TUTKAT

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä La Elo 22, 2009 5:13 pm

esim on helvetin kätevä katella aikansa kuluks mitä koira tekee kun ajo katkeaa,onko pieni vai laajaa alanen hukkatyöskentely jne..samoin kun ajo painaa vilkkaalle valtatielle,odotat sen minuutin ni koira voi olla jo rekan alla,ei ainakaan haittaa ole :wink:
ramaani
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja nänninpurija päivämäärä La Elo 22, 2009 5:28 pm

.
Viimeksi muokannut nänninpurija päivämäärä Su Elo 23, 2009 9:01 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
nänninpurija
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja kuivis päivämäärä La Elo 22, 2009 7:08 pm

Kyllähän sitä harava miehenäkin on ihan mukava olla kun ei paremmasta tiedä.
Tosin tuon kepsin kanssa vuosia pelleilleenä voi todeta että, tieto lisää tuskaa. Tosin ei näissä lähellä tietä tilanteissa, joissa kepsistä on uskomaton hyöty. Turha siitä poikasten on väitellä vastaan.
kuivis
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja nänninpurija päivämäärä La Elo 22, 2009 7:13 pm

.
Viimeksi muokannut nänninpurija päivämäärä Su Elo 23, 2009 11:26 am, muokattu yhteensä 1 kerran
nänninpurija
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä La Elo 22, 2009 8:13 pm

ramaani kirjoitti:tänään taas oli G 400 käytössä,5h oli mettässä,kokoajan "puski"tulemaan paikkatietoa 8 sekunnin välein :wink: eikä tartte "peukaloida"seurantaa uudestaan päälle niinkuin ULTRAPOINTISSA...


Joo eipä tarvi peukaloida ja se että UP:n 4patterin mallis virta riittää saman verran ku G400.. Keskiviikkona olin paikallises Halpa-Hallis tekemäs kauppoja 4-patterin mallista niin yllätyksekseni ku Trakkerin g400 ja UP:n painoja vertailin niin UP kevyempi patteritki sisällä... mutta uskon kyllä että tää träkkeri on mennyt aimoharppauksen eteenpäin tän G400 myötä.

Ramaani: ite moitin UP:ta kans ennenku ite ostin sen niin sen jälkeen olen ollut tosi tyytyväinen että merkkiä en vaihda enää
Stefa
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja kuivis päivämäärä La Elo 22, 2009 9:46 pm

Onneks tuli taas yks positiivinen kirjottelija lissee, eipähän oo niin ykstoikkosta kun tuo Markokin uhkas lopettoo nämä hommat!!
kuivis
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja metsässä päivämäärä Su Elo 23, 2009 7:16 am

Stefa kirjoitti:Joo eipä tarvi peukaloida ja se että UP:n 4patterin mallis virta riittää saman verran ku G400.. Keskiviikkona olin paikallises Halpa-Hallis tekemäs kauppoja 4-patterin mallista niin yllätyksekseni ku Trakkerin g400 ja UP:n painoja vertailin niin UP kevyempi patteritki sisällä... mutta uskon kyllä että tää träkkeri on mennyt aimoharppauksen eteenpäin tän G400 myötä.

Paljonko oli painoissa eroa?
metsässä
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Rymy päivämäärä Su Elo 23, 2009 10:46 am

meinaakko pete tosissas, ettei sun rakkeri oo ollu joskus koko päivää ensimmäisen paikannuksen jälkeen täysin ulkona? :lol:
Rymy
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä Su Elo 23, 2009 10:59 am

metsässä kirjoitti:
Stefa kirjoitti:Joo eipä tarvi peukaloida ja se että UP:n 4patterin mallis virta riittää saman verran ku G400.. Keskiviikkona olin paikallises Halpa-Hallis tekemäs kauppoja 4-patterin mallista niin yllätyksekseni ku Trakkerin g400 ja UP:n painoja vertailin niin UP kevyempi patteritki sisällä... mutta uskon kyllä että tää träkkeri on mennyt aimoharppauksen eteenpäin tän G400 myötä.

Paljonko oli painoissa eroa?


Olisko ollu jotai 100g noin karkeasti arvioituna..

Oli kuulemma träkkerillä hyvin alkanu elokuun 20pvä ku live palvelu oli kuulemma ylikuormittunu.. Kuulemani mukaan ei sinä päivänä livepalvelu pelannu?vai oonko vääräs?
Stefa
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Su Elo 23, 2009 1:40 pm

joutuu rymylle tuottaa pettymyksen,ei oo ollut trackerin G400 ongelmia,typerää verrata 310 malliin,eihän pannoissa ole mitään samaa,stefalle sen verran et ainakin minulla on pysynyt livepäällä kokoajan,olen käyttänyt 8-15 sekunnin tiheyttä,tänään vain totesin et pirun huono akku tossa sonyericsonissa,huonommin kestä akku kuin nokialaisissa,ainakin gps päällä.
ramaani
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Rymy päivämäärä Su Elo 23, 2009 2:24 pm

muistin sit varmaan väärin, että sulla olis ollu jo viimeks g 400 käytössä kun olin sulla tuomarina :twisted: mutta voin myöntää erehdykseni :wink:
Rymy
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Su Elo 23, 2009 4:25 pm

reilua puhetta kun pystyy myöntämään erehdykset :wink:
ramaani
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Opla päivämäärä Su Elo 23, 2009 8:37 pm

Kyllä muuttuu PeeJii mut niin muutut siekii minä ainakii on vaan nämä nykyset paikantimet parasta jalostamista
syystä että koira ei kuonnu vuskaamaan mitä on tekemässä jos vaan haluu olla itse rehellinen niin kyllä lusmuilijat
menee kiertoon armotta kokemusta on :(
Opla
 

EdellinenSeuraava

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa