TUTKAT

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Ma Joulu 19, 2011 6:37 pm

no kyllähän nyt kestää akut kun valosan aikakin on vain 6h :mrgreen:
ramaani
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja mikko.terri päivämäärä Ma Joulu 19, 2011 8:33 pm

Kuinkahan mahtaa tuo kosketusnäyttö puhelin pakkasessa pelata?Vaihdoin pointerin pantani uuteen UP:hen,kyllästyin E52 ja trackerin ohjelman jatkuvaan
takkuamiseen viime talvena,tais olla kyllä maanantai päivän versio puhelimesta.
No uusi UP lähti heti huoltoon yhteys ongelmien takia,mutta kauppias antoi onneksi testi käytössä olevan samanlaisen tilalle siks aikaa ja hyvin tuntuu pelaavan ja helppo käyttää.
Ihmettelen vaan sitä että ilmeisesti noita vehkeitä ei millään lailla testata että ne toimii kun uutenakin voi saada heti viallisen koneen :?:
mikko.terri
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja TeemuK päivämäärä Ma Joulu 19, 2011 8:54 pm

ramaani kirjoitti:no kyllähän nyt kestää akut kun valosan aikakin on vain 6h :mrgreen:


ei sen enempää kärsikkää :D
Viimeksi muokannut TeemuK päivämäärä Ma Joulu 19, 2011 9:12 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
TeemuK
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Ma Joulu 19, 2011 8:57 pm

jep,yleensä ne on niitä joittein koirat hakee pitkään :mrgreen: ,no se siitä,sehän on hyvä että löytyy uusia toimivia puhelimia.
ramaani
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja TeemuK päivämäärä Ma Joulu 19, 2011 9:08 pm

ramaani kirjoitti:jep,yleensä ne on niitä joittein koirat hakee pitkään :mrgreen: ,no se siitä,sehän on hyvä että löytyy uusia toimivia puhelimia.


nimenomaan :D itellä ollu enne e52 ja nyt laitoin ton samsungin mut saa nähä kuinka kovilla pakkasilla pelaa. mut nyt yhen reissun jälkee iha mukavalta peliltä vaikutti
TeemuK
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja levender päivämäärä Ma Joulu 19, 2011 11:59 pm

ei niillä nuilla trackereilla näytä tekevän mittään, teällä ku käyny vieraita joilla trackerin vehkeet niin eivät kyllä soa paikkatietoja ku kolomen neljän tunnin vällein, kyllä trackereilla aina koirat hukassa, on tuossa kavereillaki muutama trackeri mutta kukkaan ei oo tyytyväinen, ultrapointit pelittää kyllä mukavasti koko ajan.
levender
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja heolan päivämäärä Ti Joulu 20, 2011 6:35 am

Taitaa tuo tutka merkki olla vähän sellanen imago kysymys.Itse pyydän alueella jossa on huonot GSM kentät ja mulla tuo G400 ainakin takoo tietoa koirasta ihan hyvin.Silloin kun koira on totaalisesti katveessa tieto ei kulje,mutta ei kulje UP:n tietokaan.
heolan
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja zador päivämäärä Ti Joulu 20, 2011 7:52 am

On se kumma kun ei muka trackerilla paikkaa saa. Mahtaa olla käyttäjässä tai liittymässä vikaa.
Itse kyllä pidän trackeria tutkista parhaimpana.

Katsokaapa miten kävi yhessä kettu ajossa UP:lle. Kun tämä UP:n panta on minulla ollut niin kaksi kertaa on hajonnut ylä motikka ja pantaa on käytetty erittäin vähän. Jos laatu on tätä niin voi voi.
G400 on ollut jatkuvassa käytössä, yksi antenni mene poikki mutta panta näköjään pelaa ilman antenniakin. Pitää vaihtaa antenni sitten ku kerkeää.

Kuva
zador
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Ajukki päivämäärä Ti Joulu 20, 2011 9:12 am

Onkos kenelläkään kokemusta tästä uudesta trackerista (G500?)? Toimiiko oleellisesti paremmin katvealueilla? Itsellä ei tarvetta, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen.
Ajukki
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja kepardi kane päivämäärä Ti Joulu 20, 2011 1:53 pm

yhden testi päivän perusteela vois sanoa että 500 on järkyttävän hyvä.ei kertaakaan pimiänä pahalla katve alueela :!: :!: :!:
kepardi kane
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Karahka päivämäärä Ti Joulu 20, 2011 10:08 pm

zador kirjoitti:Katsokaapa miten kävi yhessä kettu ajossa UP:lle. Kun tämä UP:n panta on minulla ollut niin kaksi kertaa on hajonnut ylä motikka ja pantaa on käytetty erittäin vähän. Jos laatu on tätä niin voi voi.
G400 on ollut jatkuvassa käytössä, yksi antenni mene poikki mutta panta näköjään pelaa ilman antenniakin. Pitää vaihtaa antenni sitten ku kerkeää.

Ei kannata näyttää zador tutkanmyyjälle tuota youtube pätkää minkä laitoit tämän kauden kettukaato ketjuun,
missä erakko kaivautuu ladon alle kuin nurmipora.
Voi olla,että kun seuravaa tutkaa menet kaupasta hakemaan,niin sanovat että sinun käyttöösi ei anneta minkäänlaista takuuta. :)
Karahka
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja karolus päivämäärä Ti Joulu 20, 2011 10:15 pm

Karahka kirjoitti:
zador kirjoitti:Katsokaapa miten kävi yhessä kettu ajossa UP:lle. Kun tämä UP:n panta on minulla ollut niin kaksi kertaa on hajonnut ylä motikka ja pantaa on käytetty erittäin vähän. Jos laatu on tätä niin voi voi.
G400 on ollut jatkuvassa käytössä, yksi antenni mene poikki mutta panta näköjään pelaa ilman antenniakin. Pitää vaihtaa antenni sitten ku kerkeää.

Ei kannata näyttää zador tutkanmyyjälle tuota youtube pätkää minkä laitoit tämän kauden kettukaato ketjuun,
missä erakko kaivautuu ladon alle kuin nurmipora.
Voi olla,että kun seuravaa tutkaa menet kaupasta hakemaan,niin sanovat että sinun käyttöösi ei anneta minkäänlaista takuuta. :)
Pitää nyt KOIRA tutkan tuollainen kestää trakkeri taitaa olla vielä kummiskin parhaasta, päästä näiden muiden lelumuovi tutkien joukosta. Ja tuo uus 500 voi että pellaa kuin unelma!
karolus
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Opla päivämäärä Ti Joulu 20, 2011 10:47 pm

[quote="zador"]

Katsokaapa miten kävi yhessä kettu ajossa UP:lle. Kun tämä UP:n panta on minulla ollut niin kaksi kertaa on hajonnut ylä motikka ja pantaa on käytetty erittäin vähän.

Tämä näyttää olevan UP:n heikko kohta nää kuoret mullakin hajos kuori kun koira tonki jäniksen kiven alta ja onnistukin siinä.
Mutta muuten on pelittäny oikein mukavasti niin hirvi kuin ajokoirallakin, nyt eilen nokia 52 oli taas paikan haussa käytännöllisti
metsän puolella näytti koko päivän jos mihinkin satoja metrejä sivuun missä itse kuljinkin. En tiiä mistä tälläinen johtunee
onko muilla ollu vastaavaa ja löytyykö lääkettä muuta kuin merkkiä vaihtamalla puhelin :?:
Opla
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja zador päivämäärä Ti Joulu 20, 2011 11:10 pm

Karahka kirjoitti:
zador kirjoitti:Katsokaapa miten kävi yhessä kettu ajossa UP:lle. Kun tämä UP:n panta on minulla ollut niin kaksi kertaa on hajonnut ylä motikka ja pantaa on käytetty erittäin vähän. Jos laatu on tätä niin voi voi.
G400 on ollut jatkuvassa käytössä, yksi antenni mene poikki mutta panta näköjään pelaa ilman antenniakin. Pitää vaihtaa antenni sitten ku kerkeää.

Ei kannata näyttää zador tutkanmyyjälle tuota youtube pätkää minkä laitoit tämän kauden kettukaato ketjuun,
missä erakko kaivautuu ladon alle kuin nurmipora.
Voi olla,että kun seuravaa tutkaa menet kaupasta hakemaan,niin sanovat että sinun käyttöösi ei anneta minkäänlaista takuuta. :)

En tiiä antavatko takkuita, mutta kyllä trakkeri nuo hommat kestää. :lol: Trackerissahan on tuo antennikin sinkki vaijerin pätkä muovi letkun sisällä.
Kun tuo UP hajos niin koira ei kyllä pitänyt käydä pesässä. Ajussa tuli ja piti rominaa, ei siinä auttanut kun koira laittaa autoon.
Kettu miehille G500 tai G400 on kyllä ehdoton, oon kuullu muiltakin ongelmia UP:n antenneista.
zador
 

Re: TUTKAT

ViestiKirjoittaja Ajurit päivämäärä Ti Tammi 10, 2012 8:49 pm

Ajukki kirjoitti:Onkos kenelläkään kokemusta tästä uudesta trackerista (G500?)? Toimiiko oleellisesti paremmin katvealueilla? Itsellä ei tarvetta, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen.


G500 pelaa tosi hyvin ja se toimii myös huonoissa kenttissä. Tuskin muilta toimittajilta löytyy vastaavaa toimintavarmuutta.
Ajurit
 

EdellinenSeuraava

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa