Kuvia koiristanne

Kuvia ja videoita voisi laitella vaikkapa tänne.

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja LANTSIKKA päivämäärä Su Huhti 08, 2012 8:19 pm

On ittellä kans 13 vuotias suokkinarttu . On varmaan eläke iäs, mutta ei oo viä kerenny eläkkeelle . Tälle kaurelle saatiin 6 supia, joista 2 tappoi . Kettuja siltä saatiin 4 . Ja monia kettuajoja oli . Jänistä ei oo viä oppinu ajamaan??
LANTSIKKA
 

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä To Huhti 19, 2012 7:58 pm

Kuva

Uploaded with ImageShack.us
oli mulla tällänenkin :wink:
ramaani
 

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä To Huhti 19, 2012 8:33 pm

Kyllähän nuo ramaanin koirulit on erin koiria kaikki, ihan "katteeks käyp" :lol: Miten sitte lienee tuo käyttöpuoli :shock: ? voitko sitä valottaa ? mitä niissä on ollut erinomaista ja onko ollut huonoa ollenkaan?
Ruippa
 

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä To Huhti 19, 2012 8:59 pm

pääsääntösesti komiat haukut :wink: ja ainakin vielä oon säästyny löysiltä ja innottomilta,ja pokon mikan kautta ajovauhtikin putos(en tykkää niistä joilla ajovauhti 15-20 km/h)suurin osa vähistä kasvateista reppumiehillä,noita mikalaisia nyt on muutama sellasilla jotka ovat kovia viemään koiraa eteenpäin...et jos koirat on lyönnissä ens syksynä,saattapi niitä semmonen 5-10 mennä starttiin useamman kerran...
ramaani
 

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä To Huhti 19, 2012 9:09 pm

Vaikka täällä pitäis olla vaan kuvia, niin kysynpä kuitenkin, kumpaan päähän jahti-/koekautta kasvattisi painottuu? Sulan, vai lumen... vai koko kauden tasaisesti?
Ruippa
 

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä To Huhti 19, 2012 9:22 pm

varmaan tasasesti :wink: yleensä 1.9 on ensimmäiset jänikset kaatunu 8) ja kuten aiemmin kirjoitin,mikalaisia on nyt useampia sellasilla jotka ovat olleet kilvassakin,että luultavasti niistä ainakin tulevaisuudessa jotain kuuluu...sen olen vaan huomannu, että monta koiraa jää loka-marraskuuksi tarhaan kun omistajat ovat hirviporukassa.omilla koirilla tapaa olla silleen että loka-marraskuussa saavat kovasti mettää kun mulla on silloin kesäloma :mrgreen:
ramaani
 

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä To Huhti 19, 2012 9:28 pm

ja komeimmat/kauneimmat on tullut H:n nartusta :wink: eikä ulkonäköä oo kyllä yritettykään parantaa,toki jos sattuu sertin koira,otan ne pois 8) muuten yksi näyttö.
ramaani
 

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä To Huhti 19, 2012 9:34 pm

Tiedän, että et kovin arvosta tiettyjen kenneleiden kasvatteja... :) Mulla oli tuo kaksva, sellainen, että aivan sama, vaikka olis juhannuksena laskenut sen metsään, niin olis tullut melko "kova tulos" :lol: Siksi arvostan hereää haukkua ja erinomaista "nokkaa". Sellaisella pystyy jahtaamaan tai käymään kokeissa koko jahtikauden :lol: Mut niinku sanoin, täällä on vielä hereämpiä koiria, että minä pääsisin pitkälle..." :lol:
Onneksi en kuulu hirviporukoihin, jää ajokoirille aikaa :o
Ruippa
 

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja kalkkis päivämäärä To Huhti 19, 2012 11:11 pm

Ruippa kirjoitti:Tiedän, että et kovin arvosta tiettyjen kenneleiden kasvatteja... :) Mulla oli tuo kaksva, sellainen, että aivan sama, vaikka olis juhannuksena laskenut sen metsään, niin olis tullut melko "kova tulos" :lol: Siksi arvostan hereää haukkua ja erinomaista "nokkaa". Sellaisella pystyy jahtaamaan tai käymään kokeissa koko jahtikauden :lol: Mut niinku sanoin, täällä on vielä hereämpiä koiria, että minä pääsisin pitkälle..." :lol:
Onneksi en kuulu hirviporukoihin, jää ajokoirille aikaa :o

Kattelin koiriesi tuloksia, niin herkkyyksiä on jo hiukan liikaakin on vain ajotaidossa toivomista. Ole rehellinen ittelles niin voit saada joskus huippu koiran.
kalkkis
 

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja vipukinttu päivämäärä Pe Huhti 20, 2012 12:57 am

Ruippa kirjoitti:Vaikka täällä pitäis olla vaan kuvia, niin kysynpä kuitenkin, kumpaan päähän jahti-/koekautta kasvattisi painottuu? Sulan, vai lumen... vai koko kauden tasaisesti?

-meilläpäin mennään pitkiinkokeisiin pitkin kautta :wink: ,tavan kokeisiin ei ollenkaan nykyään.
-PM-kisoissa ollaan joskus painajaisunissa
vipukinttu
 

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja täystuho päivämäärä Pe Huhti 20, 2012 5:09 am

Harvoin on Vipukinttukin ollut Hektorillaan karsinnoissa.
täystuho
 

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja kalkkis päivämäärä Pe Huhti 20, 2012 8:34 am

vipukinttu kirjoitti:
Ruippa kirjoitti:Vaikka täällä pitäis olla vaan kuvia, niin kysynpä kuitenkin, kumpaan päähän jahti-/koekautta kasvattisi painottuu? Sulan, vai lumen... vai koko kauden tasaisesti?

-meilläpäin mennään pitkiinkokeisiin pitkin kautta :wink: ,tavan kokeisiin ei ollenkaan nykyään.
-PM-kisoissa ollaan joskus painajaisunissa

Vai on Sinulla vain pitkien kokeiden koirat :lol:
kalkkis
 

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä Pe Huhti 20, 2012 10:02 am

Kattelin koiriesi tuloksia, niin herkkyyksiä on jo hiukan liikaakin on vain ajotaidossa toivomista. Ole rehellinen ittelles niin voit saada joskus huippu koiran.

Saattaapa se olla niinkin, että tuomareiden mieliala riippuu siitä, onko itse omalla koiralla kilpailijana, vai tuomarina vetämässä viivaa toisen koiralle :lol: Meillä on asiantuntevat tuomarit, ne on laittanu aivan oikeat arvostelut... niin pitäiskaikkien muidenkin tehdä :lol: :wink:
Mulle riittää omien koirien ajotaito ja tiedän tasan tarkkaan millaisia ovat. En ole mikään kilpailijaluonne ja kva:n arvohan on nykyisillä säännöillä helppo saada, vai miten se meni :shock:
Ruippa
 

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja vipukinttu päivämäärä Pe Huhti 20, 2012 10:12 am

kalkkis kirjoitti:
vipukinttu kirjoitti:
Ruippa kirjoitti:Vaikka täällä pitäis olla vaan kuvia, niin kysynpä kuitenkin, kumpaan päähän jahti-/koekautta kasvattisi painottuu? Sulan, vai lumen... vai koko kauden tasaisesti?

-meilläpäin mennään pitkiinkokeisiin pitkin kautta :wink: ,tavan kokeisiin ei ollenkaan nykyään.
-PM-kisoissa ollaan joskus painajaisunissa

Vai on Sinulla vain pitkien kokeiden koirat :lol:

-JEPS,en luota tuuriin :idea:
-muttei Hektori nimistä koskaan
vipukinttu
 

Re: Kuvia koiristanne

ViestiKirjoittaja pmmp päivämäärä Pe Huhti 20, 2012 1:15 pm

täystuho kirjoitti:Harvoin on Vipukinttukin ollut Hektorillaan karsinnoissa.


tämä on kyllä väärässä osiossakin mutta kun "tuholainen,kaikessa viisaudessaan" alkoi heittelemään väärälle nimimerkille "suuria viisauksiaan" suustaan niin suotakoon minulle kerta kommentoida :mrgreen: :mrgreen: lainaan vanhojen ja viisaiden sanontaa "ajattele mitä sanot,ettet sano mitä ajattelet" :idea: "kateus on tuholainen ansaittava" :mrgreen: :mrgreen: ..........ILMAN PITKIÄKOKEITA :idea: :idea:

p.s: kommentointini loppuu tämänasiankohdalta tähän :wink: Toivoisin että jättäisitte minut ja vaatimattomat koirani kommentienne ulkopuolelle.
Toivotankin hyvää kevättä kaikille hienon harrastuksen parissa :) ja eritoten niille kasvattajille jotka ovat käyttäneet uroksiani jalostukseen paremman ajokoiran toivossa :) :)
pmmp
 

EdellinenSeuraava

Paluu GALLERIA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa