eniten jälkeläisiä samassa kettu ja jänis kilvassa

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

eniten jälkeläisiä samassa kettu ja jänis kilvassa

ViestiKirjoittaja Ismo mäkelä päivämäärä Ti Touko 13, 2014 2:36 pm

eli montako esim uroken jälkeläistä on sattunu samaan kilpaan jänis ja kettupuolella?
Ismo mäkelä
 
Viestit: 84
Liittynyt: La Elo 25, 2012 10:27 am

Re: eniten jälkeläisiä samassa kettu ja jänis kilvassa

ViestiKirjoittaja Eino Niemelä päivämäärä Ti Touko 13, 2014 3:47 pm

No äkikseltään, Kihulla on ainakin kaksi kettupuolella,mutta sellainen lukema myös ,jota vaikeampi lyödä,Kolme Kettukuningas jälkeläistä,tokihan jälkeläisiä myös on kohtuullinen määrä.
Eino Niemelä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 1:03 pm

Re: eniten jälkeläisiä samassa kettu ja jänis kilvassa

ViestiKirjoittaja Ismo mäkelä päivämäärä Ke Touko 14, 2014 6:46 pm

Eino Niemelä kirjoitti:No äkikseltään, Kihulla on ainakin kaksi kettupuolella,mutta sellainen lukema myös ,jota vaikeampi lyödä,Kolme Kettukuningas jälkeläistä,tokihan jälkeläisiä myös on kohtuullinen määrä.


siinäkö kaikki :shock:

k-kva jiri jälkeläisiä oli 3 2010 tornion kettukilvassa, 8) :lol: :wink:

eikö ole muita??
Ismo mäkelä
 
Viestit: 84
Liittynyt: La Elo 25, 2012 10:27 am

Re: eniten jälkeläisiä samassa kettu ja jänis kilvassa

ViestiKirjoittaja kalevi rytky päivämäärä Ke Touko 14, 2014 7:05 pm

Eipä taida paljon ketunajo taipumusta tarvita, kun pohjanlohkostakin kettukilpaan pääsee. Olen ollut kehumiesi koirien ksanssa metässä ja kyllä varsinaisia tuohinokkia ovat olleet.
kalevi rytky
 
Viestit: 1447
Liittynyt: Su Elo 26, 2012 6:47 pm

Re: eniten jälkeläisiä samassa kettu ja jänis kilvassa

ViestiKirjoittaja Ismo mäkelä päivämäärä Ke Touko 14, 2014 7:09 pm

kalevi rytky kirjoitti:Eipä taida paljon ketunajo taipumusta tarvita, kun pohjanlohkostakin kettukilpaan pääsee. Olen ollut kehumiesi koirien ksanssa metässä ja kyllä varsinaisia tuohinokkia ovat olleet.


et taija tietää hees kettu hommista mittään.. hommaapa ajokoiran pentu ja koitappa saaha 1kkösiä sille tai hees ajamaan kettua tai taitaa tulla se kuuluisa tenkkapoo.. 8) sulle,linnut on laulellu..
Ismo mäkelä
 
Viestit: 84
Liittynyt: La Elo 25, 2012 10:27 am

Re: eniten jälkeläisiä samassa kettu ja jänis kilvassa

ViestiKirjoittaja Esa Hanhela päivämäärä Ke Touko 14, 2014 10:12 pm

Eikait se kettukoiran tekeminen vaikiaa oo. Jos koirassa on potkua ja ominaisuudet kohdallaan niin sitä ei tarvi tehä muutenku päästää se ketun jäljelle. Ja muistaa koiran ottaa suvusta joka antaa ääntäkin. Luontaiset ominaisuudet kunniaan. Luulen että näin Ismo ja Kalevikin ajattelevat?
TULINUOLEN KENNEL jalostamme ajavia koiria.
Esa Hanhela
 
Viestit: 292
Liittynyt: To Elo 23, 2012 4:38 pm

Re: eniten jälkeläisiä samassa kettu ja jänis kilvassa

ViestiKirjoittaja Ismo mäkelä päivämäärä Pe Touko 16, 2014 7:44 am

Esa Hanhela kirjoitti:Eikait se kettukoiran tekeminen vaikiaa oo. Jos koirassa on potkua ja ominaisuudet kohdallaan niin sitä ei tarvi tehä muutenku päästää se ketun jäljelle. Ja muistaa koiran ottaa suvusta joka antaa ääntäkin. Luontaiset ominaisuudet kunniaan. Luulen että näin Ismo ja Kalevikin ajattelevat?


ei se tee kettukoirasta hyvää jos se huutaa vaikka minkäikäselle jäljille,minusta latekin herättelee sopivasti,olen ollu usiasti metässä sen kans,jiri herätteli myös sopivasti aikonaan,
k-kva jirin jälkeläisiä oli 3 tornion kilvassa,
et tainnu olla metässä niitten kans rytky,jiriä olet ollu arvostelemassa ja hyvät numerot olit antanu :wink:
Ismo mäkelä
 
Viestit: 84
Liittynyt: La Elo 25, 2012 10:27 am


Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa