Pasi Kontkanen kirjoitti:Juu tuo ajotaito numero ihan persiistä sokkeesti tuijjottaavat haukuttuja minuutteja,minun mielestä epäonnistunut pisteytys.
Esa Hanhela kirjoitti:Kylläpäs Kalevi laitto oikean avauksen. Ajo minuutit ei kylläkään yksin kerro ajotaitoa. Väitän, että nykyään pikkusen löysähköllä kerätään paljon minuutteja ja näin vääristää ajotaitoa. Jussin kommentin mukainen rastitus 1-5 ja tämän vaikutus loppu pisteisiin tekisi kutaa koiriimme. Ja yli kakkosta ei saisi antaa jos ajettavaa ole nähty. Silloin seurattais ajoa eikä nuotion palamista ja ohjaajan reppua. Miten saadaan tämä sääntöihin, saattaa olla vaikeaa.
Pauli Sornikoski kirjoitti:eikös tämä nykyinen ajotaitonumero justiinsa näytä ajon laadun, eiköhän jo anneta olla tuommoisenaan kuin on, onhan noita jo tarpeeksi mulkattu, silloin kun alkoivat uudistamaan sääntöjä niin nämä nykysäännöt on kohta samat kuin ennen mulkkaamista, vanhoihin avoimen luokan sääntöihin ei olisi tarvinnut tehdä muita muutoksia kuin kokonaishakuaika, ja että vakavasti häiritsevän esteen sattuessa haukutut minuutit jää voimaan, moni kyllä sotkee nykyäänkin haukun ajotaitonumeroon joka ei ole oikein, moni koira joka haukkuu 50-60 kertaa minuutissa yksitoikkoisella äänellä voi olla paljon enempi jänistä liikuttava kuin 140 minuutissa haukkuva kiihkeä ajuri, monasti luullaan että koira ajaa kovaa kun haukku on oikein kiivasta vaikka etenee kävellen, eniten sääntöjä mulkkais nämä jotka eivät ite paljon koirallaan kilpaile.
matti jaakola kirjoitti:pee aa kirjoittaa niinku se tulisi olla, eisaa olla sokea tekemisen laadulle vain "kuulopuheitten" mukaan vaan todetun jälkeen...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa