PYHÄJOKI 5.2.2017

Ilmoita tänne ajokokeiden tulokset.

PYHÄJOKI 5.2.2017

ViestiKirjoittaja Jari Fors päivämäärä Su Helmi 05, 2017 7:49 pm

Yppärin Erämiesten järjestämään ajokokeeseen osallistui 4 suomenajokoiranarttua. Torstain ja perjantain aikana satanut n.5cm lumikerros mahdollisti sen, että kokeet voitiin pitää. Koepäivä olis lähes tyyni, pilvipoutainen ja pakkasta -2...-4 astetta.
Maastot olivat hyviä, joskin uuden lumen alla oleva kova lumikerros laittoi koirien käpälät koetukselle, mutta hyvin kestivät.
Kokeen ylituomarina toimi jämäkkään tyyliinsä Kalevi Rytky Haapavedeltä ja tulokset kirjasi ylös Anne Hyvärinen Kalajoelta.
Kiitos Keinäsen Raimolle ja Karjaluodon Pekalle kokeen järjestämisestä, sillä itse olin koiraExpossa Vantaalla. Kiitos jälleen kerran naapuriseuroille erinomaisista maastoista.

Tulokset:
1. n. Saajonlaijan Heta, om. Pekka Pennanen Oulu, 90,58 AJOK 1.L(120, 104) :D
2. n. Mimmi, om. Reijo Laurila, Hailuoto, 90,42 AJOK 1.L(106, 120) Koirasta FI KVA :D
3. n. Alapörkän Pinsessa, om.Jussi Kaltiainen Joensuu, 75,42 AJOK 1.L (96, 76) :D
4. n. Afthsban Mun Sylivauva, om. Hannu Kinnarinen, Oulainen, SULJETTU (100, - HLÖ)
Jari Fors
 
Viestit: 238
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 2:11 pm

Paluu AJOKOKEET

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa