Paras koira?

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

ViestiKirjoittaja Aarne päivämäärä Pe Syys 22, 2006 5:20 pm

Niimpä niin... Mutta jos kumminkin topikin aihe on, paras koira jolle olette olleet tuomarina. Niin olisko kummiski kohtuullista pysyä aiheessa? Ketään tuskin kiinnostaa tietää millaisia koiria putkella on tarhassa (kaikki varmaan jo tietävät). Tyhmää että yksi mies pilaa kaikki topikit.
Aarne
 

Paras kuulemani koira..

ViestiKirjoittaja Vieras. päivämäärä La Syys 23, 2006 3:58 pm

Onhan niitä monia mutta kaksi on jäänyt mieleeni erityisesti,toinen oli xxx M-90 Poku...kun tulee juttua Pokusta niin yleensä aina muistellaan ja puhutaan vain hakulöysyydestä MUTTA OLIHAN KYSEISELLÄ KOIRALLA VERTAANSA VAILLA OLEVAT AJOLAHJAT :lol: :lol: Ja toinen joka on jäänyt mieleeni on xx Vipulan Siiri....olihan nartulla valtavat ajorytmit ja ajolahjat :lol: :lol: ...Tässä vain pari mieleen jäänyttä :D
Vieras.
 

ViestiKirjoittaja Aarne päivämäärä La Syys 23, 2006 5:16 pm

Omakohtaisesti paras kaikilta osin mitä olen arvostellut on ylivoimaisesti Muurivuoren Sahti.
Aarne
 

ViestiKirjoittaja kuivis päivämäärä La Syys 23, 2006 6:48 pm

Männöö ohi aiheen, mutta mänköön.
Olen jossain jo maininnutkin! Oli ainakin Nuorten Kilvassa asiansa osaavat tuomarit asialla.
Into numerot 1-5, haukku 4-9. Nämähän on ne numerot joista eniten puhutaan
kuivis
 

ViestiKirjoittaja olli76 päivämäärä La Syys 23, 2006 8:11 pm

kylläpä nyt täydetputket puhuu haukun arvostelusta asiaa. En ole ikinä ymmärtänyt, että jos skaala 1-10(normaalihaukkuisen pitäisi saada 5,5) niin siitä käytetään 5-8. Eli huiput painetaan alas ja huonot nostetaan ylös. Ei ole varmaan muiden ominaisuuksien arvostelussa vastaavanlaista asiantuntemattomuutta tuomareilla. Suurin ongelma ovat juuri nuo "arvokisat"
olli76
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Su Syys 24, 2006 4:37 pm

:P kuinka paljon loppupotkun paroni sai miinuksia kilpailu uran aikana taitaa ollla suomen ennätys ja montako kertaa se suljettiin :shock: :o :lol:
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Su Syys 24, 2006 4:49 pm

LOPETA JO TUO HÖLMÖYS!
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Su Syys 24, 2006 6:31 pm

:lol: :lol: täydetputket mööpelit2005 muurivuoren heli ei ole ikinä saanut tollaisia numeroita
Vieras
 

hyvä

ViestiKirjoittaja mehtäkoira päivämäärä Ke Loka 04, 2006 2:32 pm

oli joskus 90 luvulla Ojalehdon martin ransu niminen koira,muistaakseni sen isä oli pelurin eka jonka takia koiralla ei voi tehdä mitään.Niin meinas kateelliset,minuakin tenttasivat kokeen jälkeen porukalla.Epäilivät jopa olevan sukulaisen,kysyin ettäkö koiralle vai omistajalle.
mehtäkoira
 

paras koira

ViestiKirjoittaja koataja päivämäärä Ke Loka 04, 2006 3:55 pm

kyllä pelurin ekan ajo oli ajoa paras uros mitä olen kuunnellut kokeissa ja paras narttu mitä olen kuunnellut kokeissa on ollut puskajussin kaija, olivat ajavia koiria, ajoivat esteissäkin kuin nauhaa, molemmat huippukoiria.
koataja
 

ViestiKirjoittaja olli76 päivämäärä Ke Loka 04, 2006 5:53 pm

Kyllä pelurin eka mahto periyttääkin. Minulla 90-luvun alussa ekan pojanpoika. 10-kuisena 28 tuntia ajoa yhteen putkeen. En tietenkään ollut kokoaikaa kuuntelemassa, mutta aina kun kävin niin ajo, eikä antanut kiinni. Keli oli kohdillaan, kokoajan satoi hiljalleen lunta ja lämpötila n -5 astetta. Lopulta kun sain koiran kiinni ja näin pupunkin niin eipä ollut vauhti hurmaava kummallakaan.
olli76
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ke Loka 04, 2006 6:11 pm

olli76 kirjoitti:Kyllä pelurin eka mahto periyttääkin. Minulla 90-luvun alussa ekan pojanpoika. 10-kuisena 28 tuntia ajoa yhteen putkeen. En tietenkään ollut kokoaikaa kuuntelemassa, mutta aina kun kävin niin ajo, eikä antanut kiinni. Keli oli kohdillaan, kokoajan satoi hiljalleen lunta ja lämpötila n -5 astetta. Lopulta kun sain koiran kiinni ja näin pupunkin niin eipä ollut vauhti hurmaava kummallakaan.
:roll mahto olla hyvä koe ura koiralla kun noin nuorena veteli löysiä :?:
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ke Loka 04, 2006 7:38 pm

Naapurikylällä oli Pelurin Ekan jälkeläinen. Hyväintoinen ajava koira ja valtavan kuuluva haukku. Tosin hieman sellainen möykyttäjä. Ajeli ikäkoirana sitten käyttövalioksikin kun kasvattaja innosti omistajan kokeisiin.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja olli76 päivämäärä Ke Loka 04, 2006 9:56 pm

Anonymous kirjoitti:
olli76 kirjoitti:Kyllä pelurin eka mahto periyttääkin. Minulla 90-luvun alussa ekan pojanpoika. 10-kuisena 28 tuntia ajoa yhteen putkeen. En tietenkään ollut kokoaikaa kuuntelemassa, mutta aina kun kävin niin ajo, eikä antanut kiinni. Keli oli kohdillaan, kokoajan satoi hiljalleen lunta ja lämpötila n -5 astetta. Lopulta kun sain koiran kiinni ja näin pupunkin niin eipä ollut vauhti hurmaava kummallakaan.
:roll mahto olla hyvä koe ura koiralla kun noin nuorena veteli löysiä :?:


Eipä käyny koira kokeissa, sisko kyllä kaksoisvalio.
olli76
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä To Loka 05, 2006 9:36 am

Eikös pelurin eka-puskajussin kaija yhdistelmästä tullu kolmoisvalio, puskajussin iivo?
Vieras
 

EdellinenSeuraava

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa