Kilvan tuomarit

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Re: Kilvan tuomarit

ViestiKirjoittaja kalevi rytky päivämäärä Pe Touko 02, 2014 6:51 pm

Pauli Sornikoski kirjoitti:ite oon jo kauan sitten sanonutkin että kun jäniskoirilla on kaksi erää niin pitäisi hyväksyä toisessa erässä tulokseen vaikka ajaisi kettuakin ettei menisi hukkaan jos ottaa kettuajon, jos kettukoirillakin olisi kaksi erää niin niilläkin vois hyväksyä tulokseen yhen jänisajon, suomenajokoira kun on kettua ja jänistä ajava koira.


Eiköhän anneta olla "puurot ja vellit" omissa kupeissaan.
kalevi rytky
 
Viestit: 1447
Liittynyt: Su Elo 26, 2012 6:47 pm

Re: Kilvan tuomarit

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä La Touko 10, 2014 5:29 pm

Jos teille tulee mielipahaa minun kirjoituksista niin soittakaa suoraan minulle älkääkä kavereilleni.vastaan kyllä kirjoituksistani.
tämän palstan aikaisemmista kirjoituksistani vaivaa nähneett henkilöt ovat vaivanneet vielä tosi vanhoja ajokoiramiehiä soitoillaan.antakaa heidän olla ja soittakaa mulle jos on asiaa.alkavat vaan nuo tosikoiramiehet nauramaan soittelijoille.sitten ne soittavat mulle ja ihmettelevät miksi heille soitetaan.no sitten nauretaan yhdessä.
tuntuu olevan oikein "tosi koiramies" touhua.
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Re: Kilvan tuomarit

ViestiKirjoittaja heikki sikilä päivämäärä Su Touko 11, 2014 5:49 am

kalevi rytky kirjoitti:
Pauli Sornikoski kirjoitti:ite oon jo kauan sitten sanonutkin että kun jäniskoirilla on kaksi erää niin pitäisi hyväksyä toisessa erässä tulokseen vaikka ajaisi kettuakin ettei menisi hukkaan jos ottaa kettuajon, jos kettukoirillakin olisi kaksi erää niin niilläkin vois hyväksyä tulokseen yhen jänisajon, suomenajokoira kun on kettua ja jänistä ajava koira.


Eiköhän anneta olla "puurot ja vellit" omissa kupeissaan.

.
käyttökokeet on tarkoitettu mahdollisimman tehokkaan ja tarkoituksenmukaisen tiedonkeruun välineeksi kehitettäessä ja pyrittäessä mahdollisimman hyvän jänis tai kettukoiran tavoitteeseen. Tuohon tavoitteeseen ei päästä jos kumpiakin ominaisuuksia testataan samassa suorituksessa Tämä Paulin esitys johtaisi ja on osoitus siitä että ajatuksena on vain kovien pisteiden saanti kokeissa eikä oikeanlaisen jalostustiedon keruu.
heikki sikilä
 
Viestit: 376
Liittynyt: Ti Syys 04, 2012 2:41 pm

Re: Kilvan tuomarit

ViestiKirjoittaja vilajoki jouni päivämäärä Su Touko 11, 2014 6:55 am

Jos jäniksiski on niinpaljon hajuis eroo et joku koira ajaa vaan yhtä vaik liikkeel olis useampii eikai sitä voi hyväksyy
et joidemkin koirien ei tartte erottaa jäniksenhajuu ketunhajust.
vilajoki jouni
 
Viestit: 806
Liittynyt: To Syys 13, 2012 10:09 am

Edellinen

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa