Kysymys Kennel Rehulle

Koiran ruokintaan ja terveyteen liittyviä juttuja.

Kysymys Kennel Rehulle

ViestiKirjoittaja Hojo Hojo päivämäärä To Huhti 01, 2010 11:42 pm

Kun käytin pentuamme piikillä, huomasi eläinlääkäri ruskeita pilkkuja hampaissa. Loihe kyselemään, jokko on emä tai pentu saanut antibioottikuuria joka kuulemma nuo pilkut on aiheuttanut. No kun ei ole antibiootteja tarvittu, niin siitäpä epäilys, mistä ihmeestä....
Siispä kysymys Kennel Rehulle, jonka jauhelihaa on ollut pääasiallinen ravinto: Käytetäänkö koirille tarkoittettuun jauhelihaan sellaisia teuraseläimiä jotka voivat olla saaneet antibiootteja juuri ennen teurastusta?
Hojo Hojo
 

Re: Kysymys Kennel Rehulle

ViestiKirjoittaja Ajuri2 päivämäärä Pe Huhti 02, 2010 10:25 am

Eikös ne juuri tällaiset ihmisravinnoksi kelpaamattomat lihat mene eläinten ruuaksi?
Ajuri2
 

Re: Kysymys Kennel Rehulle

ViestiKirjoittaja Tellu päivämäärä Pe Huhti 02, 2010 1:23 pm

Itse olen syöttänyt KennelRehun lihoja ilman mitään ongelmia. En usko, että hampaissa olevat pilkut voisi olla jäämiä lihan antibiootista. Pennun maitohampaiden luusto voisi tietysti reagoida eri tavalla. Eipä ole tullut eteen tuollaista.

Kysy ihmeessä suoraan KennelRehulta lihojen alkuperää. Eivät taida näitä palstoja tutkia ja vastauksia antaa :mrgreen:
Tellu
 

Re: Kysymys Kennel Rehulle

ViestiKirjoittaja Hojo Hojo päivämäärä La Huhti 03, 2010 3:31 pm

Nousuviikolla ilmoitan heille, että täällä on kysymys. Tänne mahdollisesti saatava vastaus kiinnostanee muitakin ?
Hojo Hojo
 

Re: Kysymys Kennel Rehulle

ViestiKirjoittaja api päivämäärä La Huhti 03, 2010 4:38 pm

Koivurannan tilateurastamolla Huittisissa kiertävät jauhelihaksi lihasikojen kielet ja sydämet. Nämä elimet ovat aina eläinlääkärin
tarkastamia ja tuoreita. Minä olen koirilleni syöttänyt tätä jauhelihaa tosin metsästys aikana saisi olla vaan rasvaisempaa. Hintakaan
ei ole ollut mielestäni kova, kun tätä herkkua saa euron kilo.
api
 

Re: Kysymys Kennel Rehulle

ViestiKirjoittaja Kennel-Rehu päivämäärä Pe Huhti 09, 2010 9:50 am

Postissa saapuneesta nimettömästä pyynnöstä johtuen vastaamme tällä kertaa kysymykseen tällä keskustelupalstalla. Jatkoa ajatellen meillä ei ole tällä hetkellä resursseja seurata lukuisia keskustelupalstoja ja vastailla kysymyksiin. Asiakkaamme saavat ilomielin soittaa meille numeroon 05-3431031 henkilökohtaisesti ja kysyä mieltä askarruttavista asioista.

Kennel-Rehu on Eviran hyväksymä ja valvoma tuotantolaitos ( FIP3-055/761/2004 ) ja toimimme rehulain alaisuudessa. Kaikki liha- ja luutuotteemme ovat suomalaisia. Raaka-aineet ovat eläinlääkärin tarkastamia, lemmikkieläinrehuksi hyväksyttyjä. Lemmikkieläinrehuksi ei kelpaa ruhot/lihat joissa on lääkejäämiä, joten emme käytä sellaisia raaka-aineita tuotannossamme.

terveisin: Ann-Mari Riihimäki
Kennel-Rehu
 


Paluu KOIRAN RUOKINTA & TERVEYS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa