Tuomareitten nimet koiran arvostelus

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Tuomareitten nimet koiran arvostelus

ViestiKirjoittaja vilajoki jouni päivämäärä Su Huhti 12, 2015 10:30 am

Munmielestäni olis hyvä kun Koiran arvostelus olis tuomarien nimet ketkä ovat koiraa olleet arvostelemas.
Kattoin kortist niin Toiminta palkintotuomarina olin ensimmäisen kerran v .03 Perniös en muista mil koiral.
En ole ottanu jokakerta ylituomarin puumerkkii niin mul ei ole tuomarikertoi kun 47 kuitattuna.
Paraisten Kilvas olin oppaana ylituomari oli aika kauan kattomas ja taisin juttelemal saada korttiin kolme ruksii :D
Olis hienoo tietää esim mil koiral on tuomarina ollu.
Olin Jurvassaki tuomarina Korpilehdon Raikul - Vipulan Jaskal tais olla Ylistaros ja Jyskyl Kauhaval.
Nää kaik ajoivat ykkösen .
Voi olla mun nimi olis monen kovan koiran koekortil .
Olen aina jälkeenpäin kattonu niin mun antamat numerot eivät paljon poikkee muiden antamist ja sitä
pidän tärkeänä et kokeis tuomareil olis hyvä kuulo ettei koiran haukku kärsi tuomarien kuulon takija.
Munmielestäni Tuomareitten Nimet olis tärkeämpii kun se onko syyskuus maa paljas -tuuleeko -sataako vai näyttääk
maasto hyvält.
Koira usein tekee niist kaikist hyvän kun onnistuu.
Näköhavainnois ja herkkyyksien toteamisis koiran ja tuomareitten täytyy pelata yhteen.
Munmielestäni Kolme korttii tarttis näyttää Ylituomari ja 2 tuomarii jaos tulee koira ja mitä koira saa aikaan. :D

Kattoin ettei senjälkeen ole paljon tuomariks pyydetty kun kahdenviikon kokeet tulivat. :D
Ei rehellisist tuomareist näy pulaa oleva. :D
vilajoki jouni
 
Viestit: 806
Liittynyt: To Syys 13, 2012 10:09 am

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa