ajokoiramies lehti

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

ajokoiramies lehti

ViestiKirjoittaja jussi kananen päivämäärä Ke Tammi 29, 2014 6:23 pm

Ajokoiramies lehti minusta nykyisellään mennyt huonompaan päin. Miten lukee teemana jalostus jos ei ollu pentueet palstaakaa? Tai en ainakaa minä honinu,,miten ei netti ihmiset nyt pentuja ostaa?
jussi kananen
 
Viestit: 227
Liittynyt: La Elo 25, 2012 6:22 pm

Re: ajokoiramies lehti

ViestiKirjoittaja Pasi Kontkanen päivämäärä Ke Tammi 29, 2014 6:55 pm

Kuinkahan iso prosentti jäsenistöstä on ilman netti yhteyttä. Nyt kun kohta siirrytään tähän gps aikaan(nettiyhteys),niin lehen teon joutas lopettaa,netti versio riittää.
Pasi Kontkanen
 
Viestit: 280
Liittynyt: To Elo 23, 2012 11:14 am

Re: ajokoiramies lehti

ViestiKirjoittaja kalevi rytky päivämäärä Ke Tammi 29, 2014 7:24 pm

Minun kätköistä löytyy ajokoiramies lehdet vuodesta 1970 eteenpäin tahän päivään asti. On niistä joskus joutoaikana kiva katsella järjestömme vaiheita ja kehitystä, sekä lukea kertomuksia Suomenajokoiran jalostuksesta. Mielestäni lehteä ei saisi lopettaa vaikka korvikeita tilalle tulisikin.
kalevi rytky
 
Viestit: 1447
Liittynyt: Su Elo 26, 2012 6:47 pm

Re: ajokoiramies lehti

ViestiKirjoittaja Tero Honkanen päivämäärä Ke Tammi 29, 2014 9:22 pm

jussi kananen kirjoitti:Ajokoiramies lehti minusta nykyisellään mennyt huonompaan päin. Miten lukee teemana jalostus jos ei ollu pentueet palstaakaa? Tai en ainakaa minä honinu,,miten ei netti ihmiset nyt pentuja ostaa?


Lukase Jussi lehen viimeseltä sivulta Toimitukselta palsta. Sieltä löytyy syy pentueiden puuttumiseen.
Tero Honkanen
 
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Maalis 04, 2013 9:35 pm

Re: ajokoiramies lehti

ViestiKirjoittaja jussi kananen päivämäärä Ke Tammi 29, 2014 10:24 pm

Jo niipä näky olevan.
jussi kananen
 
Viestit: 227
Liittynyt: La Elo 25, 2012 6:22 pm


Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa