Kahden viikon koe

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Re: Kahden viikon koe

ViestiKirjoittaja Jouni Leppänen päivämäärä To Helmi 06, 2014 9:45 am

Mööpeissäkin jo ehdittiin käydä, mutta onneksi ei menty Paraisten Kilpaan. Keskustelusta saa sen käsityksen, että nykyiset valioitumiseen olevat säännöt ovat hyvät. Se minua huolestuttaa, että normaali kokeissa kävijöiden määrä on vähentynyt ja kokeita on jouduttu perumaan. Johtuukohan se kahden viikon kokeesta? On henkilöitä, jotka eivät pysty osallistumaan kokeisiin kun viikonloppuna ja jos koe perutaan koirien vähyyden vuoksi se harmittaa. Kahden viikon koe on siitä hyvä, että maastojen kanssa tulee harvoin ongelmia. Kahden viikon kokeen luotettavuuteen monet vetoavat, mutta se on mielestäni turhaan jupinaa. Vilunkia voi tehdä normaalissakin kokeessa jos siihen annetaan mahdollisuus. Itse en ole vielä kahden viikon kokeeseen vienyt koiraani, enkä ole ollut tuomarina. En ole vielä nähnyt sitä tarpeelliseksi ja normaali koe on mukava tapahtuma kaikkine siihen liittyvine asioihin arvonnasta alkaen. Yksi tärkeimmistä asioista puoltaa käymistäni normaaleissa kokeissa on se kun saa tutustua minulle tuntematomiin harrastajiin ja siinä päivän kuluessa voi vaihtaa mielipiteitä monenlaisista asioista. Mööpeleistä aloitin tämän kirjoituksen ja siihen myös lopetan. Reilu viikon päästä on tarkoitus osallistua ensimmäistä kertaa Mööpeleihin koirallani.
Toivotan kaikille Mööpeleihin osallistuville rehtiä kilpailumieltä, nähdään siellä.
Jouni Leppänen
 
Viestit: 147
Liittynyt: Ma Syys 03, 2012 10:46 am

Edellinen

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa