Tamminäyttelyt, Kajaani 10.-11.01.2009

Ilmoita tänne näyttelytulokset.

Re: Tamminäyttelyt, Kajaani 10.-11.01.2009

ViestiKirjoittaja käpälä päivämäärä Ke Tammi 14, 2009 9:21 pm

hylätty mikä hylätty. miten sitä voi muuten tulkita ja sitä en tiedä mistä se on tullut koiranetissä se on vaan näin merkitty.
joten missä asiassa olin väärässä?? mielestäni sitä ei voi muuten tulkita.
ja susihukkaselle kiitoksia siellä seisojasivuilla ei jää paljon tulkinnanvaraa omille mielipiteille.
käpälä
 

Re: Tamminäyttelyt, Kajaani 10.-11.01.2009

ViestiKirjoittaja haaaki päivämäärä To Tammi 15, 2009 7:48 am

käpälä kirjoitti:On siis tainnut ajotaidon lisäksi periyttää myös "arkuutta"



ja vertasit siihen jälkeläisen hyl, JOKA EI OLE OLLENKAAN SAMASTA ASIASTA. en voi paremmin selittää jos et ymmärrä.

miksi menet huutelemaan että liittyy johonkin jos et tiedä asiasta mitään!! ? kateudesta? et varmaan miksikään muuten ?

vai sattuuko ihan muuten vaan kiinnostamaan tämmöinen yksittäinen koira sinuakin niin paljon!!
haaaki
 

Re: Tamminäyttelyt, Kajaani 10.-11.01.2009

ViestiKirjoittaja Reetta päivämäärä To Tammi 15, 2009 10:36 am

Eikö nyt jo olisi parempi antaa asian olla, kun tämä kirjoittelu vain paisuu entisestään. Voin itse todeta tähän, että tosiaankin arvosanaan HYL voi olla muukin syy kuin pelkkä luonne. Itse omistamme tuon vara-sertin saaneen koiran ja kun nyt joku puntaroi sen saamaa HYL arvosanaa niin se johtui yksinkertaisesti siitä kun tuomari mittasi koiran 1cm ylikorkeaksi (eli luonteella ei ollut tuossa osaa eikä arpaa!) ja susihukkanen kertoikin hyvin tuossa aiemmin nuo hylkäävään arvosanaan johtavat virheet. Kaikille tasapuolisesti oikein hyviä talvipäiviä ja pitkiä ajoja :D Nautitaan jokainen omista koiristamme ja sehän on pääasia, että oma koira on mieleinen itselle :wink:
Reetta
 

Re: Tamminäyttelyt, Kajaani 10.-11.01.2009

ViestiKirjoittaja hukkatiellä päivämäärä To Tammi 15, 2009 5:56 pm

KomiA kirjoitti:Minkäänlaista arkuutta tai epävarmuutta ei kuitenkaan jäänyt mieleen.

En halua Nappea millään tavalla moittia, huippukoira :!: . Näkeehän sen saavutuksista.
Mutta omia havaintojani, mitä olen koiraa nähnyt, niin luonne ei ole täysin vapaa
ja suhtautuu välillä toisiin koiriin hyvin epäluuloisesti... Mutta en tarkoita, että luonteessa aina olisi vikaa.
Kenties kisajännitystä välillä. :wink: Koira vaistoaa paljon asioita, joista ihmisellä ei ole tietoakaan.. :|
Onnea matkaan Napelle tuleviin näyttelyihin ja kokeisiin. :)
hukkatiellä
 

Edellinen

Paluu NÄYTTELYT

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa