KUN KOKEIDEN JÄRJESTÄJÄT RIKKOVAT SÄÄNTÖJÄ (?)

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Re: KUN KOKEIDEN JÄRJESTÄJÄT RIKKOVAT SÄÄNTÖJÄ (?)

ViestiKirjoittaja huanita päivämäärä To Heinä 12, 2012 4:27 pm

Terve vaan Marko. Jos nyt tarkoitat minua näillä asioilla josta täällä paasaat niin ehkä voisit tarkistaa tietosi jostain muualta ennen kuin alat täällä sättimään meitä! Pikkasen aikaa vielä jatkat nii nää 2 "tyrannia" joksi meitä haukut niin pistämme asian eteen päin, (ainakin minä). Sit saa SAJ tai joku muu instanssi alkaa selvittämään näitä sinun juttujasi!
huanita
 

Re: KUN KOKEIDEN JÄRJESTÄJÄT RIKKOVAT SÄÄNTÖJÄ (?)

ViestiKirjoittaja vipukinttu päivämäärä To Heinä 12, 2012 4:33 pm

Minä luulen, että ongelma lähes kaikkiin erimielisyyksiin MYÖS AJOKOIRAHARRASTUKSESSA on se, että asiat otetaan henkilökohtaisesti eikä ymmärretä, että vaikka ASIAT riitelevät, niin ihmisten ei tarvitsisi sitä tehdä. Meidän tulee oppia siihen, että voimme keskustella asioista hyvinkin kärkkäästi menemättä henkilökohtaisuuksiin. On eri asia arvostella kriittisesti jonkun ihmisen ajatuksia kuin ihmistä itseään (vink).
(MARKO)


-pitäisikö sinun käydä siellä Reinolle ehdotamallasi lääkäri palstalla,tuolla Susi/Voittaja palstalla :lol: :lol: .Ainakin minä löysin sieltä henkilöön kohdistuvia asioita :!:.Muisti aikas lyhyt :idea:
vipukinttu
 

Re: KUN KOKEIDEN JÄRJESTÄJÄT RIKKOVAT SÄÄNTÖJÄ (?)

ViestiKirjoittaja Heppu päivämäärä To Heinä 12, 2012 5:40 pm

MInä nyt kyllä ihmettelen suuresti :shock: kun haukutaan tuomareita yksistään että tehdään vilunkia nyt kysyn MINKÄ LAISIA TUOMAREITA te itse olette kun toimitte palkintotuomareina niile Veemäisille tuomareille . Itse olen koittanut olla tasapuolinen kaikille ja toimia koiran hyväksi en koiranohjaajan mieltymyksien mukaan . Olen nähnyt ja kuulut hankalista koiran ohjaajista enenpi asiotonta käytöstä kuin palkintotuomareissa . Ja jokainenhan meistä omistaa myös koiran jonka tuo joskus kokeisiin niin sen vuoksi tasapuolisuus on hyvästä. Ja sitten kun itketään sitä ettei minulle lähdetä tuomariksi peili on tosiaan tarpeen . En tällä tarkoita niitä nuoria taikka muutoin harrastukseen tulevia jotka ei viellä tunne ajokoira väkeä . Mutta olen sitä mieltä että jokaisen kokeissa käviän velvollisuus on käydä myös palkintotuomari kurssi ja lähteä myös siiten muilekin tuomariksi niin saa vastavuoroisesti kokemusta ja kaveritkin jelpaa vastaisuudessa, vai olenko hakoteillä?
Heppu
 

Re: KUN KOKEIDEN JÄRJESTÄJÄT RIKKOVAT SÄÄNTÖJÄ (?)

ViestiKirjoittaja MarkoLind/Voittaja-kennel päivämäärä To Heinä 12, 2012 7:24 pm

Ystävämme "vipukinttu" heräsi kirjoittaen:
pitäisikö sinun käydä siellä Reinolle ehdotamallasi lääkäri palstalla,tuolla Susi/Voittaja palstalla .Ainakin minä löysin sieltä henkilöön kohdistuvia asioita .Muisti aikas lyhyt

OMA KOMMENTTI:
Onko vipukintun toinen nimimerkki "Reino Lakkavirta" kun noin jäänyt "jäytämään"? Milloin sinusta on tullut susiensuojelija - vai oletko ollut sitä aina?

Lisäksi kuten kirjoitin: Meidän tulee oppia siihen, että voimme keskustella asioista hyvinkin kärkkäästi menemättä henkilökohtaisuuksiin. On eri asia arvostella kriittisesti jonkun ihmisen ajatuksia kuin ihmistä itseään (vink).

* Jos minä siis esim. kirjoitan sinusta nimimerkki vipukinttu, että sinun ajatuksesi eivät ole - kuten eivät olekkaan - mistään kotoisin niin tällöin en arvostele sinua vaan olematonta järjenjuoksuasi, ymmärsitkö? Jos et ymmärtänyt, niin sehän tarkoittaa silloin sitä, että minä olen arviossani oikeassa (vink). Jos taas väität ymmärtäväsi etkä kuitenkaan ymmärrä, niin tällöinkin olen ollut arviossani oikeassa (TUPLAVINK).

Nimimerkki huanita kirjoitti:
Jos nyt tarkoitat minua näillä asioilla josta täällä paasaat niin ehkä voisit tarkistaa tietosi jostain muualta ennen kuin alat täällä sättimään meitä!

OMA KOMMENTTI:
Olenko minä jossakin kirjoittanut, että tarkoittaisin sinua - jos olen, niin missä? Toisaalta, MIKSI LUULET minun kirjoittaneen sinusta? Mitä tietojen tarkastamista tarkoitat? Miksi koet keskustelun olevan jonkun henkilön sättimistä - ASIASTAHAN tässä keskustellaan?


Huanita kirjoitti:
Pikkasen aikaa vielä jatkat nii nää 2 "tyrannia" joksi meitä haukut niin pistämme asian eteen päin, (ainakin minä). Sit saa SAJ tai joku muu instanssi alkaa selvittämään näitä sinun juttujasi!

OMA KOMMENTTI:
Miksi koet, että kirjoittaessani tyrannimaisesta käytöksestä tarkoittaisin sinua? Oletko sitten omasta mielestäsi käyttäytynyt tyrannimaisesti jossakin asiassa - tahdotko kenties avautua asian suhteen? Kun kirjoitit "nää 2 tyrannia", niin ketä toista tarkoitat? Jos tahdot keskustella HENKILÖISTÄ, voit avata oman keskustelun aiheesta; minä tarkastelen tässä tekemässäni aiheessa VAIN ASIAA. Hyvin valitettavaa sellaista.

Lisäksi pyydän sinua huomiomaan, että minä olen ottanut esiin hyvin ikävän asian pyrkien jo heti alusta asti keskustelemaan ASIASTA enkä henkilöistä VEDOTEN VOIMASSA OLEVIIN KOESÄÄNTÖIHIN.

* Toisaalta; olisi varmasti kaikkien etu pitkällä tähtäimellä JOS asiaa käsiteltäisiin syvemmin sekä perusteellisesti viittaamissasi instansseissa - onhan kysymyksessä kahden henkilön vakava aikomus toimia koesääntöjen vastaisesti. Tosin kysymys on aikomuksesta ja ainakin itse toivon, että nämä kaksi "herraa" palaisivat asiassa ruotuun ja jättäisivät tämän järjettömyyden tekemättä ja alkaisivat kunnioittaa sydämestään koesääntöjä myös kokeiden järjestämisen osalta.
MarkoLind/Voittaja-kennel
 

Re: KUN KOKEIDEN JÄRJESTÄJÄT RIKKOVAT SÄÄNTÖJÄ (?)

ViestiKirjoittaja mauni päivämäärä To Heinä 12, 2012 7:52 pm

minäkin haluan korostaa että ei kaikki suinkaan ole noita ylimielistuomareita.Tosi hyviä on tavannut ja muutama on tullu myös mehtäkaveriks.Se on vaan paha kun paha ääni yleensä kantaa kellossa pitempi...
mauni
 

Re: KUN KOKEIDEN JÄRJESTÄJÄT RIKKOVAT SÄÄNTÖJÄ (?)

ViestiKirjoittaja Jäppilä päivämäärä To Heinä 12, 2012 8:28 pm

Jos on epäily, että sääntöjä on rikottu niin täällä niitä on turhaa lähteä ratkomaan tai edes keskustelemaan asiasta. Vihjaileminen joidenkin henkilöiden mahdollisesta syyllisyydestä on epäreilua. Meillä on on olemassa säännöissä ohjeet missä tällaiset asiat on ratkaistava. Keskustelupalstan valvojat voisivat lopettaa tästä aiheesta käsittelyn.
Jäppilä
 

Re: KUN KOKEIDEN JÄRJESTÄJÄT RIKKOVAT SÄÄNTÖJÄ (?)

ViestiKirjoittaja MarkoLind/Voittaja-kennel päivämäärä To Heinä 12, 2012 8:42 pm

On mielenkiintoista, että esim. viimevuoden kettukilvasta - ja joidenkin mielestä epäkohdista - käytiin julkisesti suuri ja värikäs keskustelu. Samoin monista vastaavista asioista ja nyt joidenkin mielestä tästä ei pitäisi keskustella ollenkaan. Korostan, että tässä keskustelussa ei minun taholta taatusti tule esille kenenkään henkilöiden nimiä KOSKA tahdoin keskustella ASIASTA. Lisäksi korostan sitä, että mielestäni jos tässä jonkun oikeuksia on loukattu, niin innokkaan koiraharrastajan jota kohtaan on juoniteltu vähintäänkin epäreilusti :idea:

TOISAALTA; asia on viety paikallisen ajokoirajaoston sekä kennelpiirin tietoisuuteen ja itse olen valmis seuraamaan tilannetta. JOS tilanne ajautuu siihen, että nämä kaksi henkilöä toteuttavat uhkauksensa innokasta koiraharrastajaa kohtaan niin silloin on syytä entistä tarkemmin tarkastella asiaa. ITSE TOIVON, että nämä henkilöt kuitenkin järkiintyvät ja tuleva koekausi SAADAAN KAIKKIEN HARRASTAJIEN KESKEN ONNELLISEEN PÄÄTÖKSEEN :D ... ja tämän asian puinnin ei tarvitse jatkua.

* Omasta puolestani toivotan kaikille tämän asian suhteen riemukkaita ajoja kokeissa sekä antoisia koepäiviä :lol: Koeharrastuksen pitäisi olla KAIKILLE MUKAVA HARRASTUS; pidetään se myös sellaisena, eikö niin? Niin koiranohjaajille kuin tuomareillekin... nähdään siis kokeissa (vink).
MarkoLind/Voittaja-kennel
 

Re: KUN KOKEIDEN JÄRJESTÄJÄT RIKKOVAT SÄÄNTÖJÄ (?)

ViestiKirjoittaja vipukinttu päivämäärä To Heinä 12, 2012 10:49 pm

lloin sitä, että minä olen arviossani oikeassa (vink). Jos taas väität ymmärtäväsi etkä kuitenkaan ymmärrä, niin tällöinkin olen ollut arviossani oikeassa (TUPLAVINK).

-Hienoa olla aina oikeassa :?:
-Varmaan yhtä hienoa olisi jos koirat pelaisi senverta ettei tarviisi joka viikko aloittaa uutta topikkia että saisi Voittaja kennelin videoita esiin :wink:
JOS haluat tietää kuka olen niin katso jäneskokeista koira mikä on paremmin toiminut kuin omasi(sitten löytyy myös omistaja),vaikka nyt 5v taakseppäin :!: EIHÄN niitä kirjoituksiasi lukien montaa voi olla :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .
Koska myös muita voi sylettää turha kehuminen niin ei ole omani häävi :!: ,mutta parempi nyt kuitenkin :wink:
vipukinttu
 

Edellinen

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa