Näyttelyt ja Arvostelut

Asiaa näyttelyistä, koiran esittämisestä ja muuta näyttelyihin liittyvää porinaa

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä Ti Maalis 31, 2009 7:55 pm

Kyllä namit kehässä näytön aikana voi rinnastaa kehän ulkopuolelta "apuja" antavaan kaveriin. Oon nähnyt sakemannikehässä, kun kehän ulkopuolella kaveri hyppii vaikka minkälaista pellehyppyä tuomarin selän takana, jotta korvat pysyy tyylikkäästi pystyssä ja katse valppaana. Sekin taitaa olla kiellettyä...
Ruippa
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Ewei päivämäärä To Huhti 02, 2009 5:21 pm

minkäs teet, mielelläni koiran esittäisin kehässä ilman nameja, mutta se ei esiinny ilman niitä. katselee muualle, kyhjöttää, siirtelee jalkoja, tai istuu. ei se keskity ollenkaan. nostan hattua niille, joiden koira esiintyy ilman namia. minusta nami esittäjän kädessä on aika paljon lievempi kuin kehän ulkopuolinen apu. mutta kaikilla omat mielipiteensä.
Ewei
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja miinustaja... päivämäärä Pe Huhti 03, 2009 1:51 pm

PeeJii kirjoitti:
Susihukkanen kirjoitti:Palkkaa händleri. :idea:

Tai lähetä koira kesälomareissulle Savoon niin minä käytän :mrgreen:

Ja se leijonan tähtimerkki on syyllinen kilpailuviettiin. :roll:


Loistavaa, väsäsin jo aamusta puulaatikon, että voi panna sessen postiin. Paatkos vielä osoiteen, mihin neidin saa lähettää :D

Mieki olen Leijona, ei vaikuta näyttelyintoon.


Itse ainakin jos koiran lähettäsin jollekin esitettäväks.Niin osoite lappuun kirjoittaisin jonkun ulkomuototuomarimme osoitteen,ottaavat sertin vaikka sille pahvilaatikolle kun toisilleen niitä esitteleevät.
miinustaja...
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Opla päivämäärä Su Huhti 05, 2009 4:05 pm

Olipas Kinnulassa hyvät näyttelyt ja koirat onnea Rop narttu Puskajussin Sani ja Elglandin koiraväki Ylihärmästä
Kuin myös Vsp Uros Räntäaamun Rane Koiviston Tomi Kemistä. :D
Opla
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Ewei päivämäärä Su Huhti 05, 2009 4:44 pm

Nyt on näyttelyt takana, oma 4v uros AVO-EH AVK 1. AVO-uroksia oli vain 3 ja kaksi muuta sai H:n, joten oma koira EH:n saaneena oli luokkansa paras, eli AVK 1. Hyvin tyytyväisiä ollaan :--)
Ewei
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja nimsaJ päivämäärä Ma Huhti 06, 2009 1:55 pm

Me saatiin eilen hyvä arvostelu, ja tulos. (: JUN-EH JUK2.
nimsaJ
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja tomik päivämäärä Ti Huhti 07, 2009 5:35 pm

kiitoksia, onnittelut tulivat ranelle perille :D
tomik
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Ewei päivämäärä To Huhti 09, 2009 8:22 pm

Ja tuosta esittämisestä vielä; me ollaan tehty nyt niin, että pidän sitä kättä siinä koiran naaman edessä niin että kädessä ei ole namia, ja palkkaan sen sitten taskusta. Yritetty on, ettei pidettäis kättä naaman edessä, mutta koiralla on pakottava tarve alkaa heti kuikuilemaan kaikkialle muualle, eikä muuten seiso enää sen jälkeen.
Ewei
 

EdellinenSeuraava

Paluu KEHÄNLAIDALTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa