Eestin Voittaja -näyttely 2011

Asiaa näyttelyistä, koiran esittämisestä ja muuta näyttelyihin liittyvää porinaa

Eestin Voittaja -näyttely 2011

ViestiKirjoittaja Ida päivämäärä Pe Touko 06, 2011 3:25 pm

Aattelin kysäistä, että mahtaakohan kukaan olla menossa koiransa kanssa Tallinnaan Eestin Voittajanäyttelyyn?
Ite oon sinne huristelemassa, en kylläkään suomalaisen ajokin kanssa. Olishan siellä kiva nähdä suomalaisiakin osallistujia!
Ida
 

Re: Eestin Voittaja -näyttely 2011

ViestiKirjoittaja veera päivämäärä Ti Touko 10, 2011 9:54 pm

Meillä on taas lähdössä ryhmä rämä liikenteeseen ja olen myös tuon nuoremman ajokin sinne ilmoittanut. 8)
veera
 

Re: Eestin Voittaja -näyttely 2011

ViestiKirjoittaja Ida päivämäärä To Touko 12, 2011 4:05 am

Hyvä, Hyvä! kiva nähdä siellä suomalaisia koiria! Tänään tuli aikikset ja näyttääpä olevan 10 suomenajokoiraa ilmoitettu. Karkeakarvaisia italianajokoiria näitti olevan vain 2, saa nähdä tuleeki "kilpakumppani" myös Suomesta :DD

Onneks ajokoirien kehät on aamulla, jospa ei olis vielä kuuma silloin!

Hyvää matkaa teille! Ja onnea kaikille matkaanlähtijöille!
Ida
 

Re: Eestin Voittaja -näyttely 2011

ViestiKirjoittaja nimsaJ päivämäärä Ti Touko 17, 2011 10:18 am

Minä oon kans ilmottanu oman koirani, mutta saa nähdä tuleeko koira ollenkaan kun kyytipuoli on vielä vähän hukassa Helsinkiin... Yllätyin kyllä tosta koiramäärästä, odottelin hieman pienempää määrää ajokoiria. :lol:
nimsaJ
 

Re: Eestin Voittaja -näyttely 2011

ViestiKirjoittaja veera päivämäärä Pe Touko 20, 2011 9:03 am

Missäs päin nimsaJ asustelet tai siis mistä koira olisi lähdössä?
veera
 

Re: Eestin Voittaja -näyttely 2011

ViestiKirjoittaja nimsaJ päivämäärä Pe Touko 20, 2011 4:59 pm

veera kirjoitti:Missäs päin nimsaJ asustelet tai siis mistä koira olisi lähdössä?


Jyväskylästä koira olisi lähdössä.
nimsaJ
 

Re: Eestin Voittaja -näyttely 2011

ViestiKirjoittaja Hönä päivämäärä Su Touko 29, 2011 2:42 pm

nimsaJ kirjoitti:Minä oon kans ilmottanu oman koirani, mutta saa nähdä tuleeko koira ollenkaan kun kyytipuoli on vielä vähän hukassa Helsinkiin... Yllätyin kyllä tosta koiramäärästä, odottelin hieman pienempää määrää ajokoiria. :lol:

junalla vain ;) Kyllä hätä keinot keksii :)
Hönä
 

Re: Eestin Voittaja -näyttely 2011

ViestiKirjoittaja nimsaJ päivämäärä Ma Touko 30, 2011 7:43 pm

^ Kyllä muuten junalla lähtisin mutta tässä tapauksessa autokyyti olis ehdoton, kun minä en sinne näyttelypaikalle mukaan olisi lähdössä, vaan koiralle oli hommattu esittäjä. Mutta se jää nyt väliin, onpahan yksi kilpailija vähemmän :roll:
nimsaJ
 


Paluu KEHÄNLAIDALTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa