Metsästysauto

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja Ajukki päivämäärä Ke Kesä 13, 2012 5:47 am

karolus kirjoitti:
risteytys kirjoitti:Ei tee mitään koko citymaastureilla.Niihin ei mahu mitään eikä mee mihkään eikä ole hyviä kuin liukkaalla mukula kivellä kaupungissa.

Samaa mieltä olen minäkin, vanha ratti vaihteinen 4 veto hiace menee paremmin maastossa kuin 2 nurkasta vetävät nyky city "maasturit".

4-veto Hiace on kyllä melkoinen peli maastossa. Sillä ei vaan viitti ajaa 40tkm vuodessa asfalttitietä :)
Ajukki
 

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja Heppu päivämäärä Ke Kesä 13, 2012 7:03 am

risteytys kirjoitti:Ei tee mitään koko citymaastureilla.Niihin ei mahu mitään eikä mee mihkään eikä ole hyviä kuin liukkaalla mukula kivellä kaupungissa.

Oletko itse ajanut kun osaat noin sanoa . Itsellä on hyndai tukson en voi kuin olla tyytyväinen oon päässyt sinne minne olen halunnut ja lopun mennyt jalan ei se ole mikään off roud peli mutta parempi kuin edellinen (audi). Oplan Nissan terraano kyllä meni ihan minne sen käski . Mutta miten me ennen pärjätiin kun ei ollut Flooraa /näitä maastureitta ? On myös otettava huomiioon myös metsästys laki sehän kieltää maaastossa aseen kuljetuksen ajoneuvossa vai olenko ymmärtänyt väärin?
Heppu
 

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja hääty päivämäärä Ke Kesä 13, 2012 3:13 pm

Onko kellään kokemuksia noista uudemmista suzuki grand vitaroista? Näkyy olevan alennusvaihteistolla varustettuja pirssejä joka ainakin itellä painaa vaakakupissa autoa hankittaessa. Korotussarjaakin on tarjolla. Eno oli laittanu tollasen pätkä mallin ja oli ihan positiivinen ajoominaisuuksiltaan, ainakin maantieolosuhteissa. Voimaakin oli riittävästi 1.9 riisseliksi.
hääty
 

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja Ajukki päivämäärä Ke Kesä 13, 2012 4:04 pm

levender kirjoitti:täälläpäin mitä noita raveja ollut tosi käytössä niin pojat kyllä hävittäneet pois järkiään kun ollut niin paljon vikoja.

Minkäikäisiä Raveja ne oli ja mikä alko piiputtaan? Toyotahan pitäs olla luotettavan auton maineessa.
Ajukki
 

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja Papana päivämäärä Ke Kesä 13, 2012 4:32 pm

Ajukki kirjoitti:
levender kirjoitti:täälläpäin mitä noita raveja ollut tosi käytössä niin pojat kyllä hävittäneet pois järkiään kun ollut niin paljon vikoja.

Minkäikäisiä Raveja ne oli ja mikä alko piiputtaan? Toyotahan pitäs olla luotettavan auton maineessa.

itsellä on 04 mallinen 200000tkm ajettu bensa peli ja ei mitään ole ollut.kaverilla 09 mallinen diesel 2.2l ja siinäkään ei ole mitään ollut.se on ainakin pieni ruokainen
Papana
 

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja mauni päivämäärä To Kesä 14, 2012 3:40 am

hääty kirjoitti:Onko kellään kokemuksia noista uudemmista suzuki grand vitaroista? Näkyy olevan alennusvaihteistolla varustettuja pirssejä joka ainakin itellä painaa vaakakupissa autoa hankittaessa. Korotussarjaakin on tarjolla. Eno oli laittanu tollasen pätkä mallin ja oli ihan positiivinen ajoominaisuuksiltaan, ainakin maantieolosuhteissa. Voimaakin oli riittävästi 1.9 riisseliksi.

Metsästys kaverilla on semmonen,oltiin monet kerrat kunnon lumikelissä sillä.Ei mulla ainakaan mitään negatiivista jiäny siitä mieleen.
mauni
 

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja Hepa päivämäärä To Kesä 14, 2012 9:05 am

Onkos kokemuksia -90 luvun Subaru Lecacy farm. nelivedosta, miten menee lumessa, maavaraa taitaa olla edes hieman enemmän kun normi henkilöautossa?
Hepa
 

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja Reporetku päivämäärä To Kesä 14, 2012 9:14 am

Onko jollain kokemuksia tästä http://www.dacia.fi/. Itse kävin koeajamassa ja se yllätti positiivisesti. Ei alennusvaihdetta, mutta ykkönen erityisen hidas, jota ei normaaliajossa tai liikkeellelähdöissä tarvitse. Eikä maksa paljon :lol: .
Reporetku
 

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja Rehellinen päivämäärä To Kesä 14, 2012 10:06 am

Reporetku kirjoitti:Onko jollain kokemuksia tästä http://www.dacia.fi/. Itse kävin koeajamassa ja se yllätti positiivisesti. Ei alennusvaihdetta, mutta ykkönen erityisen hidas, jota ei normaaliajossa tai liikkeellelähdöissä tarvitse. Eikä maksa paljon :lol: .


En uskaltaisi koskea kyllä pitkällä tikullakaan, sori vaan jos jollain tän topicin lukijoista sellainen on. Voin tietysti olla liian ennakkoluuloinen.Missä maassa mahtaa olla suunniteltu/tehty? Honda näyttäis olevan neljäntenä tuossa linkin asiakastyytyväisyystutkimuksessa, en ihmettele.
Rehellinen
 

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja Antti päivämäärä To Kesä 14, 2012 10:34 am

Mietinkinkin, milloin joku kysäisee Daciasta. Kävitkö ajamassa bensa- vai diesel- kamppeen? Itseäni kiehtoisi nimenomaan Duster dieselillä. Pieni kone (onko vääntöä?), kuusi vaihdetta (joista ykkönen siis lähes ryömintä?), kulutukseksi ilmoitettu 5-6-litraa ja tilaakin tuntuisi olevan. Arvon alenemaa noissa mahtaa vuosien kuluessa tulla aika reippaasti, mutta tärkeintä lienee useamman vuosikymmenen investointia tehdessä käyttöarvo. Ehkäpä siis varteenotettava vaihtoehto autoksi puolen vuosikymmenenen kuluttua, kun hinnasta on varissut käytön myötä ilmat pois.
Antti
 

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja Papana päivämäärä To Kesä 14, 2012 10:47 am

Reporetku kirjoitti:Onko jollain kokemuksia tästä http://www.dacia.fi/. Itse kävin koeajamassa ja se yllätti positiivisesti. Ei alennusvaihdetta, mutta ykkönen erityisen hidas, jota ei normaaliajossa tai liikkeellelähdöissä tarvitse. Eikä maksa paljon :lol: .

älkää pojjaat vaan tollaista ostako.ei metsästäminen noin kallista ole ,että jollain kiinanpommilla tarvitsisi mettässä käydä.tuotahan häpeää jo koirakin.eipä ollut tyytyväisyys tutkimukseen päässeet yksikään rekisteröidyimmistä automerkeistä.jokamiehellä onkin varmaan joku lexus tai jaguar. voi voi noita tutkimuksia
Papana
 

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja Antti päivämäärä To Kesä 14, 2012 11:03 am

Hei Papana! Sen minä jo tiesinkin, että Suomi on pullollaan ennakkoluuloisia "kuulematta ja näkemättä paskaa"- arvostelijoita, joten sellaisen kylttyyrin ilmenemisen sijaan minua kiinnostaisikin oikeasti arvokkaat käyttäjäkokemukset. Kiitos!
Antti
 

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja Papana päivämäärä To Kesä 14, 2012 11:13 am

Antti kirjoitti:Hei Papana! Sen minä jo tiesinkin, että Suomi on pullollaan ennakkoluuloisia "kuulematta ja näkemättä paskaa"- arvostelijoita, joten sellaisen kylttyyrin ilmenemisen sijaan minua kiinnostaisikin oikeasti arvokkaat käyttäjäkokemukset. Kiitos!

kun ei ketään osta tuollaista niin mistä niitä kokemuksia tulisi
Papana
 

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja levender päivämäärä To Kesä 14, 2012 11:49 am

kalakkiksella on c 5 sitikka ja luulen että ajaa sinne mihin pojat maastureillakin, niitähän saa nelivetoisinakin.
levender
 

Re: Metsästysauto

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä To Kesä 14, 2012 12:26 pm

Hepa kirjoitti:Onkos kokemuksia -90 luvun Subaru Lecacy farm. nelivedosta, miten menee lumessa, maavaraa taitaa olla edes hieman enemmän kun normi henkilöautossa?

Kaverilla oli tuommoinen, tosin vm89, sillä ajettiin pahemmista paikoista, kun Tojotan pitkällä pajerolla. Korin sai nostettua ajaessa samoin ku sitikassa ja oli kevyt, niin ei jääty kiinni mininkään. tavaratilakin oli riittävän leveä aseille ja kahdelle koiralle. Alla oli nokian hakkapelitat, erinomainen lumipito.
Ruippa
 

EdellinenSeuraava

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa