anaalirauhanen

Koiran ruokintaan ja terveyteen liittyviä juttuja.

ViestiKirjoittaja Mauno päivämäärä La Syys 09, 2006 8:25 am

Mites se viinin läträäjän ilta meni tuon" b-rappu" keskustelun jälkeen? Valkeniko se Willen idea mitenkään??? :)
Mauno
 

ViestiKirjoittaja mettäntyttö päivämäärä La Syys 09, 2006 1:35 pm

Eipä ole tarvinnut koskaan koiran anaaleita tyhjentää.. Se tyhjentää ne itse kakatessaan. Kuten edellä mainittiin, riippuu tämäkin paljon ravinnosta.
mettäntyttö
 

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä La Syys 09, 2006 5:46 pm

Enhän minä sitä mitenkään kyseenalaistanutkaan, totesin vain ammattilaisen ja amatöörin eron. Minä oon itseoppinut ja siksi pistin vähän huumorilla :) Ja jos minä parikertaa vuodessa tarkistan, se ei tarkoita, että minun koirat olis jotenkin erityisen herkkiä anaaleilataan.
:lol:
Tarkistuta sinäkin ennen ensiviikonloppua, näyttää koirasi joutuvan kovaan seuraan. :wink: :lol: Vilkaisin osallistujalistaa, mutta turha kysellä ketä muita, en kerro :lol:
Ruippa
 

ViestiKirjoittaja Mauno päivämäärä La Syys 09, 2006 6:30 pm

täydetputket. Vihje: Muistatko mitä YV:nä kysyin? Osaratkaisu pulmaasi :)
Mauno
 

ViestiKirjoittaja -Tara- päivämäärä La Syys 09, 2006 6:40 pm

¤¤¤
Viimeksi muokannut -Tara- päivämäärä Ma Helmi 11, 2008 10:28 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
-Tara-
 

ViestiKirjoittaja kuivis päivämäärä La Syys 09, 2006 6:54 pm

Eikös se lohiajoihin ilmoittautuminen päättynyt jo männä maanantaina. Elikkäs pitäs olla ne koirat jo tiedossa.
kuivis
 

ViestiKirjoittaja Mauno päivämäärä La Syys 09, 2006 7:04 pm

Tara hyvä.En voi mitenkään paljastaa tätä, koska laitoin YV:tä kaverille. Tietenkin jos oikein kauniisti pyydät niin voisin harkita. Paha paikka. Naisilta on paha kieltää...
Mauno
 

ViestiKirjoittaja Mauno päivämäärä La Syys 09, 2006 7:22 pm

täydetputket. BINGO!!
Mauno
 

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä La Syys 09, 2006 7:33 pm

kuivis kirjoitti:Eikös se lohiajoihin ilmoittautuminen päättynyt jo männä maanantaina. Elikkäs pitäs olla ne koirat jo tiedossa.

Muut onkin, mutta Trn:n mestarit ratkottiin tänään, nyt nekin on tiedossa. Näin listan, itse en kuulu koetoimikuntaan.
Ruippa
 

ViestiKirjoittaja Mauno päivämäärä La Syys 09, 2006 7:35 pm

Joo. Raha ei nyt ollut kynnyskysymys siinä asiassa mikäli itse oikein ymmärsin jutun. Koska sitähän on jo jokaisella. Vanha keksintö :) Taas horjahdin aiheesta (anaalit)
Mauno
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä To Marras 16, 2006 12:52 pm

meilläkin oli tossa anali hommien kans ongelmaa ku koira lopetti haukkumisen , ajoi kyllä! no tyhjättiin ne sitten tossa eilettäin ja tulihan sieltä tavaraa ainakin 1cl. Nyt kysynkin että tommosten hommien jälkeen ku kurkkukin oli vähän ärtynyt niin milloin voi mennä metsään?
Vieras
 

ViestiKirjoittaja guassimo päivämäärä Pe Marras 17, 2006 9:32 pm

juu oltiin levossa pari päivää tyhjennyksen jälkeen mutta taas mennään...
anto se lekuri kuurin mutta ei tarvinnut ruveta antamaan
guassimo
 

Re: anaalirauhanen

ViestiKirjoittaja jysäys päivämäärä Pe Maalis 13, 2009 12:37 pm

Kuva(006).jpg
Kuva(006).jpg (20.77 KiB) Katsottu 11550 kertaa

Siinä ne on, paljon parjatut anaalirauhaset. Enää ne ei kait vaivaa muuta, kun elukkalääkärin roskapönttöä .
Tuo valkonen on jotain massaa mitä lekuri tunki ensin rauhasiin, jotta sai paremmin rauhaset esiin.
Nyt on tikit persuuksessa ja pari viikkoa koppa päässä.
Kuva(007).jpg
Kuva(007).jpg (18.17 KiB) Katsottu 11537 kertaa
jysäys
 

Re: anaalirauhanen

ViestiKirjoittaja miinustaja... päivämäärä Pe Maalis 13, 2009 3:23 pm

vaivasko JYSSÄYKSEN koiroo rauhaset,ja kuinka.En ymmärrä jos on vain varmuuden vuoksi leikattu.
miinustaja...
 

EdellinenSeuraava

Paluu KOIRAN RUOKINTA & TERVEYS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa