TRACKER

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Re: TRACKER

ViestiKirjoittaja Jouni Leppänen päivämäärä Su Maalis 02, 2014 7:51 am

Tutkat ovat mitä ovat, itselläni on molemmat Up ja Tracker. Niissä on eri liittymiä ja sen olen huomannut, että liittymissä on suuriakin eroja riippuen siitä missä ollaan. Viime viikon olin Paltamossa ja oli Soneran liittymällä Ultrapoint ja pelasi moitteetomasti. Oli täydet tolpat puhelimessa koko ajan mikä on harvinaista ainakin niissä paikoissa joissa on tullut käytyä. Operaattorit tuskin välittää ajokoiraharrastajien tutka ongelmista.
Jouni Leppänen
 
Viestit: 147
Liittynyt: Ma Syys 03, 2012 10:46 am

Re: TRACKER

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä Su Maalis 02, 2014 8:13 am

Jouni Leppänen kirjoitti:Tutkat ovat mitä ovat, itselläni on molemmat Up ja Tracker. Niissä on eri liittymiä ja sen olen huomannut, että liittymissä on suuriakin eroja riippuen siitä missä ollaan. Viime viikon olin Paltamossa ja oli Soneran liittymällä Ultrapoint ja pelasi moitteetomasti. Oli täydet tolpat puhelimessa koko ajan mikä on harvinaista ainakin niissä paikoissa joissa on tullut käytyä. Operaattorit tuskin välittää ajokoiraharrastajien tutka ongelmista.

tuo mitä viimiseksi kirjoitit niin on kyllä totta.kai meidän harrastajakunta on sen verran pientä niille operaattoreille.mutta meidän avulla operaattoreilla olisi mahdollisuus toiminnan laajentamiseen kun kartottaisivat kuuluvuus alueita meidän avulla.ei kai se heille haitaksi olisi vaikka toimisivat vähän sivummallakin
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Re: TRACKER

ViestiKirjoittaja Jouni Leppänen päivämäärä Su Maalis 02, 2014 9:41 am

Eiköhän se ole puhtaasti taloudellinen näkökulma kun ne niitä kuuluvuusalueita miettii? Täällä etelässäkin on tosi huonoja alueita kuuluvuuden suhteen. Laitoin jo Elisalle viestiä, että talveksi laittaisivat turkishaalarit kun joutuu ulkona puhumaan. Toivotaan, että operaattorit julkaisisivat sellaisia kuuluvuusaluekarttoja jotka pitäisivät paikkaansa.
Jouni Leppänen
 
Viestit: 147
Liittynyt: Ma Syys 03, 2012 10:46 am

Re: TRACKER

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä Su Maalis 02, 2014 10:02 am

Jouni Leppänen kirjoitti:Eiköhän se ole puhtaasti taloudellinen näkökulma kun ne niitä kuuluvuusalueita miettii? Täällä etelässäkin on tosi huonoja alueita kuuluvuuden suhteen. Laitoin jo Elisalle viestiä, että talveksi laittaisivat turkishaalarit kun joutuu ulkona puhumaan. Toivotaan, että operaattorit julkaisisivat sellaisia kuuluvuusaluekarttoja jotka pitäisivät paikkaansa.

:lol: lupasivatko laittaa :?:
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Edellinen

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 1 vierailijaa