Liveseuranta karsinnois ja kilvas

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Re: Liveseuranta karsinnois ja kilvas

ViestiKirjoittaja petri kujanpää päivämäärä Su Heinä 05, 2015 5:00 pm

juu viime kaudella ei ollut trackereissa mitään ongelmia,mullakin noita"salasanoja"tosi monelle koiralle,ja niitä tuli töistä päin kateltua lähes jokapäivä,aina toimivat,samoin itellä viikonloput meni ilman ongelmia.
petri kujanpää
 
Viestit: 863
Liittynyt: To Elo 23, 2012 1:36 pm

Re: Liveseuranta karsinnois ja kilvas

ViestiKirjoittaja vilajoki jouni päivämäärä Ma Heinä 06, 2015 6:03 am

petri kujanpää kirjoitti:juu viime kaudella ei ollut trackereissa mitään ongelmia,mullakin noita"salasanoja"tosi monelle koiralle,ja niitä tuli töistä päin kateltua lähes jokapäivä,aina toimivat,samoin itellä viikonloput meni ilman ongelmia.


Oli eilen juur juttuu et tääl etelässäkin päin on nyt paljon nuorii koirii.
Mitä enemmän on koirii sitä enemmän tarttee tuomareit.

Munmielestäni kahdenviikon kokeitten tulokseenki voi luottaa kun ylituomaril on liveseuranta pystyy vähän kattomaan
tutkast vaikkei tutka pelais kun muutaman kerran .

Mul olis aikaa olla kahdenviikon kokeen tuomarina ja merkitten ajon aika tarkkaan .
Olis hyvä kun koiran nimen peräs olis tuomarien nimet :D

Esim Vilajoen nimi ei ole kahdenviikon kokeis ,siel on joku toinen koiranomistaja :D
Vilajoelt ei pysty pisteit tinkaamaan toiselt koiranomistajalt voi jos vuorottelevat. :D
Sit vast pyydetään kun pakkast tai lunta on helvetist ja kuuluvuus olematont :D

Silloinkun tarvitaan jämptii tuomarii ja koirii on yli 10 on vajaan 10 % mahdollisuus saada ittel tarkka tuomari,
toisil koiranomistajil se on yli 90 %.

Nopeusrajoituksiiki on jatkuvast 40 - 50 -60 -80 -100 -120 km /h pitokokeena kun välähtää sakot tulee useast.
Olis hyvä kun tien keskiviiva olis maalattu nopeuden mukaisil väreil niinkun keltanen sulkuviiva ,senkin yli pääsee
jos tahtoo . :D
Tie olis värikkäämpää jos 120 km /h olis punasel merkitty 100 km/h sinisel 80 km / vihreäl 60 ja 50 ja 40 niil olis
omat värinsä ,tiet ovat senverran kuluneet et niihin jää aina pienii maaliläikkii vaik värit kuluiski.

Pyytäkää mua enemmän kahdenviikon kokeis ,en hae koirist virheit muttei mult kannata lisääkään pisteit tinkii. :D

Jos kahdenviikon kokeet on keksitty niil joil ei ole aikaa tavalliseen kokeeseen niin miten hyväl kelil sattuu vaik
kolmel työssäkäyväl olemaan aikaa,eläkeläisil ei. :D
vilajoki jouni
 
Viestit: 806
Liittynyt: To Syys 13, 2012 10:09 am

Re: Liveseuranta karsinnois ja kilvas

ViestiKirjoittaja matti jaakola päivämäärä Ma Heinä 06, 2015 7:34 am

hommaa vilskari koira ja rupea epärehelliseksi ja kehumaan omaa ettei tarvi muita syyllistää/loukata jos se kerran noin heleppoa on.
täällä olisi vielä tarjolla urosta mutta garminista voit sen jäläkeen luopua...heittää haahkaa.
matti jaakola
 
Viestit: 410
Liittynyt: Pe Elo 24, 2012 9:52 pm

Re: Liveseuranta karsinnois ja kilvas

ViestiKirjoittaja vilajoki jouni päivämäärä Ma Heinä 06, 2015 9:23 am

matti jaakola kirjoitti:hommaa vilskari koira ja rupea epärehelliseksi ja kehumaan omaa ettei tarvi muita syyllistää/loukata jos se kerran noin heleppoa on.
täällä olisi vielä tarjolla urosta mutta garminista voit sen jäläkeen luopua...heittää haahkaa.


Munmielestäni garminii tarttee silloin jos pitää koiraa seurata mitä virkaa on koiral jos se on tutkan kantaman
ulkopuolel ennenkun peräs kerkii. :?:
Miks se uros on viel siel. :?:
Usein hyvät viedään ennenkun vilskaril niit tyrkytetään :wink:

Mä lupauduin tuomariks, mitä pahaa siin olis :?:
Syyllistän ja loukkaan muita lupautumal tuomariks.
En olis uskonu loukkaavani ketään. :D
Jos käyttövalioks tuloon tarttis saada ykkönen niinkun näyttelys neljält parilt eri tumareilt pitäi munki kelvata. :D

Mul on ollu Tarmolan Jyri ja Miiarinteen Masi mut ne olivat eri aikana kun kahta koiraa ei tartte.
Nyt en tartte yhtäkään ,mul on mettäkavereit niinpaljon etten omaa koiraa tartte .
Jyri oli karsinnois melkein 13 v ja sijoittui 5 /16 koirast ja Masi samas kokees 1/16 koirast Masi on vieläkin elos
vaik on yli 13 v.
Eikö niitten tuloksil ole mitään arvoo kunnen mä ole niit kokeis vieny. :?:
Viimeksi muokannut vilajoki jouni päivämäärä Ma Heinä 06, 2015 4:59 pm, muokattu yhteensä 3 kertaa
vilajoki jouni
 
Viestit: 806
Liittynyt: To Syys 13, 2012 10:09 am

Re: Liveseuranta karsinnois ja kilvas

ViestiKirjoittaja matti jaakola päivämäärä Ma Heinä 06, 2015 9:30 am

ei näytä olevan.
olen säästänyt reppumiehille ja myyn myös heille, sorsanpyynnin aloituksen aikaan luovutus.
takuulla ettei tarvi vesilintua nakata... :wink: :wink: :wink:
matti jaakola
 
Viestit: 410
Liittynyt: Pe Elo 24, 2012 9:52 pm

Re: Liveseuranta karsinnois ja kilvas

ViestiKirjoittaja vilajoki jouni päivämäärä Ma Heinä 06, 2015 9:34 am

matti jaakola kirjoitti:ei näytä olevan.
olen säästänyt reppumiehille ja myyn myös heille, sorsanpyynnin aloituksen aikaan luovutus.
takuulla ettei tarvi vesilintua nakata... :wink: :wink: :wink:


Sano niist pennuist kahden nimi mil mennään kokeis ja minkä mä olisin saanu ostaa :D
Seuraan niitten koetuloksii ja katton ,olisiko mun kannattanu ostaa niist kumpaakaan vai onko
samas kokees viel parempii. :D
Mä en arvattavast pääse niil tuomariks niin parempi luottaa toisiin. :wink:
Sano suoraan mitä vikaa Tarmolan Jyris ja Miiarinteen Masis oli et mun tarttis viel koira ottaa et todistaisin
et mä tiedän koirist jotain .
Munmielest täydellist koiraa ei taida olla kun muutamien tarhas. :wink:
Karsinnanaikana koval helteel ei tulokset ole aina maksimisuorituksii. :wink:
vilajoki jouni
 
Viestit: 806
Liittynyt: To Syys 13, 2012 10:09 am

Re: Liveseuranta karsinnois ja kilvas

ViestiKirjoittaja matti jaakola päivämäärä Ma Heinä 06, 2015 10:12 am

veellä alakaa niin kuin vilskari :lol:
matti jaakola
 
Viestit: 410
Liittynyt: Pe Elo 24, 2012 9:52 pm

Re: Liveseuranta karsinnois ja kilvas

ViestiKirjoittaja vilajoki jouni päivämäärä Ma Heinä 06, 2015 10:41 am

matti jaakola kirjoitti:veellä alakaa niin kuin vilskari :lol:


Ei sytytä kun kipinä on hukas. :wink:
vilajoki jouni
 
Viestit: 806
Liittynyt: To Syys 13, 2012 10:09 am

Re: Liveseuranta karsinnois ja kilvas

ViestiKirjoittaja vilajoki jouni päivämäärä Ma Heinä 06, 2015 6:37 pm

matti jaakola kirjoitti:hommaa vilskari koira ja rupea epärehelliseksi ja kehumaan omaa ettei tarvi muita syyllistää/loukata jos se kerran noin heleppoa on.
täällä olisi vielä tarjolla urosta mutta garminista voit sen jäläkeen luopua...heittää haahkaa.


Kun kirjoitin et eteläs on paljon nuorii koirii .
Oliko sun kirjoitukses se tarkoitus etten menis tuomariks ettei etelän koirat sais tuomareit.
Mä luin rivien välist ettei eteläst sais tulla hyvii koirii.
Ja mul kun on ollu isä ja poika joist on tullu käyttövalio kun olen myyny ne kokeiskävijöil.

Jos ottaisin koiran ja kävisin sel kokeis ,vois sanoo et nyt Vilajoki sai ensimmäisen koiran mist
tuli käyttövalio ennen sil ei ole ollu .

Kuka on voittanu kokeisiin sijoittamal :?:

Ei voi olla jollei kokeis käy melkein jokainen joutuu yli 4 kertaa kokeis käymään jos huonotki
tulokset lasketaan . :D
Huonoi tuloksii harvoin saa vaan yks koira hyvii tuloksii voi saada monta koiraa.

Hyvin laskettu kun joku ei saa koskaan hyvää koiraa toisil hyvii on useammin. :D
En epäile ettenkö sais hyvää koiraa sunkin pennust.
Mul ei ole koiraa voin myydä garmininki se on hyvä ja riittää jollei koira peuraa aja.
vilajoki jouni
 
Viestit: 806
Liittynyt: To Syys 13, 2012 10:09 am

Edellinen

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron