Pieksämäen näyttelyn tulokset

Asiaa näyttelyistä, koiran esittämisestä ja muuta näyttelyihin liittyvää porinaa

Pieksämäen näyttelyn tulokset

ViestiKirjoittaja tiinamo päivämäärä Ke Tammi 24, 2007 11:56 am

Pieksämäellä järjestettiin elokuussa Idän Valinnan tukinäyttely, jossa mie esitin setäni koiraa. Oon säännöllisin väliajoin käynyt kahtomassa, josko näyttelytulos olisi tullut KoiraNettiin, mutta ei näy tulleen. Miun mielestä näyttelytulostenkaan kirjaaminen sinne ei vie puolta vuotta, että missäköhän mahtaa olla vika? Onko muilla tulokset tulleet KoiraNettiin - eli onko setäni koira poikkeustapaus vai onko koko näyttelyn tulokset hävinneet matkalla Kennelliittoon?
tiinamo
 

ViestiKirjoittaja ErjaH päivämäärä La Tammi 27, 2007 9:48 am

En tiedä tuosta kyseisetä näyttelystä mitään, mutta kyllä ne vie aikansa ennen kuin tulevat koira.nettiin. Melkeimpä ajokoetulokset tulevat aina poikkeuksestta sinne ennen näyttelytuloksia.

Esim. Minun beaglen 12.8 näyttelytulos ei vielä siellä näy.
ErjaH
 

ViestiKirjoittaja huippuhaukku päivämäärä La Tammi 27, 2007 10:37 am

Minä käytin koiraani kesän aikana seitsemän kertaa kehässä. Ensimmäinen käynti huhtikuun lopussa ja viimeinen elokuun lopulla. KoiraNetissä näkyy vielä kesäkuun puolenvälin näyttely, mutta elokuun neljä käyntiä eivät vielä näy, joten viiveestä lienee kysymys... SAJ:n tietokannassa ei näy vielä yksikään koiran näyttelykäynneistä.
huippuhaukku
 

ViestiKirjoittaja ajo120 päivämäärä Pe Maalis 02, 2007 1:57 pm

Näytti puuttuvan vuoskirjastakin kyseisen näyttelyn tulokset.
ajo120
 

Eipä näkyny

ViestiKirjoittaja jape päivämäärä La Maalis 17, 2007 8:28 pm

Eipä ole kyseisen näyttelyn tuloksia näkynyt koiranetissa, SAJ:n sivuilla tai vuosikirjassa.

Samoin kävi edellisessäkin saman järjestäjän näyttelyssä toiselle koiralleni eli sitten vihdoin ja viimien ilmestyi...reiulun vuoden viiveellä :-)

Malttia vaan, niin joskus ne johonkin ilmestyy...

Mielenkiintoinen sattuma toisaalta tuo, kun ko. piiri/järjestäjä hoitaa muuten asiat "pilkulleen", mut tuloksia eivät saa ajoissa eteenpäin!
jape
 


Paluu KEHÄNLAIDALTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa