paskansyönti

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

paskansyönti

ViestiKirjoittaja Löysä päivämäärä Su Joulu 26, 2010 8:45 pm

juu
Viimeksi muokannut Löysä päivämäärä Ke Helmi 15, 2012 7:48 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Löysä
 

Re: paskansyönti

ViestiKirjoittaja tytti päivämäärä Su Joulu 26, 2010 8:51 pm

ei siihen mikään auta.joku syö joku ei.
tytti
 

Re: paskansyönti

ViestiKirjoittaja kaikkitietävä päivämäärä Su Joulu 26, 2010 9:02 pm

Luvin jostain lehdestä vetokoirille tehdystä kokeesta,ne jotka söivät paskoja,lisättiin ruokaan rasva prosenttia ja paskan syönti loppui,tiedä häntä,ainahan voi kokeilla...
kaikkitietävä
 

Re: paskansyönti

ViestiKirjoittaja Hannu Hämäläinen päivämäärä Su Joulu 26, 2010 9:29 pm

Ruuassa on vika jos "paskaki kelpaa" :lol:
Läskiä ja rustoja,taikka kalaa, ja raakana. Koira hakee paskan syönnillä pakteereja suoleensa.
Napuisa ja keitetysä sapuskasa kun ei oo näitä elimistön tarvittemia pien-elijöitä.
Ei silti, on niitä semmosiaki jotka syö vaikkei "ois tarviskaan" :roll:
Hannu Hämäläinen
 

Re: paskansyönti

ViestiKirjoittaja levender päivämäärä Su Joulu 26, 2010 9:31 pm

pitteä opettoa pöntölle jos vaivoa.
levender
 

Re: paskansyönti

ViestiKirjoittaja Opla päivämäärä Su Joulu 26, 2010 10:43 pm

Parempi syönti kun kelliminen niitäe kun löötyy on kokemustae hyi hemmetti :mrgreen:
Opla
 

Re: paskansyönti

ViestiKirjoittaja kettunen päivämäärä Ma Joulu 27, 2010 7:56 pm

Kyllä siihen paskan syöntiin minun koirille keino löytyi. Minulla oli kaksi suomenajokoiraa
samassa tarha osassa ja huomasin kauhukseni että ainakin toinen söi kaverinsa jätöksiä.
Valittelin asiaa muille metsäkavereille ja sain hyvän neuvon joka auttoi ja ei ole kallista
hoitoa. Neuvottiin laittamaan reilu loraus ananas mehua koiran ruokaan. Tein näin ja asia
korjaantui. Olen antanut neuvon eräälle koiramiehelle jolla oli sama ongelma ja ananas
mehu auttoi. Tee sitä vähän aikaa noin kaksi viikkoa kyllä pitäisi asian korjaantua. Jos
olisit ystävällinen ja ilmoittelisit tällä samalla palstalla kuinka kävi.
kettunen
 

Re: paskansyönti

ViestiKirjoittaja Hönä päivämäärä Ma Joulu 27, 2010 8:35 pm

Itse olen kuullut paskansyönnin johtuvan juurikin vitamiinien puutoksesta. Ananasmehu varmastikkin on ihan hyvä lääke tähän epämiellyttävään tapaan.
Hönä
 

Re: paskansyönti

ViestiKirjoittaja api päivämäärä Ti Joulu 28, 2010 12:43 am

kettunen kirjoitti:Kyllä siihen paskan syöntiin minun koirille keino löytyi. Minulla oli kaksi suomenajokoiraa
samassa tarha osassa ja huomasin kauhukseni että ainakin toinen söi kaverinsa jätöksiä.
Valittelin asiaa muille metsäkavereille ja sain hyvän neuvon joka auttoi ja ei ole kallista
hoitoa. Neuvottiin laittamaan reilu loraus ananas mehua koiran ruokaan. Tein näin ja asia
korjaantui. Olen antanut neuvon eräälle koiramiehelle jolla oli sama ongelma ja ananas
mehu auttoi. Tee sitä vähän aikaa noin kaksi viikkoa kyllä pitäisi asian korjaantua. Jos
olisit ystävällinen ja ilmoittelisit tällä samalla palstalla kuinka kävi.


Olen antanut neuvon eräälle koiramiehelle, jolla oli sama ongelma... en tiedä mikä, mut joku tuossa kettusen lauseessa pistää
naaman hymyilyttämään.
api
 

Re: paskansyönti

ViestiKirjoittaja Kasperi päivämäärä Ti Joulu 28, 2010 4:10 pm

:lol: :lol: Arvelitko, että koiramies ite.....ja ananas mehulla lopetti :lol:
Kasperi
 

Re: paskansyönti

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Ti Joulu 28, 2010 7:13 pm

:mrgreen: :mrgreen:
ramaani
 

Re: paskansyönti

ViestiKirjoittaja Opla päivämäärä Ke Joulu 29, 2010 10:23 am

Paskamainen juttuhan se on kun niitä syyään, no syöhän Jäniskin omat tarpeensa kaksikin kertaa,
kuinkas ollakaan me sitten syyään se Jänis :wink:
Mutta asiiakin, on ollu itelläkin näitä paskan syöjiä enkä oikein ole päässy jyvälle mitä ne sillä hakee :?:
Kun ruokaa saa vähän liikaakin,mutta yhtenä vaihtoehtona pidän sitä kun liha jota syötän on jauhettu luineen
ja niitä luun siruja jää sinne paskan joukkoon sulamati niin koira on niin taloudellinen jotta mitään ei jätetä. Toinen vaihtoehto on että kerätään päivittäin ne paskat pois nii ei ole mitä syödä.
Sitten kolmas vaihtoehto jota itsekin käyttäny pannaan ne paskat kuppiin ja muutama päivä ruuatta kun kerran
niitä haluu popsia,no ihme ja kumma ei ne siitä kupista sitten kelpaakkaan mistähän tää johtunee :mrgreen:
No täällä jo tulikin neljäs vaihtoehto ananas jota olen koittanu,ei oikein toiminu,mutta kun myin koiran pois
niin loppu paskan syöntikin ainakin minun tarhassa, lähinnä se oli kantamista koppiin joka oli kun viikon olin
reissussa jo aivan tolkutonta,näytti jotta viikon paskat oli kyllä kaikki kopissa osa jo sulaneena mössönä,
voi vaan kuvitella mitä päässä liikkui kun koppia aina siivoilin. Vaimo on lupautunu ruokkii koirat mutta tunkiota
ei ole luvannu taustaa joten sen saan itse tehdä kun kotia tuun, hyvä näin,mutta paskaaja sai lähtee muualle :!:
Opla
 

Re: paskansyönti

ViestiKirjoittaja jänes päivämäärä Ke Joulu 29, 2010 12:43 pm

Oplalta oiva esimerkki, miten fiksu otus koira on. Kuskaamalla paskat koppiin , koira saa isännän tulemaan tarhaan koiran kaveriksi. Se on koiran kannalta yks ja sama, miten äkäinen isäntä on. Pääasia on kuitenkin saavutettu, koira on saanut huomiota. Meilläkin vanhukset(koirat) syö talvisin kikkareita ja useimmiten sen jälkeen, kun ovat saaneet edellisenä päivänä maksaa ruuan joukossa. Harmista olen päässyt keräämällä kikkarat pois pihamaalta.
jänes
 

Re: paskansyönti

ViestiKirjoittaja suomi-stovare päivämäärä Ke Joulu 29, 2010 3:22 pm

meil auttoi ihan purkkiananas ja oluthiiva!

Ja heti paskat tarhasta poies ;)
suomi-stovare
 

Re: paskansyönti

ViestiKirjoittaja KTT päivämäärä Pe Joulu 31, 2010 12:54 am

Mikäs olisi neuvoksi kun meitin koiruus (8kk pentu) on alkanut metsässä syödä kaiken löytämänsä paskan.

Koiruus on kyllä joitakin kertoja ajanut jo jänistäkin, mutta nyt on ajot loppuneet ja se etsii vain paskoja. Sille käy niin teeren, hirven kuin metsämiestenkin paskat. Jotenkin kyllä itellä meinaa välistä keittää kun näkee että koiruus on vain paikallaan ja kun menee kattomaan niin siellä paskaa syödään.

Miten tuon saisi loppumaan??
KTT
 

Seuraava

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa