locator

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

locator

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Syys 16, 2008 8:36 pm

niin onko mitään käsitystä kuinka locatorin gprs toimii koirilla ja millä puhelimella?
Vieras
 

Re: locator

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ke Syys 17, 2008 3:49 pm

kyseistä laitetta ei taija olla kellään ku ei tuu mitään juttuu!!
Vieras
 

Re: locator

ViestiKirjoittaja luna päivämäärä Ti Marras 11, 2008 7:34 pm

Locator ollut käytössä syyskuun puolestavälistä lähtien. Alkuun jumitti paikkatietoa. Ohjelmapäivityksellä tämä ongelma selvisi. Hävittää aika ajoin GPS paikan, eikä saa uudelleen ennen kun ottaa pois koiran kaulasta ja pitää mokkulaa taivaalle päin. GSM kentille tarkka. Huonossa kentässä ei saa paikkatietoa. Sellaisessa paikassa missä kännykkä vielä toimii hienosti, locator ei. Pitäisi varmaan olla ulkoinen antenni. Liivimalli saattaisi olla parempi. Kohtalaisen tyytyväinen olen ollut. Laitan nykyisin kaksi pantaa ajokille. Locatorin ja vanhan mallin tutkan.
luna
 

Re: locator

ViestiKirjoittaja Ajuri2 päivämäärä Ke Marras 12, 2008 10:43 pm

luna kirjoitti: Hävittää aika ajoin GPS paikan, eikä saa uudelleen ennen kun ottaa pois koiran kaulasta ja pitää mokkulaa taivaalle päin. GSM kentille tarkka. Liivimalli saattaisi olla parempi. Kohtalaisen tyytyväinen olen ollut. .

Tuo pitää paikkansa, liivimallissa ottaa kentät paremmin, kun on aina sinne taivasta kohti.
Ajuri2
 

Re: locator

ViestiKirjoittaja jova päivämäärä Su Marras 23, 2008 9:44 pm

Mulla ollut em.laite 2 vuotta,kulkee koiran mukana liivissä.Olen käyttänyt ajokoiralla ja mäyriksellä,suosittelen laitetta liivimallisena vilpittömästi.Pannassa saattaa olla ongelmia,akun kesto on mielestäni erinomainen n.2vrk yhdellä latauksella.
jova
 


Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa