liivi maassa

punainen päällä. ( tämä siis liian iso ko. koiralle).

huva liivi.

uudestaan.
elikkäs siinä ois
levender kirjoitti:elekää niitä suojaliivejä jalostako vaan semmosta koiraa joka ei suojaliivejä tartte.
-Tara- kirjoitti:On niitä sellaisiakin syitä jotka eivät ole jalostuksesta johtuvia, jolloin liivi puetaan päälle(leikkausarvet, ym. syyt)Minä teen mitä pyydetään ja AINA TARPEESEEN ilman jalostushöpinöitä...
Onko HUOMIOliivikin sinusta tarpeeton? Meillä koirilla on ihan turvallisuus syistä melkein aina sellainen...
-levender kirjoitti: elekää niitä suojaliivejä jalostako vaan semmosta koiraa joka ei suojaliivejä tartte.
levender kirjoitti:elekää niitä suojaliivejä jalostako vaan semmosta koiraa joka ei suojaliivejä tartte.
ramaus kirjoitti:Käytännön ajokoiraharrastajana kannatan sellaisten koirien käyttöä jalostukseen, jotka periyttävät pieniä nisiä ja hyvää karvapeitettä myös mahan alle, mutta jalostus siltä osin on viimeisen 30 vuoden aikana luisunut juuri väärään suuntaan.
Opla kirjoitti:Kyllä liivit on ihan jees kun vaan pysyis koiran päällä.
Minulla on Ringa merkkiset ja oikein napakat mut kaks kertaa on koira riisunu sen mettään ja kolmatta
kertaa en oo koittanu aika pahoin oli sillonkin jäätä ja kuuraa ollu välissä ei kai ole tarpeellist kun kerran
koira itse sen riisuu päältään.
Niin kaikki remmit oli kyllä asiallisesti kiinni vielä kun metsästä sen hiihtelin pois jos joku tarttee niin
on myytävänä mut takuuta en anna pysyykö päällä kovassa kyydissä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa