TUTKAT

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä To Elo 27, 2009 10:44 pm

maailma muuttuu ja trackeri meni taas UP:n edelle :wink: muistanko väärin kun yks päivä kaverin luona kattelttin garminia ja muistaakseni siinä oli liki samanlaiset värikartat kuin pointterissa/trackerissa :?:
ramaani
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja tosimies päivämäärä To Elo 27, 2009 10:49 pm

Niinhän se menee että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Tässä tapauksessa up on kyllä tytär joka miellyttää kyllä enemmän :lol:
tosimies
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä To Elo 27, 2009 10:57 pm

kuka jaksaa virittää seurannan päälle uudestaan 15min välein,ei kukaan :wink: trackerin miehet ottaa jo kaatoryyppyjä siinä vaiheessa kun UP:n miehet vasta virittää seurantaa :mrgreen:
ramaani
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä Pe Elo 28, 2009 8:48 am

ramaani kirjoitti:kuka jaksaa virittää seurannan päälle uudestaan 15min välein,ei kukaan :wink: trackerin miehet ottaa jo kaatoryyppyjä siinä vaiheessa kun UP:n miehet vasta virittää seurantaa :mrgreen:


Kerros ny ramaani mulle että miksi pitää UP:s virittää seurantaa päälle 15min välein? seurannan saat päälle nappia painamalla :D mutta niinku tosimies sanoi jotku tykkää äidistä ja jotku tyttäristä...

Ite aikoinani kans olin UP:ta vastaan, mutta tulipaha se sitte ostettua ku POINTTERI tekä metässä tenät eikä antanut paikkatietoa ja on kyllä yllättänyt positiivisesti helppo käyttöisyydellä ja varmana paikkatiedon antajana ;)
Stefa
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Pe Elo 28, 2009 11:53 am

nii-i,painaa nappia :wink: trackeri lykkää kerralla tulemaan 6h reaaliaikasta paikkaa...jos oltas aina samaa mieltä ni ei tulis keskustelua :mrgreen:
ramaani
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Rymy päivämäärä Pe Elo 28, 2009 6:03 pm

no mutta ramaani, lykkäähän se up paikkaa niin kauan kun sen ITSE sammuttaa..ja se on hieno juttu tosiaan jos rakkeri on saanu nyt ensimmäisen toimivan gepsin :twisted: up:llä se on ollut täydellisen toimiva ensimmäisestä versiosta asti :lol: ps.huamenna kurja keli, se on mukavampi viettää näyttelyys makkaraa syäden, ku satees istua autos ja reenoottaa koiria hakemahan :wink:
Rymy
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä Pe Elo 28, 2009 6:11 pm

Olis kans kaks näytettävää huomenna, kuhanny ei tulisi vettä :D Kyllähä se on niin että räkkeris joutuu yhtä hyvin virittämään seurannan päälle... Ja UP ollu nyt jo vuoden päivät ja ei aínuttakaa päivää että olisi ollu ongelmia, pois luettuna up:n ekan antenni version katkeaminen, mutta sen jälkee ei mitää ja UP ollu koiran kaulas jo reipas 100pvää
Stefa
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Rymy päivämäärä Pe Elo 28, 2009 6:20 pm

no kai mäki joudun myöntää, että anteeni ongelma oli aluks, mutta sehän oli vain kosmeettinen. Ei haitannu paikannuksia vaikka poikki ulkokuoret olikin :D ohjelma ja paikannukset toimii täydellisesti..mettäpäiviä on ollu niin paljon ettei uskalla kertoa :lol:
Rymy
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Pe Elo 28, 2009 7:07 pm

ai kesällä vai :mrgreen: juu pitäs huomenna kans lähteä näyttelyyn..
ramaani
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Heppu päivämäärä Pe Elo 28, 2009 7:17 pm

[quote="ramaani"]ai kesällä vai :mrgreen: juu pitäs huomenna kans lähteä näyttelyyn.
Onnea vaan näyttelyyn !
Heppu
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Rymy päivämäärä Pe Elo 28, 2009 8:29 pm

jep jep, ei oo mitää näytettävää, mutta kattomaan tottakai.. up jyrää :twisted:
Rymy
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja hlohi päivämäärä Su Elo 30, 2009 2:13 pm

quote="Stefa"]
metsässä kirjoitti:
Stefa kirjoitti:Joo eipä tarvi peukaloida ja se että UP:n 4patterin mallis virta riittää saman verran ku G400.. Keskiviikkona olin paikallises Halpa-Hallis tekemäs kauppoja 4-patterin mallista niin yllätyksekseni ku Trakkerin g400 ja UP:n painoja vertailin niin UP kevyempi patteritki sisällä... mutta uskon kyllä että tää träkkeri on mennyt aimoharppauksen eteenpäin tän G400 myötä.

Paljonko oli painoissa eroa?


Olisko ollu jotai 100g noin karkeasti arvioituna..
[/quote]

Joskus tulee luettua näitä sivuja. Tuosta painosta sen verran faktaa, että punnitsin viime kesänä UP:n 4 patterin mallin akut sisällä. Paino 349 grammaa. Se oli vielä sillä vanhemman mallisella paristokotelolla. Minulla oli uudemmankin mallinen, kun voitin sen haukkukisasta, punnitsin senkin ja suurinpiirtein sama paino. Tracker G400 painaa 225 grammaa.
hlohi
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Opla päivämäärä Su Elo 30, 2009 2:29 pm

Sefahan korjas Erehyksensä aiemmin mut UP:n oikee paino on nelipatterinen 270g tyhjänä ja 30g/akku
eli neljällä akulla se tekee 390g mu en vaihda silti pois pelaa niin pirun hyvin,mikä parasta ne on irto akkuja
jotka voi vaihtaa kun menee et ei ota kunnolla virtaa miten vaihdat Trakkerissa kokemusta on.
Eri merkkisissä akuissa on paino eroja mut yleensä painavampi on tehokkaampi.
Opla
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä Su Elo 30, 2009 2:41 pm

enee mä tos neljänpatterin mallis olin huolissani että hakkako koira jalkoihinsa, mutta ei onneksi hakkaa... Paino ei sinänsä oo ongelma.. tai ongelmaha se on aina, mutta ei haitaksi asti :D
Stefa
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja zador päivämäärä Ma Elo 31, 2009 7:11 am

Rymy kirjoitti:no mutta ramaani, lykkäähän se up paikkaa niin kauan kun sen ITSE sammuttaa..ja se on hieno juttu tosiaan jos rakkeri on saanu nyt ensimmäisen toimivan gepsin up:llä se on ollut täydellisen toimiva ensimmäisestä versiosta asti ps.huamenna kurja keli, se on mukavampi viettää näyttelyys makkaraa syäden, ku satees istua autos ja reenoottaa koiria hakemahan

Ei kait se lykkää 15 minuuttia pidempään? Ja sitten pitää taas hyppää pidemmälle välille?

Trackerissa live paikkatieto välikin on muutettavissa 5s-60s. Ja tosiaan vaikka koko 6 tuntia päällä yhtäsoittoa, mutta tämä aikakin on säädettävissä 5minuutista 6:n tuntiin. Itse tykkään pitää liveä päällä. Ja päivitys väli on 10s ja aika 6 tuntia, eli siihenhän ei UP edes kykene. Kymmenessä sekunnissa kiivas ajo siirtyy jo aika pitkälle ja viidessätoista vielä pidemmälle. Tausta seuranta on taas ihan oma juttunsa. Eli Trackerissahan on aika paljon ominaisuuksia mitä UP:ssa ei ole.
Miten UP:ssa pakkas kesto? Kun pakkanen menee -20C kestääkö akut?
zador
 

EdellinenSeuraava

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa