Nenäpunkeista!

Koiran ruokintaan ja terveyteen liittyviä juttuja.

ViestiKirjoittaja metsästäjä päivämäärä Pe Elo 01, 2008 12:46 pm

Luulen, ettei mun koiralla sitä kuitenkaan ole. Se on enemmänki semmonen vaimea oksennusrefleksi, jota koittaa peitellä nieleskelemällä ja tuhisemalla.
metsästäjä
 

Re: nenäpunkeista

ViestiKirjoittaja Theme päivämäärä Pe Elo 22, 2008 2:34 pm

polle kirjoitti:Interceptor tabletit ylivoimaisesti parhaita punkkien häätöön, saa eläinlääkäriltäö eikä ole mitään sivuvaikutuksia, itse käyttänyt koirilleni monena vuotena ja toimivat.


ite kans käytin omalle ''ajurilleni'' kyseistä tablettia oli kyllä parempi keino häätää punkki ku saaha piikki
Theme
 

Re:

ViestiKirjoittaja reiska päivämäärä Ke Joulu 03, 2008 7:33 pm

metsästäjä kirjoitti:Luulen, ettei mun koiralla sitä kuitenkaan ole. Se on enemmänki semmonen vaimea oksennusrefleksi, jota koittaa peitellä nieleskelemällä ja tuhisemalla.


Kyllä jos nenäpunkki o kyseessä ni koira "hornaa", "rohisee", "korskuu", tai miten sen kukin ilmottaa, useita kertoja päivässä! ei muutamien viikojen välein! ja sitä vuotoo tulee nenästä aika paljon.
Meillä ukko korahtelee välillä jos on oikein hyvä tytönhaju. mut se tosiaankin on satunnaista. Jos paljon narttuja kylillä kiluillaan niin jopa päivittäistä mut ei säännöllistä eikä usein toistuvaa.
reiska
 

Re: Nenäpunkeista!

ViestiKirjoittaja nitusa päivämäärä La Joulu 06, 2008 12:00 pm

strongholdia on monen vahvuista. punainen paketti 10.1-20. kg. vihreä 20-40. kg. ja apteekista ostettuna nämä ovat huomattavasti kalliimpia kuin suoraan eläinlääkäriltä ostettuna.
Nenäpunkissahan räkä lentää. Omalla ajokoiralla korahtelu on kyllä ollut merkki siitä että sillä on keuhkoissa matoja. Eli madon kiertokulku noin kaks viikkoa. Kun annan matokuurin elävät aikuiset madot kuolee mutta munat jää ja kahdenviikon kuluttua koiralla on matoja jälleen. Sisäloisten aiheuttamat oireet: kiilloton turkki, huono yleiskunto, ripuli, yskä.
Annan metsästyskauden lopussa kolme matokuuria kahdenviikon välein. Sillä tavalla pääsemme taas syksyyn. Syksy on hankalempi kun ei tiedä mitä koira metsällä syö ja useasti huomaa että vaikka olet just madottanut niin kohta on taas matoja. Kallista puuhaa.
nitusa
 

Edellinen

Paluu KOIRAN RUOKINTA & TERVEYS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa