pm

Jatkoa äskeiseen. Perustelen asian sillä, että Pohjois-Karjalassa on vaativat maastot, sudet ym. riesat ja täällä me vain ajatetaan koiria. Lisäksi Pohjois-Karjalan koirat kyllä käyvät kokeissa ympäri Suomea, välillä siellä menestyen, välillä vähemmän menestyen, mutta uskalletaan lähteä silti reissuun.
Täällä päin vain ei näy niitä muun Suomen kovia koiria kokeissa, mistähän se johtunee??!! Tervetuloa vain viivalle Pohjois-Karjalaan, täällä koirat arvostellaan tasapuolisesti.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Joulu 16, 2006 9:06 pm

Minkä nimisiä koiria tällä susihukkasella on? Ainakin ammattitaitoa tuntuu löytyvän.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Joulu 16, 2006 10:09 pm

Minkätakia pitäisi lähteä Pohjois-Karjalaan kokeisiin jos oman kennelpiirin alueella on hyvät onnistumisen mahdollisuudet?
Tasapuolisesta arvostelusta olen kyllä kuullut erilaista asiaa teidän alueella .
Eiköhän siellä ole nurkkakuntainen arvostelu pahimmillaan.
Tasapuolinen arvostelu vieraankin koiralle tapahtuu lännessä.
Vieras
 

EdellinenSeuraava

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa