Yli 95p:n koirat

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

Re: Yli 95p:n koirat

ViestiKirjoittaja Opla päivämäärä Ti Touko 04, 2010 7:42 am

ramaani kirjoitti:no lähes joka päivä vaihdoin koiraa :wink: mitä tuosta valehtelee,toiset vain on paljon parempia jaksamaan kuin toiset :wink: ja voin kertoa et melko hyvin kulkee paksussa lumessa tuon "velipoikakin",joka ajoi 97 pojoa :wink:


Nii varmaan on ajanu mutta miksi et laskenu minua ja Ramia kuulemaan kumpaakaan olis tuotu natu mut
kun ei niin ei en ymmärrä nyt kyllä sunkaan ajatuksia jos noin muka mättäävät menemään kun kehut :?:
Opla
 

Re: Yli 95p:n koirat

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Ti Touko 04, 2010 9:50 am

muistaakseni ränä oli silloin lääkekuurilla(korvatulehudus),ja jehua ois voinu sillonkin kuunnella,mut halusitte kuunnella kumpaakin :wink: sis silloin kun sinä laitoit viestiä.sun kaverihan soitti jo aiemmin(2kk ennen),lupasin antaa ajonäytön vaikka seuraavalla viikolla,mut ei ollut innokas tulemaan silloin.ja ihan olen käynytkin antamassa ajonäytteitä(ylistaro,härmä,vähäkyrö,kyyjärvi,karstula jne)no joku "hullu"kerran soitti jostain 500km päästä,en todellakaan lähde niin kaukaksi.mut ens syksynä saa tulla tänne kuuntelemaan,viikonloppuisin.
ramaani
 

Re: Yli 95p:n koirat

ViestiKirjoittaja Opla päivämäärä Ti Touko 04, 2010 10:53 am

No näin teemmä sit syksymmällä Ramaani voijaan samalla kuulla tuota minun Mv urosta ei hassumpi koira
sekään varsinkaan sulalta vaikka tulokset ei aina sitä vahvistakaan meni silläsyksy myös sairas kirjoilla.
Kyllähän sinä oot näyttöjä antanu tiiän sen mut vähä noita muita yritän sohia jotka ei suostu, aina on jotain
muka esteenä, olis mukava kuulla nuita kympin haukkuja mut eivät vaan tohdi suostua :?: :?:
Opla
 

Re: Yli 95p:n koirat

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Ti Touko 04, 2010 11:35 am

juu tervetuloa!ja on niin hyvät mestat et helposti voi ajattaa useammalla koiralla samantien varressa,et ota vain MVA mukaan :wink:
ramaani
 

Re: Yli 95p:n koirat

ViestiKirjoittaja leksa päivämäärä Ti Touko 04, 2010 1:05 pm

Eikö se kannattas panna semmoiset koirat vaihtoon, jotka metsästys ajan sairastaa. Olen nähnyt paljon koiria joilla kesäöisin annetaan näyttöjä mutta ei luvallisena aikan ja päivällä. Mikähän mahtaa olla ?
leksa
 

Re: Yli 95p:n koirat

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Ti Touko 04, 2010 2:19 pm

taitaa olla harvassa koirat joilla EI KOSKAAN ole mitään tulehuksia :wink: mullakin on ollut yli 20 koiraa,erisukuja,meinaa vain olla silloin tällöin jotain pientä :wink: jos ei muuta ni anaalit täynnä :idea:
ramaani
 

Re: Yli 95p:n koirat

ViestiKirjoittaja vilskari päivämäärä Ke Touko 05, 2010 9:44 pm

Harvinaist on sekin jos veljeksis kumpikin sairastaa koko kauden .
Leikkii mä vaan lasken ,siihen voi olla muitakin syitä ettei helmikuun 2009 jälkeen oo kokeis käyty.
vilskari
 

Re: Yli 95p:n koirat

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Ke Touko 05, 2010 11:02 pm

ikävä tuottaa pettymystä sulle :mrgreen: :mrgreen: mut viimenen koe helmikuussa 2010 :wink:
ramaani
 

Re: Yli 95p:n koirat

ViestiKirjoittaja vilskari päivämäärä To Touko 06, 2010 5:58 pm

En mä pettynyt ole oli vaan pikemminkin iloinen kun ajavat koirat terveit on ,siin välis oli vaan niinpitkä aika etten
niist mitään tietoi nähny moni käy hyväl koiral kilvan karsinnois jos odottaa et koira vois kilvaskin pärjätä.
Moni voi jättää jo karsintoihinkin jo menemät jos tietävät et kilpa pidetään alueil mis koirat ei edes jänist tahdo
löytää ja jos löytävät melko usein kohdas 52 on tieajost merkintä.
Oli koiran tulos mikä vaan niin jos koirasas luottaa tarpeeks voi osallistuu mihin vaan kokeis.
Eikait mun kirjoituksist tartte välittää mä kirjoitan mitä mä omast tietokoneest löydän niit voi ain korjata jos
parempaa tietoo jollain on,mul on vanha ja hidas kone ei sinne kaik tiedot niin äkkiä kerkii. :lol:
vilskari
 

Edellinen

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa