koiratalo

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Re: koiratalo

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä Ma Tammi 25, 2016 8:46 pm

Jukka Ojanen kirjoitti:Minulla koirien sänkynä puukehä, jonka päälle olen pingottanut viira kangasta. On kestävin materiaali mitä olen koirien kämppään laittanut. Tuossa osoitteessa kuva tuotteesta.
http://www.ekapalvelut.fi/eko-myyntituotteet

Myydään e/kg kangasta.hassua ettei e/neliö.olisi helpompi laskee tarve
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Re: koiratalo

ViestiKirjoittaja Jukka Ojanen päivämäärä Ma Tammi 25, 2016 9:13 pm

teppo tuomola kirjoitti:
Jukka Ojanen kirjoitti:Minulla koirien sänkynä puukehä, jonka päälle olen pingottanut viira kangasta. On kestävin materiaali mitä olen koirien kämppään laittanut. Tuossa osoitteessa kuva tuotteesta.
http://www.ekapalvelut.fi/eko-myyntituotteet

Myydään e/kg kangasta.hassua ettei e/neliö.olisi helpompi laskee tarve


No joo, ei taija olla nuissa firmoissa niin justiinsa. En tiä onko kangasta eri paksuuksia, mutta käytin yhden oman palan puntarilla. 100*80cm. painoi noin kilon. Minä saanu hommattua kavereiden välityksellä paperitehtaasta.
Jukka Ojanen
 
Viestit: 106
Liittynyt: La Elo 25, 2012 8:59 pm

Re: koiratalo

ViestiKirjoittaja Pauli Sornikoski päivämäärä Ma Tammi 25, 2016 10:23 pm

minkähänlaista tuo pellava kuitu olis, sitähän käytetään eristeenä, ite käytän rutirexiä ja pysyy kaikilla koirilla
Pauli Sornikoski
 
Viestit: 1144
Liittynyt: To Elo 23, 2012 3:37 pm

Re: koiratalo

ViestiKirjoittaja Kalevi Vänskä päivämäärä Ma Tammi 25, 2016 10:55 pm

Minun piti saada huopaa?, jota käytetään naarmuuntimisen estämiseen rullia varastoitaessa Tornion kylmävalssaamolla... kaveri unohti. Onko Jukalla tietoo mistä tuota vois ostaa ?

Minä käytin rutireksiä monta vuotta, on vaan nopeasti melko "suttuista", kun pirstoutuu pieneksi sipruksi ja sit kantautuu joka paikkan. Lopetin, kun vierestä alko tulla pentulaatikkoonkin.
Kalevi Vänskä
 
Viestit: 729
Liittynyt: Su Elo 26, 2012 4:23 pm
Paikkakunta: Tornio

Re: koiratalo

ViestiKirjoittaja Jukka Ojanen päivämäärä Ti Tammi 26, 2016 12:46 pm

Kalevi Vänskä kirjoitti:Minun piti saada huopaa?, jota käytetään naarmuuntimisen estämiseen rullia varastoitaessa Tornion kylmävalssaamolla... kaveri unohti. Onko Jukalla tietoo mistä tuota vois ostaa ?

Minä käytin rutireksiä monta vuotta, on vaan nopeasti melko "suttuista", kun pirstoutuu pieneksi sipruksi ja sit kantautuu joka paikkan. Lopetin, kun vierestä alko tulla pentulaatikkoonkin.


Empä tiiä mistä sais ostettua, tehtaalta ei nykyisin saa ostettua mitään. Meidän linjalla käytössä olevat huoparullat tulee ruotsista, 20 neliön rullia hinta muistaakseni 800e.
Jukka Ojanen
 
Viestit: 106
Liittynyt: La Elo 25, 2012 8:59 pm

Re: koiratalo

ViestiKirjoittaja Petri Saarenkangas päivämäärä To Tammi 28, 2016 1:57 pm

Moro

Mie aattelin kokeilla sahalta saatavaa KUIVAA haketta. Ei varmaan silppuunnu ja imee kosteuttakin ja tuoksuu hyvälle. Ja on kaiken lisäksi halpaakin!
Petri Saarenkangas
 
Viestit: 70
Liittynyt: Ke Syys 05, 2012 11:33 am

Re: koiratalo

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä To Tammi 28, 2016 5:53 pm

Toi hake voisi olla hyvää kyllä.
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Re: koiratalo

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä La Tammi 30, 2016 7:36 pm

Onko teillä kuvia koirataloistanne.pitäisi keväällä värkätä sellainen .voitte pistää kuvii tänne tai mun sähköpostiin osoitteella teppo.tuomola@gmail.com tai viestillä tai whatsappilla nroon 0405293351
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Edellinen

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 1 vierailijaa