Minkä merkkistä muonaa syötätte?

Koiran ruokintaan ja terveyteen liittyviä juttuja.

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Pe Syys 14, 2007 10:37 am

pietarsaaresta,samaa lihaa kuin kennel-rehun autossa :?: näin ainakin olen kuullut.
ramaani
 

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Pe Syys 14, 2007 5:02 pm

miksei hukka syötä lihaa...
ramaani
 

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Pe Syys 14, 2007 10:16 pm

no saman verran niitä on meilläkin jauhelihaa täynnä....n.2kg menee lihaa päivässä+jahti vahtia lisäks....
ramaani
 

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä La Syys 15, 2007 1:49 pm

joo yhtä aikaa papuja ja raakaa lihaa...
ramaani
 

ViestiKirjoittaja Ma päivämäärä To Loka 11, 2007 1:07 pm

Vaihdoin nyt kuitenkin jahti&vahti- nappulat tuohon Frank´sin breederlinen poweriin, ei maksanut 15kg kuin 25e kasvattajakortilla eläinkaupassa et melkein samaan taitaa J&V:n kanssa mennä. Jospa tuo meidän harmaanarttu lopettaa nirsoilun tämän jälkeen ja suostuu syömään muutakin kuin lihaa. Mut päääasiallinen ruokavalio kuitenkin on edelleen hirvenliha
Ma
 

ViestiKirjoittaja sarol päivämäärä To Loka 11, 2007 2:40 pm

?
Viimeksi muokannut sarol päivämäärä Su Maalis 27, 2011 12:30 am, muokattu yhteensä 1 kerran
sarol
 

ViestiKirjoittaja Penari päivämäärä To Loka 11, 2007 3:43 pm

ramaani kirjoitti:joo yhtä aikaa papuja ja raakaa lihaa...


Paljon ramaani antaa yhdelle koiralle jahti&vahtia(extra energy)? Itse syötän 350g luppoaikana ja koirat on ihan viuluja. Pitäs vissiin antaa kilo.
Penari
 

ViestiKirjoittaja Ma päivämäärä To Loka 11, 2007 6:09 pm

sarol kirjoitti:Saako Franksistakin kasvattaja-alennuksia?


Liike joka Franksia myy antaa kaikista tuotteista kasvattaja-alennuksia 5-8% muistaakseni
Ma
 

ViestiKirjoittaja -Tara- päivämäärä Ti Loka 30, 2007 3:03 pm

¤¤¤
Viimeksi muokannut -Tara- päivämäärä Ma Helmi 11, 2008 11:15 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
-Tara-
 

ViestiKirjoittaja Jalmar päivämäärä Ti Loka 30, 2007 3:21 pm

Meillä seuraavasti.

Olen syöttäny koiraa "oman silmän mukaan" ja pitänyt annoksia ylhäällä. Lepokaudella kevyehkö ajokoiranarttu sai 240g ja nyt reenikaudella 450-550g. Todennäköisesti nousee vielä hieman tuosta lumilla. Eväs on Franks Gold Pro Active, ei minusta huono.

Lepokauden ruokintaan hain määrän jolla koira ei lihonut/laihtunut, vaan pysyi minun silmään sopivana. Koira puntariin/ruoka puntarriin, jne.

Ennen reeniä ja reenin jälkeen aina isommat, muutoin tuota 450g. Lihajuttuja tulee sit tarpeen mukaan tuohon päälle. 12h pyritään pitää väliä reeniä edeltävän ruoan kanssa.

Ei liho koira ja kuntopuoli etenee niinkuin pitääkin.

Koira nykyisellään 2-3pv mettässä/vk
Jalmar
 

ViestiKirjoittaja kota8 päivämäärä Ti Loka 30, 2007 7:58 pm

minä syötän jahti&vahtia extra energyä metästys aikana kaks kertaa päivässä 350g koira ei liho ei laihu. kesällä loma kautena kerran päivässä 400g ja luita pari kertaa viikkoon, joka mettä reissun jälkeen annan 500g snellmannilta tullutta koirille tarkoitettua raakaa jauhelihaa. ja jos päivä venähtää "pitkäksi" metällä niin ilta myöhään vien vielä jahti&vahtia 350g. lisäksi pari kertaa kuussa annan tonnikala purkin.. turkki kiltää het niinku heijastin liivi ku antaa koiralle kalaa. onko muut huomannu? koira on 1v 7kk uros säkä on 60cm ja paino 29kg. viime kaudella ruokailu oli vähän hakemista kun koira vissiin kasvoi ku meinas laihtua vaikka metästys kertoja tuli vain se 2-3 per viikko.
kota8
 

ViestiKirjoittaja Penari päivämäärä Ti Loka 30, 2007 9:11 pm

-Tara- kirjoitti:
Penari kirjoitti: yhdelle koiralle jahti&vahtia(extra energy)? Itse syötän 350g luppoaikana ja koirat on ihan viuluja. Pitäs vissiin antaa kilo.
:shock:
Paljos menee aktiivikautena, kun lupoaikana jo tuolla määrällä laihtuvat ja pitäisi olla extraa :shock:


Kyllä sen 500-600g saa antaa huoletta,mutta nyt syötän metsästys päivää edeltävänä iltana 700g lihaa. Ei koirat kyllä ainakaan lihomaan pääse tolla 350grammalla.
Penari
 

EdellinenSeuraava

Paluu KOIRAN RUOKINTA & TERVEYS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa