Hauskat kuvat ajokoirista

Kuvia ja videoita voisi laitella vaikkapa tänne.

ViestiKirjoittaja Annie päivämäärä Su Tammi 28, 2007 1:29 pm

Kepponen kirjoitti:Pitkä askel kertoo myös lonkkien kunnon (tästä joku voi olla eri mieltä). . !!!

Kuva
Kuristettu D-lonkkaninen pystyy kyllä ihan helposti samaan. Kaikki käpälät yhtä aikaa ilmassa :wink:

PS. Taisit kaivata vääntöä keskusteluun :wink:
Annie
 

ViestiKirjoittaja Annie päivämäärä Su Tammi 28, 2007 1:54 pm

Kuva
Tämä on yksi suosikkikuvistani. Koitapa saada neljä koiraa tällaiseen asetelmaan ihan tarkoituksella, eipä taitaisi onnistua. Onneksi oli kamera hollilla.
Annie
 

ViestiKirjoittaja heilurihäntä päivämäärä Su Tammi 28, 2007 3:08 pm

Kuva


Tässäpä kaksi varsin innokasta ajuria. Perheen "oikeiden" ajokoiranarttujen jäljessä nämä pojat juoksevat jänöjen perässä varsin innokkaasti. Vasemmanpuoleinen karvapallo on jopa löytänyt haavakon pusikosta piileksimästä ja heilutteli sille iloisesti häntäänsä.. :wink:
Ajohaukku tosin on aika vaatimatonta...


[/img]
heilurihäntä
 

ViestiKirjoittaja waldo päivämäärä Su Tammi 28, 2007 5:29 pm

Annie,hienon kuvan olet saanut joukkiosta! :D Mä en saa edes kunnollista kuvaa edes meitin kaksikosta, saatika jos niitä olis useampi,ei tulis mitään. Täytys opetella kuvaamaan paremmin.
waldo
 

ViestiKirjoittaja Hylsysoppa päivämäärä Su Helmi 04, 2007 5:39 pm

Kuva
Pienet nokoset jahdin jälkeen tekevät eetvarttia...
Hylsysoppa
 

ViestiKirjoittaja -Tara- päivämäärä Su Helmi 04, 2007 6:29 pm

Tuolle ei voi kuin nauraa :lol:
Tässä sanotaan ''mulle ei illuilla''
KuvaEikä kyllä mullekkaan :roll: Kuva
Viimeksi muokannut -Tara- päivämäärä Ti Helmi 13, 2007 9:19 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
-Tara-
 

ViestiKirjoittaja waldo päivämäärä Su Helmi 04, 2007 6:39 pm

Kuva
Jeriä taasen naurattaa. :D
waldo
 

ViestiKirjoittaja Jokela päivämäärä Ma Helmi 05, 2007 6:52 pm

Kuva

Siinäpä Juri ensimmäisen ajon jälkeen... Olikohan turhan jännittävä kokemus? :lol: Nukahti kesken nousun...
Jokela
 

ViestiKirjoittaja Jokela päivämäärä Ma Helmi 05, 2007 7:06 pm

Kuva

"Hieman hävettääkin, mutta kun toi sanoo että oon hieno, niin kai mä sit oon hieno..."
Jokela
 

ViestiKirjoittaja -Tara- päivämäärä Ma Helmi 05, 2007 7:22 pm

Hienona tälläkin :D ja tyyli sama...
Kuva Kuva
-Tara-
 

ViestiKirjoittaja -Tara- päivämäärä Su Helmi 11, 2007 6:50 pm

Tässä myös yksi ''lepakkokorva'' Hitsi kun tuli kiire, tuollahan on sapuskaa (harmi vain kun on verkko välissä :)
Kuva Kuva
Viimeksi muokannut -Tara- päivämäärä Ti Helmi 13, 2007 9:17 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
-Tara-
 

ViestiKirjoittaja -Tara- päivämäärä Ti Helmi 13, 2007 9:16 pm

vielä Jutan ilmeitä :shock: ''Mullako eripari silmät ja puttooko ne päästä'' Viimeksi katotaan kaverilta ne ''kitalakimerkit''
Kuva Kuva Kuva
-Tara-
 

ViestiKirjoittaja partisaani päivämäärä To Helmi 22, 2007 6:04 am

"Nuorisovangin katse"
Saattaisi sopia myös tänne asiallisemmalle foorumille. Kuva otettu ennen digi-aikaa ja silloin, kun jaksoi vielä itse kehitellä noita räpsäyksiään.

Kuva
partisaani
 

EdellinenSeuraava

Paluu GALLERIA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa