Villipuron Veijari

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

ViestiKirjoittaja wilma päivämäärä La Tammi 13, 2007 10:38 pm

uskotaan uskotaan, en vaan voinut vastustaa kiusausta :twisted:
wilma
 

ViestiKirjoittaja ajokoira/harmaa mies päivämäärä Su Tammi 14, 2007 2:42 am

täydetputket kirjoitti:heli kuitenkin alle 4.vuotiaana,ja rymy alle 3.vuotiaana..ja baroonikin 4.vuotiaana...

helillä 18 kertaa ennenku onnistu.siinä sitä on sitä aiemmin puhuttua isännännän kilipailuvirttiä :wink:
Viimeksi muokannut ajokoira/harmaa mies päivämäärä Su Tammi 14, 2007 3:16 am, muokattu yhteensä 1 kerran
ajokoira/harmaa mies
 

ViestiKirjoittaja ajokoira/harmaa mies päivämäärä Su Tammi 14, 2007 2:53 am

täydetputket kirjoitti:ei ne ollut/ole ajavia koiria... vaan huippu ajavia :idea: ja rymy on aivan mahroton...

olen joskus sanonut omille kavereilleni jotka kehuu omia koiria.että ei sitä tarvii ite omaa koiraa kehua,kyllä ne muut sitä kehuu ,jos on mitä kehua!!!!!! elä sinä poika pilaa vain omaa mainetta tuolla tyhyjän kehumisella :wink:
ajokoira/harmaa mies
 

ViestiKirjoittaja ES päivämäärä Su Tammi 14, 2007 8:30 am

ajokoira/harmaa mies kirjoitti:
täydetputket kirjoitti:ei ne ollut/ole ajavia koiria... vaan huippu ajavia :idea: ja rymy on aivan mahroton...

olen joskus sanonut omille kavereilleni jotka kehuu omia koiria.että ei sitä tarvii ite omaa koiraa kehua,kyllä ne muut sitä kehuu ,jos on mitä kehua!!!!!! elä sinä poika pilaa vain omaa mainetta tuolla tyhyjän kehumisella :wink:


Tuohon en kyllä minä voi parhaalla tahdollakaan yhtyä että huippukoiraa toiset kehuu, kyllä oma kokemus on päinvastaisesta.
ES
 

ViestiKirjoittaja ajokoira/harmaa mies päivämäärä Su Tammi 14, 2007 10:12 am

kyllä meilläpäin koiria kehutaan jos on aihetta.
ajokoira/harmaa mies
 

ViestiKirjoittaja ajokoira/harmaa mies päivämäärä Su Tammi 14, 2007 8:23 pm

se on sitä huonoa tuuria!!!!!kyllä siitä baroonista puhuttiin täällä oulussakin.ja sitä pidettiin hyvänä koirana.mitä baroonille kuuluu,vieläkö elävien kirjoissa
ajokoira/harmaa mies
 

ViestiKirjoittaja ajokoira/harmaa mies päivämäärä Su Tammi 14, 2007 9:25 pm

no voihan -&%¤#&£#-!!!!!!
ajokoira/harmaa mies
 

Edellinen

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa