Olen hankkimassa koira-gps...

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä To Joulu 18, 2008 6:10 pm

mptp paikannuksena eli tekstiviestinä voi mutta livenä ei
Stefa
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja metsässä päivämäärä To Joulu 18, 2008 6:27 pm

Voiko Ultrapointtilla seurata Pointteria.
Viimeksi muokannut metsässä päivämäärä To Joulu 18, 2008 7:57 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
metsässä
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja tase61 päivämäärä To Joulu 18, 2008 7:49 pm

metsässä kirjoitti:Voiko Ultrapointtilla serata Pointteria.

jep..
http://www.ultrapoint.fi/fi/dogps_2007_ ... hjelmisto/
tase61
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä To Joulu 18, 2008 9:29 pm

metsässä kirjoitti:Voiko Ultrapointtilla seurata Pointteria.


kyllähä sitä voi mutta tosiaa että puhelimeen pitää ladata toi dogps proxy elikkä periaattees sama ohjelma mikä vanhemmiis pointteriis se telematic proxy
Stefa
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Kasperi päivämäärä Pe Joulu 19, 2008 12:25 pm

jaska kirjoitti:Jos toistaa Vilskari samoja juttuja niin näyttää Stefallekkin jääneen "neula paikalleen".

Hyvää on mukava kehua!!! Totuus tekee kavereille kipeää. :wink: :wink:
Kasperi
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä Pe Joulu 19, 2008 5:01 pm

Kasperi kirjoitti:
jaska kirjoitti:Jos toistaa Vilskari samoja juttuja niin näyttää Stefallekkin jääneen "neula paikalleen".

Hyvää on mukava kehua!!! Totuus tekee kavereille kipeää. :wink: :wink:


näinhän se on :D
Stefa
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja hääty päivämäärä Pe Joulu 19, 2008 6:41 pm

ainoa huono puoli up:ssä on, että sillä ei pysty pistään reppu mallin pointteriin seurantaa päälle! Oli se up:n demo käytössä vähän aikaa niin ei sitä voi moittia! Laitoin siis trackerin hunter ohjelman niin seuranta onnistuu!
hääty
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä Pe Joulu 19, 2008 9:13 pm

hääty kirjoitti:ainoa huono puoli up:ssä on, että sillä ei pysty pistään reppu mallin pointteriin seurantaa päälle! Oli se up:n demo käytössä vähän aikaa niin ei sitä voi moittia! Laitoin siis trackerin hunter ohjelman niin seuranta onnistuu!


joo näinhän se on ettei pysty muutaku yhen paikkatiedon kerrallaan
Stefa
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja jova päivämäärä Pe Joulu 26, 2008 8:11 pm

Kumpaa mallia UP:n miehillä/naisilla on 2 vai 4 akun ?,mitkä on kokemukset akun riittävyydestä.Itselläni on UP
jova
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä Pe Joulu 26, 2008 10:35 pm

ihtellä 2 patterin malli ja tosi hyvä patterikki kestää pakkasella sen 13-15h :)
Stefa
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja metsässä päivämäärä La Joulu 27, 2008 12:23 am

Kyllähän noissa virrankestoissa mentiin huonompaan suuntaan gps pannoissa verratuuna entisiin piipparitutkiin.
Kun ollaan metsässä talvella päivä, tiiviisti koiraa tutkalla seuraten,ja sattuukin koira jäämään yöksi metsään,niin aamulla ei panta välttämättä näytäkkään mitään. :shock:
metsässä
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Leka päivämäärä La Joulu 27, 2008 12:22 pm

Testasin parvekkeella UPn neljän akun mallia. Lämpötila +5...-5. Paikkatietoa seurannalla 5 min välein. Virran kesto oli hiukan yli 2 vuorokautta.
Leka
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Shadow päivämäärä La Joulu 27, 2008 5:56 pm

UP:n kahden akun pannalla juuri nyt akkujenkestävyystesti menossa. Amulla klo. 08.00 panta toimintaan ja koira metsään. Paikannukset 60 s välein, kaksi kertaa 10 min. kestäneet paikannukset 15 s välein, kaksi n. 1 min. soittoa pantaan. Iltapäivällä testi jatkui kotosalla, eli panta on ulkona, välillä paikkaa vaihtaen huonompaan ja parempaan gsm-kenttään. Pakkasta -3 astetta. Nyt panta on ollut päällä 9h 40 min. ja akun tila näyttää vielä viidestä plussasta kolmea. Katsotaan miten pitkään akut kestävät...
Shadow
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Kasperi päivämäärä La Joulu 27, 2008 6:06 pm

Tuossa pattereitten kestossa pitää huomioida jos koira on huonot kentät omaavalla alueella niin kato käy aika paljon nopeammin. Käytännössä oon huomannut. Siksi muutin 4 patteriseen UP.hen.
Kasperi
 

Re: Olen hankkimassa koira-gps...

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä La Joulu 27, 2008 6:34 pm

Shadow kirjoitti:UP:n kahden akun pannalla juuri nyt akkujenkestävyystesti menossa. Amulla klo. 08.00 panta toimintaan ja koira metsään. Paikannukset 60 s välein, kaksi kertaa 10 min. kestäneet paikannukset 15 s välein, kaksi n. 1 min. soittoa pantaan. Iltapäivällä testi jatkui kotosalla, eli panta on ulkona, välillä paikkaa vaihtaen huonompaan ja parempaan gsm-kenttään. Pakkasta -3 astetta. Nyt panta on ollut päällä 9h 40 min. ja akun tila näyttää vielä viidestä plussasta kolmea. Katsotaan miten pitkään akut kestävät...
metsässä kirjoitti:Kyllähän noissa virrankestoissa mentiin huonompaan suuntaan gps pannoissa verratuuna entisiin piipparitutkiin.
Kun ollaan metsässä talvella päivä, tiiviisti koiraa tutkalla seuraten,ja sattuukin koira jäämään yöksi metsään,niin aamulla ei panta välttämättä näytäkkään mitään. :shock:


se on se 2 patterin malli sen 13-15h...

Kyllähä se koira pitää saaha kiinni jos gps on miehen laiskuutta jos ei kehtaa esim 1km päästä hakee koira pois...oma narttu on suht vaikee saaha kiinni siinei palio auta ku lähtee koira hakee vaikka olis 2-3km pääs
Stefa
 

EdellinenSeuraava

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa