Keskustelupalsta

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Keskustelupalsta

ViestiKirjoittaja Seppo K. päivämäärä Ti Elo 01, 2006 7:15 am

No niin onneksi olkoon SAJ! Keskustelupalsta on nyt täyttänyt kuukauden saldona on lähes 1700 viestiä ja puolitoistasataa rekiteröityä höpöttäjää.
Ei ollenkaan huono saavutus, ja joku kehtas väittää, että tällaista ei tarvita.
Sitten kun vanhempi sukupolvi oppii enemmän ja enemmän käyttämään näitä värkkejä, väki sen kun lisii.
Lukijoitahan meidän jokaisen jutuilla on ollutkin pilvin pimein.
19 päivää ja me muutkin kuin täydetputket voimme laskea koiramme irti.
Hyvää syksyä kaikille.
Seppo K.
 

ViestiKirjoittaja Kauko päivämäärä Ti Elo 01, 2006 7:53 am

Näyttäis siltä, jotta Seppo K väheksyy näitä keskustelupalstan kirjoituksia. Itse on kovin aktiivinen ja tietäväinen mielestään. Rauhoitu nyt SEPPO ja ota kantaa vain omasta puolestasi. :evil: 8) :)
Kauko
 

ViestiKirjoittaja Seppo K. päivämäärä Ti Elo 01, 2006 8:12 am

Just just Kauko!
Lueppas nyt tarkkaan tuo juttusi edellä oleva, ilmeisesti ilmaisin asiani väärin, kun Sinä fiksuna miehenä ymmärsit sen ihan päin vastoin - tarkoituksella - väärin!
Lienee olet huomannut, että juttutahtini on jo huomattvasti vähentynyt, vaan ei ehtynyt, siis älä sure.
Kerro miksi en saisi olla aktiivinen, näilläkin palstoilla.
Tässä maailmassa olen usein ottanut kantaa vain omasta puolestani, mutta hyvin usein myös pyydettäessä. Kehoitat rahoittumaan, mutta huudat Seppoa, miksiköhän.
Seppo K.
 

ViestiKirjoittaja Kauko päivämäärä Ti Elo 01, 2006 9:17 am

Seppo K on ilmaissut asiansa omalla tavallaan, mutta liekö siihen laajemman ajokoiraa harrastavan kansanjoukon toimeksianto?
Turha sinun on kuitenkaan tavallista yksittäistäkään koiraharrastajaa leikinkään varjolla vähätellä. Ei ole kyse minusta vaan yleisesti ottaen kaikista harrastajista ja tänne kirjottajiin pätee sama mielipiteeni.
Ota koira hihnaan ja mene ulos lenkille tuulettumaan!
Kauko
 

ViestiKirjoittaja Tapio päivämäärä Ti Elo 01, 2006 9:38 am

Kävin surffailemassa näillä sivuilla ja totesin ajokoiraväessä olevan edelleenkin niitä, joilla on kovatkin luulot itsestään. Kyllä toisten mielipiteiden kunnioittamisesta lähtee demokraattisen järjestön terve milipiteiden vaihto, vai mitä?
Tapio
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Elo 01, 2006 2:21 pm

Pahaa sutta ken pelkäisi...trallallaa...keljuttaako
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Risto päivämäärä Ti Elo 01, 2006 2:39 pm

Hei taas! Kyllä tällaisenaan palsta vaikuttaa hyvältä ja vähemmän asiaa sisältävien kirjoitusten seassa on kyllä asiaakin, eikä sitä sovi vähätellä. Odotetaan syksyä, joka on jo ovella. 8)
Risto
 

ViestiKirjoittaja S A päivämäärä Ti Elo 01, 2006 8:49 pm

Kyllä keskustelupalsta on hyvä kun on harrastajat niin isolla alueella. Näyttää joku käyneen sensuroimassa sellaisakin kirjoiyuksia, että vaikea on pitää niitä asiattomina, mutta älä turhaan kirjoita ajokoiraherran nimeä...eli ilmeisesti järjestön johdon kritiikille ei tahdo löytyä sijaa, vaikka kritiikki olisi lievääkin. Mikä on kenestäkin asiallista, se on suhteellinen käsite. Minua eniten nyt häiritsee eräissä kirjoituksissa rivoudet. Silti niissäkin voi olla myös asiaa ainakin vähän.
S A
 

ViestiKirjoittaja Pohojalaanen päivämäärä Ke Elo 02, 2006 8:33 am

Kyllä keskustelupalstalle on ollut tilaus. Nimimerkin käyttäjän tekstissä keskitytään asiaan paremmin eikä ihmetellä jotta tuoko se taas kirjoottaa. Mullon työssäni pätkiä, jolloin pääsen nettiin. On tullu pantua merkille keskustelusivun vahtikoirien olevan turhankin herkkävainuisia. Viatonta kritiikkiä kun on tullu niin kohta se sivuilta poistetaan. Itte järjestön johdossa kyllä suomitaan aika-ajoin jäseniä varsinkin ajokoiramiehen sivuilla.
Pohojalaanen
 

ViestiKirjoittaja Omani päivämäärä Ke Elo 02, 2006 8:49 am

Samaa mieltä Pohojalaasen kanssa että tämä on tarpeellinen foorumi.
Siinä olen eri mieltä että ketään nimeltä mainittua ( ei johtoportaasta eikä rivijäsenistä) ei tarvitse täällä ruotia. Minusta riittää että esittää asiansa vain ja ajaa sitä. Päätöksentekoon on sitten olemassa järjestöorganisaatio. Tämähän on hyvä vaikutuskanava halukkaille.
Omani
 

ViestiKirjoittaja miccis päivämäärä Ke Elo 02, 2006 9:04 am

Hyvin näkyy alkaneen palstan toiminta. "Kesälomakuukauden" aikana kohtuullisesti rekisteröityneitä käyttäjiä ja viestejä melko tavalla. Näyttää sen, että on palsta oikealla paikallaan.

Itse ainakin olen saanut täältä jopa muutaman vinkin ajokoiratoimintaan ja olen tyytyväinen jo siitä syystä. Sisällöltään tämä ylittää paikoin jopa Ajokoiramies-lehden, josta ei nykyään tahdo muuta löytyä kuin kitinää lukijapalstalta, heikkolaatuisia kuvia ja kuolinilmoituksia.
Erityisesti tulevaa koekautta odotellaan, josko tuo tulospörssi (epävirallinen!) alkaisi täyttyä.

Mitä tulee palstan putsaukseen, niin ollaan oikealla tiellä. Ne poistot, jotka olen havainnut ovat olleet pääsääntöisesti käsiteltävään asiaan kuulumattomia ja muutoinkin anonyyminä tapahtuvaa huutelua. Jos johonkin haluaa muutosta niin ei sitä ainakaan asiattomilla ja nimettömillä höpötyksillä saa.
miccis
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ke Elo 02, 2006 12:14 pm

oliko tuo järjestön johdon virallinen ääni?
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Wille päivämäärä Ke Elo 02, 2006 3:22 pm

Tämähän on keskustelupalsta. Kyllä täällä pitää saada hieman arvostella myös sääntötoimikunnan ja muiden SAJ:n johtomiesten toimintaa, tietysti asialinjalla.Ei mitään törkeyksiä tai henkilökohtaisia solvauksia.En ole ehtinyt lukea näitä sensuroituja juttuja, mutta muilta niistä kuulleena pidän sensuuria liian herkkänä.
Osa ajokoraväestä tuntuu olevan näiden johtomiesten päätöksista sokeasti samaa mieltä. Kannattaisi ajatella realistisesti ja omilla aivoilla, eikä kulkea talutusnuorassa.Tietynlaisiin mielipideleireihin ei kannata liittyä. Ei ole vain yhtä suurta ja viisasta, vaikka siltä tänään tuntuukin.
Wille
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ke Elo 02, 2006 3:33 pm

Wille ei esitä yhtään konkreettista ASIAA josta kävisi ilmi mitä mieltä hän on. Ainoa viesti on että "johtomiehet ovat typeriä". Ei ole kovin vakuuttavaa.(Huom. En ole johtomiehiä.)
Vieras
 

Seuraava

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa