läheltä piti etten ole ilman koiraa.

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

läheltä piti etten ole ilman koiraa.

ViestiKirjoittaja louhi päivämäärä Su Joulu 23, 2007 4:00 pm

Oon naapurin ukolle paljon velkaa koirani pelastamisesta.
lähettiin ajattaan kolmee ajokoiraa naapurin maille . saatiin pari rusakkoo jalkeille ja hukka tielle. Sitten löydettiin jussi uudelleen jonkun hetken päästä Louhi ja Huti lähti ajamaan sitä duettona mut aika tökkien.
meni jonkun aikaa ja Louhi löysi jussin ajo jatkui hetken kiivaana ja katkesi , luulin kauempana et hukka tuli ja jäin kuunteleen . Timo oli lähempänä sano kuulleensa jään rikkoutuvan sekä Louhen vingahduksen .Hetken päästä kuului puhelimesta et Louhi on jäissä kanavassa, minä sinne pumppu tapissa jeesaan ja kun pääsin näköetäisyyteen oli tinke kanavan reunalla ilman kuteita ja ootti vaan sitä että saan siihen näkökontaktin jonkä jälkeen ukko uimaan jäitten sekaan Louhi rannalle ja pääsi itse myös ylös omin avuin sääret ja käsivarret verinaarmuilla. Louhi revähdytti etujalasta lihaksen taistellessaan jäissä , ei onneks lähteny se ainoo. sopivaa pulloo pitää katella ettei uimari saa kuumetta ja joulu mee piparis .
louhi
 

ViestiKirjoittaja simppi päivämäärä Su Joulu 23, 2007 8:16 pm

läheltä liippasi......
iso Renaultti vois olla jees
simppi
 

ViestiKirjoittaja louhi päivämäärä Ma Joulu 24, 2007 7:18 pm

:D koira on kunnossa ja pelastaja sai captain morgan rommia litran potin lämmikkeeks. naarmuja ukolla jokapuolella , mutta ei köhä iskeny. :D
louhi
 

ViestiKirjoittaja Hylsysoppa päivämäärä To Joulu 27, 2007 6:32 pm

Hienoa toimintaa!!!
Onneksi on Louhi vielä elävien kirjoissa niin pääsette metsille. Muistutahan kaverias että ottaa "OHUITA SIIVUJA KAPEISIIN KASVOIHIN" eli naatiskellen. :lol:
Hylsysoppa
 

ViestiKirjoittaja Epe päivämäärä Su Tammi 06, 2008 10:39 am

Toisilla käy parempi tuuri, toisilla ei.
Minulla oli huonompi tuuri .
Lähdin Kaukon kans joulu jäniksen hakuun 18,12-07 mutta toisin kävi, kaksi koiraa irti ja tulen tekoon. Ajo lähti reilun puolen tunnin haun jälkeen, kehasin kaverille kuuntele kun pupu saa kyytiä on muuten pennulla komea ääni (1,5v).
Ei kerinnyt makkarat paistua kun GPS näyttää 0km/h ja matkaa reilut 4km puron varteen tuumasin Kaukolle ,että olikin kettu ja reikään meni ei kun perään. Sovittiin että mennään paikalle ja varmistetaan tilanne ja haen sen jälkeen ulosvetäjän (saksanmets.terrierin) matkalla soitin pantaan ja ei saat... kaikki ei oo kunnossa äänien perusteella.
Alle puolentunnin oltiin paikalla, mitään ei ollut enää tehtävissä isä koira oli syvässä purossa elottomana. Ei auttanut xxx valioarvokaan ,kylmä vesi on armoton. Jälkien perusteella jää oli kettua kestänyt koiraa ei.
Nyttemmin on tullut tietoon vast. tapauksia on sattunut muillekkin ,kaikilla ei oo hyvä tuuri. Siinä meni se joulu ei tullut joulupupuakaan. Pentu vältti turman joten en jäänyt koirattomaksi, nyt kun vuosi on vaihtunut ja mieliala tasaantunut ei kun treenaamaan ja valio arvoa tavoittelemaan.
Epe
 


Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa