Uusia urkkeja jalostukseen

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

ViestiKirjoittaja Wille päivämäärä Ti Loka 24, 2006 6:00 pm

Yksi kennel on saavuttanut mainetta valtavalla pennuttamisella ja sen kautta nousseilla yksilöillä , jotka pentumäärään suhteutettuina eivät ole kärjessä .
Toinen kennel on onnistunut kaikinpuolin kasvattamaan jälkeläisiin nähden mahdottoman korkean käyttövaliomäärän. vaikkakin ovat menneet usein koemiehille. Huonosta aineksesta ei niin vain valioa saa. Huippuna tällä ajokuningas.
lYHYESTI SANOTTUNA MÄÄRÄ VASTAAN LAATU.
Wille
 

ViestiKirjoittaja latexi päivämäärä Ti Loka 24, 2006 6:01 pm

Vihtori on periyttänyt AJAVIA koiria. :twisted: :twisted:
latexi
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Loka 24, 2006 6:03 pm

no mihinä se vasikkahaalinen ajavia koiria on? montus?
Vieras
 

ViestiKirjoittaja KIEROTPUTKET päivämäärä Ti Loka 24, 2006 6:05 pm

täydetputket kirjoitti:voi latexi parka ku sul ei oo tietoa!muurivuoresta on lähteny 44kpl käyttövaloita ja 6kpl muotovalioita,ja vipulasta vain 34 kpl käyttövalioita,et kellähän se se pitkä matka on :mrgreen: ,ja muurivuorelaiset urokset on ollut PERIYTTÄJÄ uroksia,täs muutama seri,rietu,urja,sahti....kannatta ottaa asioista selvä ennen kuin alkaa kirjotella.

Katoppa pentujen määrät ennen kun alat kirjotella LAATU ei MÄÄRÄ :!:
KIEROTPUTKET
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Loka 24, 2006 6:08 pm

Mä uskon jotta kyllä Jaskakin on saanu pentujansa koemiähille siinä kun Mikkikin , täytyyhän tuantason kasvattajalla olla monta sivua tilauksia kaiken aikaa vihkos. Jos ei niin on kumma
Vieras
 

ViestiKirjoittaja ilpo päivämäärä Ti Loka 24, 2006 6:12 pm

vipulasta 84 koiraa muurivuoresta 322 koiraa putket on TÄYSIN hakoteillä :D :D :D
ilpo
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Loka 24, 2006 6:24 pm

Muurivuares yks pentu seittemästä on tullu valioksi . eli noin yks pentuetta kohti. Onko tua nyt maharottoman kova juttu
Pentutehtailu vain on ollu runsasta .
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Loka 24, 2006 6:31 pm

Mulla on muistaakseni tiaros asia jotta tämä Jaska on saanu Mikiltä pualet nartusta josta tuli muurivuaren kantanarttu, eli mikkihän tämän on alulle saanut. jostain syystä tämä tuntuu Jaskalta unohtuneen.
saa korijata jos oon vääräs.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja tyhjätputket päivämäärä Ti Loka 24, 2006 6:38 pm

Muistanko oikein että olis "täydelleputkellekkin" kelvannut Vipulainen jos olis vaan saanut....onneksi Mikillä on kuitenkin jonkinlainen taso kelle pennun antaa... :lol: :lol: tämä on kuitenkin vain harrastus,muistahan se putkimies...maailman sivu on pitkä...EI KANNATA ALKAA KATSOA LIIKAA YHTÄ PUTKEA PITKIN.. :lol: :lol:
tyhjätputket
 

ViestiKirjoittaja ilpo päivämäärä Ti Loka 24, 2006 6:39 pm

Onpa "villi" kaveri tuo putki ja vielä TAITAVAkin :D :D :D
ilpo
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Loka 24, 2006 6:49 pm

Putki polttaa siltojansa mistä lie tyylin oppinut . Keskity ny oman kennelin luamiseen .äläkä enää kehu ...... , sillanrakennus voi olla hankalaa , jos on vain pari putkea.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Loka 24, 2006 6:53 pm

joo kerran kysyin,ennen kuin otin muurivuoresta,ja aivan turhaa vittuilua etten ois saanu,mikki ois antanu mielellään,meni vain pari vuotta ku astutti koiran ni en sit alkanu oottelemaan.on se jännä ku täällä mua moititaan ni silti kaikki kasvattajat on aivan innoissaan ku sais myydä mulle penikan!!ja sen voin sanoa ettei mun tartte maksaa täyttä hintaa....nyt toki en osta enään keltään,koitan nyt värkätä noitten omien kans.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja tyhjätputket päivämäärä Ti Loka 24, 2006 7:12 pm

Käveleppä putket peilin eteen ja katso kuka sieltä luuraa......jos arvaan niin on sama mies joka on syyllinen siihen että hän tuntee tulleensa kohdelluksi väärin.... :idea: :idea: :idea:

Tämä on hieno harrastus kun ei ala ketää ylenpalttisesti ylistämään eikä ketää moittimaan...lähes kaikkien koirissa on jotain hyvää, jos on parannettavaakin.. :lol: :lol:

Ja ennenkuin alkaa ketään moittimaan niin kannattaa katsoa taakseppäin kestääkö omat tekemiset sen.. :?: :?:
tyhjätputket
 

ViestiKirjoittaja susiraja päivämäärä Ti Loka 24, 2006 8:56 pm

Voisiko moderaattorit poistaa sivut numerosta seitsemän eteenpäin. Sivut 7-10 ei kuulu keskustelu millään tämän hyvän ja asiapitoisena alkaneen keskustelun alle.
Tämä jauhanta ei palvele ketään. Perustakaa oma aihe tollaselle jonninjoutavalle "vääntämiselle".
susiraja
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Loka 24, 2006 9:01 pm

samaa mieltä. muitakin osiota vois tarkastella ja kylmästi kadottaa aiheettomia viestejä.
Vieras
 

EdellinenSeuraava

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa