Juha Vallin kirjoitti:Pitää olla todella vahvat perustelut, mikäli kilpaan osallistuvien koirien olisi pakko ottaa seurantapanta. Siellä on kaksi tuomaria sekä "minuuttiville", jotka hoitavat arvostelun. Ainakin Janne Tähtisen mukaan Närpiön kilvassa tuomaritoiminta oli ollut ensiluokkaista, joten eiköhän näillä pärjätä. Seurasin kyllä itsekin pari vuotta sitten suurella mielenkiinnolla seurannan alla olevia koiria, mutta vapaaehtoisuuteen sen on mielestäni tulevaisuudessakin perustuttava. Paras vaihtoehto olisi tietysti treenata tessu sellaiseen tikkiin, että pääsisi itse livenä paikalle.
Jani Angeria kirjoitti:Luulempa et monella oli mielessä et voisin ottaa pannan kaulaan mut vähän niinkuin protestina jättivät ottamatta kun ovat olleet niin huteralla pohjalla. Toivottavasti olin väärässä. ( jos koko syksyä ajatellaan ) Nyt tosin pelaa ihan mukavasti.
Ja jos oikein olen ymmärtänyt niin Up pelannut hyvin, Ajovoittajassa oli up sponsorina niin kaikki ottivat pannat kaulaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa