mettäpuku

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

Re: mettäpuku

ViestiKirjoittaja Stefa päivämäärä Ke Joulu 02, 2009 7:10 pm

PeeJii kirjoitti:jakki jak on hintasa väärti.


Jos paskaa haluaa kovaha hintaan ostaa niin ohan se sitte :D :D
Stefa
 

Re: mettäpuku

ViestiKirjoittaja lynx päivämäärä Ke Joulu 02, 2009 9:34 pm

No joo. En tiedä onko järkevää pitää kalvopukua kuivalla säällä. Etenkään pakkasella.. Mut jos on kallis puku
niin kait sitä on pidettävä vaikka se ei olis mukavin :)
lynx
 

Re: mettäpuku

ViestiKirjoittaja tpprh päivämäärä To Joulu 03, 2009 7:43 pm

Itse ostin tässä syksyllä Banner Trevis kalvopuvun. Erittäin tyytyväinen olen kyllä ollu... On kevyt ja hengittää hyvin ja kangas on kyl tosi hyvän tuntunen vahva ja ei tuu painavaks vaikka kastuu.. Merkki voi kuulostaa oudolta suomalaisen korvaan :D ku ei ole kovin tunnettu merkki vielä suomessa (vasta ruvettu suomeen tuomaan) mutta on laatua..tai ainaki uskon koska on Tsekeissä käsityönä tehty ja sen takia siihen sai vielä 2 VUODEN takuun. itse kuulin merkistä serkultani joka oli ostanu kyseisen puvun. ja sit pääsin serkun luona kokeilee. ilmeisesti merkkiä ei saa vasta ku maahantuojankautta http://www.mehtola.fi tuolta ainaki itse tilasin.
tpprh
 

Re: mettäpuku

ViestiKirjoittaja vikkenilo päivämäärä Pe Joulu 04, 2009 7:50 pm

Onko kokemusta FJÄLL RÄVEN G 1000 tarkeneeko pakkasella.Umpihankihiihto syöttellä helmikuussa,pakkasta voi
olla -40 astetta.
vikkenilo
 

Re: mettäpuku

ViestiKirjoittaja Kasperi päivämäärä Ti Joulu 08, 2009 4:21 pm

Stefa kirjoitti:
PeeJii kirjoitti:jakki jak on hintasa väärti.


Jos paskaa haluaa kovaha hintaan ostaa niin ohan se sitte :D :D


Märkäpuku.... snorkkeli vain puuttuu :wink: :wink:
Kasperi
 

Re: mettäpuku

ViestiKirjoittaja kota8 päivämäärä Ti Joulu 08, 2009 5:11 pm

minä en oo kans moittinut noita jahti jakt pukuja, ei ole mennyt vesikään läpi kerran oon uskaltanut pestä kun puhuvat että pitää olla tarkkana pesun kanssa. toki en sitten tiedä minkälainen on kunnon puku kun en ole omistanut niitä kalliimpia.
kota8
 

Re: mettäpuku

ViestiKirjoittaja Ajukki päivämäärä Ti Joulu 08, 2009 5:19 pm

PeeJii kirjoitti: Kuluu kumppareista varret, kun kiillottavat niin ahkeraan.


Itekin ostin just uudet huopakumpparit. Tai oikeastaan kahdet samalla kertaa, kun sai edukkaasti. Saappaiden puolesta kestää siis koirien nuohata jaloissa. :D
Ukon hermoista en anna takuuta..Toivottavasti ei tarvii mitata.
Ajukki
 

Re: mettäpuku

ViestiKirjoittaja Kasperi päivämäärä Ti Joulu 08, 2009 7:14 pm

Jos veljeensä on tullut niin ei kenkä kiillä :wink: :wink: Eihän harrastus saa käydä hermoon. Hermojen pitää levätä, että ihminen jaksaa arjen paineet. :roll:
Kasperi
 

Re: mettäpuku

ViestiKirjoittaja Ajukki päivämäärä Ti Joulu 08, 2009 9:15 pm

Kasperi kirjoitti: Eihän harrastus saa käydä hermoon. Hermojen pitää levätä, että ihminen jaksaa arjen paineet. :roll:


Joo ei tää niin vakaa saa olla. Aika sopivasti tuo pentu mun mielestä seikkailee. Välillä tekee pidemmän lenkin mutta yleensä vartin sisällä näyttäytyy jos ei oo hajuja. Saa nähä miten käy sitten kun alkaa kunnolla syttymään.
Ajukki
 

Edellinen

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa