Koirankopin ovi

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

Re: Koirankopin ovi

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Ma Tammi 02, 2012 2:27 pm

mulla kans noita rupan mainostamia luukkuja,ihan ok,mutta jos koira haluaa,tuonkin voi syödä :mrgreen: jollain ihme konstilla söivät viime talvena just tuon sisemmän luukun!no sehän on pikkujuttu vaihtaa siihen uusi vaneri...
ramaani
 

Re: Koirankopin ovi

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä Ma Tammi 02, 2012 2:29 pm

Kokkeillu oon, tiijän mallin ja osaan tehä itsekkin :lol: Osa koirista osaa sen aukaista, toisille oli ylivoimaisen vaikea. Oon kokeillut monenlaisia oviratkaisuja. Nuo nykyiset ovat toistaiseksi olleet toimivimmat, tiiviimmät ja koirille helpoimmat/kevyimmät avata :lol: Nykyiset pitää asentaa kopin sisäpuolelle, niin ei putket kerää vettä ja jäädy :wink:
Ruippa
 

Re: Koirankopin ovi

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä Ma Tammi 02, 2012 2:32 pm

Mulla narttu söi sisemmän sillai, kun oli kesällä puoliksi kopissa puoliksi ulkona "jäähytteli" koppia :lol: niin luukku oli auki ja sitä sit aikansa kuluksi pureskeli alanurkasta.
Ruippa
 

Re: Koirankopin ovi

ViestiKirjoittaja Opla päivämäärä Ma Tammi 02, 2012 6:33 pm

Ruippa kirjoitti:Kokkeillu oon, tiijän mallin ja osaan tehä itsekkin :lol: Osa koirista osaa sen aukaista, toisille oli ylivoimaisen vaikea. :wink:


Anteeks vaan Ruippa en tienny että oot niin kätevä käsistäs, ja niin tyhmät koirat et ei ovia saa auki :mrgreen:
Opla
 

Re: Koirankopin ovi

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä Ma Tammi 02, 2012 7:07 pm

...ja niin tyhmät koirat et ei ovia saa auki :mrgreen:


Tuota alakua en viiti kommentoida - vaatimaton kun oon :mrgreen: ...millonkaa ei oo ollut vara ostella noita kalliita "lähtöjä", ni on pitännä tyytyä halavempiin ja tyhmempiin, nykysin pittää nekkii tyhmät vuan kasvattoo ite ja syyvä vuan jäniksiä :shock: :( Semmoset koerat ku isäntäkkii :D
Ruippa
 

Re: Koirankopin ovi

ViestiKirjoittaja kanootti päivämäärä Pe Tammi 06, 2012 10:23 pm

äsken kävin tarkistelemassa koppien lämpöjä, kun on nuita pakkasiakin lupaillut +36 näytti mittarit<(ilmankos ne lumessa makoilevat).. niin ei ne luukut ainakaan paljon vuoda. käytössä 3kpl junimeg luukkuja.
Ens talveksi pitää kyllä vetästä kanaali koppiin niin pääsee irti tuosta halvasta sähköstä
kanootti
 

Re: Koirankopin ovi

ViestiKirjoittaja pyyntimies päivämäärä La Tammi 07, 2012 2:48 pm

kanootti kirjoitti:äsken kävin tarkistelemassa koppien lämpöjä, kun on nuita pakkasiakin lupaillut +36 näytti mittarit<(ilmankos ne lumessa makoilevat).. niin ei ne luukut ainakaan paljon vuoda. käytössä 3kpl junimeg luukkuja.
Ens talveksi pitää kyllä vetästä kanaali koppiin niin pääsee irti tuosta halvasta sähköstä

Teillä on pikkusen termostaatissa häikkää?
pyyntimies
 

Edellinen

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa