Näyttely kysymys

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

Näyttely kysymys

ViestiKirjoittaja -Tara- päivämäärä Su Syys 17, 2006 6:03 am

¤¤¤
Viimeksi muokannut -Tara- päivämäärä Ma Helmi 11, 2008 10:52 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
-Tara-
 

ViestiKirjoittaja Mauno päivämäärä Su Syys 17, 2006 6:20 am

Jos liikkeet ja kulmaukset edestä ja takaa katsottuna ok. niin EH tai ERI. Mittasuhteet oikeat, kulmaukset ok, Kaulan alusnahkaa ei näy? En ole "lierihattuinen", niin en arvioi enempää :) Kaiken kaikkiaan komia koira! Kertokaa toisetkin menikö Manun arvio päin p......ä??
Mauno
 

ViestiKirjoittaja pippuri päivämäärä Su Syys 17, 2006 6:57 am

Näpsäkän näköinen "paketti". Näin äkikseltään EH. Kyynärät ulkona ja pään malli ei miellytä (leveä kallo).Taidan olla aika "riittinen" mutta onneksi ei mulla arvosteluoikeuksia ookkaan :D
pippuri
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Su Syys 17, 2006 8:18 am

"vanhan kakkosen" narttu. Tulee sanomista päästä, rintakehästä ja ranteista.
Pelittääkö koiruus millä tavalla metsässä?
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Tara päivämäärä Su Syys 17, 2006 8:47 am

Anonymous kirjoitti:"vanhan kakkosen" narttu. Tulee sanomista päästä, rintakehästä ja ranteista.
Pelittääkö koiruus millä tavalla metsässä?

Voi tietysti olla H.kin narttu, mutta sepä taitaakin riittää :lol:
Tässä vielä päästä sivukuva. Rintaa on muuten moni kehunut, joka koiran luonnossa nähnyt... Itselle tuottaa aina hankaluuksia tuon pään arvioiminen :roll:
Kuva
Kuva
Kuva
Tara
 

ViestiKirjoittaja arvio päivämäärä Su Syys 17, 2006 10:03 am

Koiraa ei pitäisi mennä arviomaan kuvan peruteella.Hyvä eli vanha kakkonen,Pysty lapa ja lantio ,raajojen kulmaukset saisivat olla paremmat.Ei minulla onneksi ole arvstelutuomarin oikeuksia.
arvio
 

näyttelykysymys

ViestiKirjoittaja pukki päivämäärä Su Syys 17, 2006 5:23 pm

Mitä lie saanut, mutta kuvasta päätellen olisi kyllä pitänyt saada kakkonen,ainakin tämä taran koira.
pukki
 

ViestiKirjoittaja Tähti päivämäärä Su Syys 17, 2006 6:28 pm

kerro mitä se sai näyttelyssä. Minun silmääni pistää hieman jonkinlainen paksukalloisuus mutta ihan hyvin "virhe" voi johtua kuvausvirheestä: pää on kääntynyt siten että se näyttää muutamassa kuvassa palllinaamaiselta.
Maastokuvassa se taa on ihan normaalin näköinen.
Tähti
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Su Syys 17, 2006 7:04 pm

Ei millään pahalla Taraa kohtaan (ymmärräthän kyllä), mutta tää alkaa muistuttaa nuorten keskustelupalstojen "Oonx nätti?!?"-hommaa.
Saahan sitä koiran kuvia pistää palstoille ja pyytää arvostelemaan, mutta kannattaa suhtautua TOSI varauksella kommentteihin.
Oikean arvostelunhan saa näyttelystä tuomarilta, joten kannattaapi ootella sinne sitten.

-Tiina
Vieras
 

ViestiKirjoittaja tiinamo päivämäärä Su Syys 17, 2006 7:06 pm

Ja edellinenhän viesti oli sitten miulta :)

-Tiina
tiinamo
 

Re: Näyttely kysymys

ViestiKirjoittaja Herkules päivämäärä Pe Huhti 08, 2011 9:56 pm

käykää kattoo pörriäisen kennelin sivuilta kattoo miltä mun /meidän muoto valiot näyttää..
Herkules
 

Re: Näyttely kysymys

ViestiKirjoittaja Epe päivämäärä To Huhti 21, 2011 4:54 pm

Herkules kirjoitti:käykää kattoo pörriäisen kennelin sivuilta kattoo miltä mun /meidän muoto valiot näyttää..

On nähty kehässä ja metässä MUISTUTTAA YLLÄTÄVÄN paljon SUOMENAJOKOIRAA siis kauniita ja TOIMIVIA JAHDISSA!!
Helyllä pikkusen liikaa mettä verta tai oltiin vähissä eväissä (ajo koko päivän ,lunta 60cm)Oon kommentoinut toisella palstalla ko. päivän.
Epe
 

Re: Näyttely kysymys

ViestiKirjoittaja Herkules päivämäärä Su Huhti 24, 2011 10:21 pm

Epe kirjoitti:
Herkules kirjoitti:käykää kattoo pörriäisen kennelin sivuilta kattoo miltä mun /meidän muoto valiot näyttää..

On nähty kehässä ja metässä MUISTUTTAA YLLÄTÄVÄN paljon SUOMENAJOKOIRAA siis kauniita ja TOIMIVIA JAHDISSA!!
Helyllä pikkusen liikaa mettä verta tai oltiin vähissä eväissä (ajo koko päivän ,lunta 60cm)Oon kommentoinut toisella palstalla ko. päivän.

kiitos epe, mulla karkas koirat pihalta ,repivät verkon rikki kun oli poissa, ni löysin ne ajamassa jänestä 6h päästä 6km .. :wink: haku on kohdallaan :wink:
Herkules
 

Re: Näyttely kysymys

ViestiKirjoittaja Herkules päivämäärä Su Huhti 24, 2011 10:30 pm

näyttely jutut on moni mielisiä, kuka tuttu kasvattaja esittäjä esittää koiraa ni se saa enemmä'n mitä kuuluu? :shock: mitä ootta mieltä :wink: :D :) vaikka se vois olla jonku muunkin koira.. :wink:
Herkules
 

Re: Näyttely kysymys

ViestiKirjoittaja vilskari päivämäärä Pe Touko 20, 2011 7:29 am

Sentakija mä en näyttelyist paljon perusta kun samas näyttelys voi olla samal kertaa vaik kaik
vuosikirjas olevat koirat ja silti muotovaliotuloksen laskuun ei kelpaa kun yks uros ja yks narttu. :lol:
Eli kunnei määräl ol mitään välii niin Suomes ei ole kun yks uros ja yks narttu mitkä kelpaa muotovalioks
tuomareitten virhearvioitten heitot sit määrää kuinusein ne kaks on näyttelyn kauneimpii:lol:
Käyttökoiran ei ainakaan värityksentakija tartte niin viimesenpääl olla ,ei kaikkiin töihinkään
sovi puku ja valkonen kauluspaita ja taitaa se niin olla koiratouhuiski ettei kaik maajussit kerkii
edes näyttelyis juosta.
vilskari
 

Seuraava

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa