Olen hankkimassa koira-gps...

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja hlohi päivämäärä Ti Joulu 09, 2008 4:32 pm

simppari kirjoitti:Liekköhän trackerilla toimitus vaikeuksia gps-tutkasta? Vai onko välittäjä liikkeessä möhlineet jotain?
Tutka tilattu 2 viikkoa sitten ,eikä vieläkään tarkkaa tietoa milloin tulee!


Mitään toimitusongelmia ei ole ja tavaraa on tukussa varmasti, tarkistin juuri. Asia selvinnee ottamalla yhteyden myyjään.
hlohi
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä Ti Joulu 09, 2008 10:11 pm

Tilaa UP tulee 2pväs :D :D
Stefa
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja simppari päivämäärä Ma Joulu 15, 2008 8:17 pm

On tämä jo "elvetti. Kolme viikkoa jo trackeria odoteltu. Myyjä väittää ettei tukussa ole ollut tavaraa.
Mikä lienee sitten totuus. No jos ei keskiviikkona ole trackeri kourassa, niin silloin vaihtuu UP:n!!!
simppari
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä Ma Joulu 15, 2008 10:35 pm

UP joo hyvä asiakaspalvelu vehje toimii hyvin gps/gpsr:n edellä kävijä :lol:
Stefa
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Kasperi päivämäärä Ti Joulu 16, 2008 2:22 pm

simppari kirjoitti:On tämä jo "elvetti. Kolme viikkoa jo trackeria odoteltu. Myyjä väittää ettei tukussa ole ollut tavaraa.
Mikä lienee sitten totuus. No jos ei keskiviikkona ole trackeri kourassa, niin silloin vaihtuu UP:n!!!

Ole iloinen ettei Trackeri ole tullut vielä.! Kerkiät kyllä vielä kärsiä :lol: :lol: tv. UP.n käyttäjä :wink:
Kasperi
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja huippuhaukku päivämäärä Ti Joulu 16, 2008 3:29 pm

Hirveesti immeiset haukkuu Trackerin vehkeitä. Mulla on ns. vanahan mallin Rakkeri kepsi, onko se nyt 310 vai 310i. Kumminnii semmonen keltanen panta, jossa piämollukan lisäksi niskassa, kutistemuovin sisässä vähä tikkurasiaa pienempi mötikkä, lisälaite vai miksikä ne sitä sannoo. Joka tappauksessa yhtään paikkatietoa ee oo jääny tulematta. Kait se hidas nykymittapuulla on, kun paikan tulo kestää sen 20-30 s. Kyllä tuolla ainakin koira on tähän asti löytynä, eikä oo tarvinna perinteistä noitakeppiä kaveriks. En tiiä jaksasko tuo koera kaekkia kantookkaa...

Tottuuven nimessä on kyllä sanottava, että mitä oon UP:a nähny, niin kyllä kartat on siinä meleko paljon selevemmät tähän meikäläisen versioon verrattuna...
huippuhaukku
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä Ti Joulu 16, 2008 11:39 pm

UP:ha käyttää maanmittauslaitoksen palveluja kun taasen muut :)
Stefa
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Juhmanen päivämäärä Ke Joulu 17, 2008 10:08 am

simppari kirjoitti:On tämä jo "elvetti. Kolme viikkoa jo trackeria odoteltu. Myyjä väittää ettei tukussa ole ollut tavaraa.
Mikä lienee sitten totuus. No jos ei keskiviikkona ole trackeri kourassa, niin silloin vaihtuu UP:n!!!



Mistä liikkeestä tuotteen olet tilannut? Onko valtuutettu Tracker jälleenmyyjä?
Juhmanen
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä Ke Joulu 17, 2008 11:03 am

simppari kirjoitti:On tämä jo "elvetti. Kolme viikkoa jo trackeria odoteltu. Myyjä väittää ettei tukussa ole ollut tavaraa.
Mikä lienee sitten totuus. No jos ei keskiviikkona ole trackeri kourassa, niin silloin vaihtuu UP:n!!!


Laita jo se UP tilauksee tulee muutamas päiväs toimii loistavasti ei tarvi peliätä etteikö paikkatiedot tulisi :D
Stefa
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja simppari päivämäärä Ke Joulu 17, 2008 2:09 pm

Viimeinkin sitten panta tuli. Valtuutettu tracker-myyjä, savonalueelta.Jääköön nimi sanomatta.
Viimeistä kertaa asioin kyseisessä liikkeessä. Trackerkin mainostaa että tavaraa on kauppiailla AINA varastossa.
Ei ainakaan kyseisessä paikassa pidä paikkaansa. Aika paska maku jäi asiakas palvelusta kun ei etes soittopyyntöihinkään vastattu kyseisestä liikkeestä.
Nyt sitten testailemaan tutkaa, jospa se etes pelaisi, että olisi vaivan arvoinen etes.
simppari
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä To Joulu 18, 2008 4:51 pm

Kyllä UP lykkäs taas mukavasti paikkatietoja, ainut on että pitääs katella jostaki hyvät patterit ite oon käyttäny kaupan 2€ patteria :D
Stefa
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja jaska päivämäärä To Joulu 18, 2008 5:08 pm

Jos toistaa Vilskari samoja juttuja niin näyttää Stefallekkin jääneen "neula paikalleen".
jaska
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja metsässä päivämäärä To Joulu 18, 2008 5:32 pm

Olisko TV shopista tarttunut tänne toi tyyli.
metsässä
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä To Joulu 18, 2008 5:37 pm

jaska kirjoitti:Jos toistaa Vilskari samoja juttuja niin näyttää Stefallekkin jääneen "neula paikalleen".


pitää hyvää kehua :D jos se jaskaa häiritsee niin ei tarvi lukia :wink:
Stefa
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä To Joulu 18, 2008 6:06 pm

voiko ultrapointtia seurata pointterin softalla?
ramaani
 

EdellinenSeuraava

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa