Uusiutuva korvatulehdus

Koiran ruokintaan ja terveyteen liittyviä juttuja.

Re: Uusiutuva korvatulehdus

ViestiKirjoittaja veera päivämäärä Ke Loka 20, 2010 9:50 am

En tiedä onko sinulla ollut vain huonoa tuuria, mutta ei meidän yksikään ajokoira ole ollut millekkään allerginen. Tai sitten minulla on vain käynyt hyvä tuuri. :shock:

Se miksi allergioista ei hirveästi kuulla puhuttavan on varmaan se, ettei niistä puhuta! Koira pistetään monttuun ja sillä hyvä... Nuo allergiat kun ovat aika vahvasti periytyviä, mitä olen tuolla seurakoirapuolella seurannut!
Jos kasvattaja saisi tietoonsa kasvattien vikoja ja sairauksia niin osaisi ottaa ne huomioon tulveaisuudessa, jos kiinnostaa... :roll:
veera
 

Re: Uusiutuva korvatulehdus

ViestiKirjoittaja VENTTI päivämäärä Ke Loka 20, 2010 11:42 am

Niin tarkotti että ajokeilla ja muutenki luppakorvasilla koirilla.. Meinaa olla vaa aika yleistä että elääkäri laittaa heti ruuan piikkiin hiivat yms yms.. :roll: Voihan moni muuki asia johtaa näihin ongelmiin.. Joo ja tuli kyllä itellekki ihan yllätyksenä ku tuntuu että on aika usealla koiralla samaa vaivaa.. Veikkaan että meillä kaikki alko niistä antibioteista ja sitte oli vielä se vraskaus siihen päälle.. Vaa nyt ajo kulkee ja jänes saatiin tänään nurin pitkästä aikaa.. :D
VENTTI
 

Re: Uusiutuva korvatulehdus

ViestiKirjoittaja risteytys päivämäärä Ke Loka 20, 2010 1:10 pm

Ruokinnassa jos vikaa niin helppoa se on muuttaa.Jalostus on jo hitaampaa.Aika paljon mäki olen nähny noita vikasia suokkeja mistä lie johtuneetkaan.
risteytys
 

Edellinen

Paluu KOIRAN RUOKINTA & TERVEYS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron