Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja Eino Niemelä päivämäärä Ma Helmi 08, 2016 5:57 pm

Jännä homma kun merenlähellä tulee tuloksia ja mäkimaastossa EI :D
Eino Niemelä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 1:03 pm

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja Pentti Alhosaari päivämäärä Ma Helmi 08, 2016 6:33 pm

Siis Auras aina kovii ykkösii, mut Kainuus ei koskaan... :wink:
Pentti Alhosaari
 
Viestit: 661
Liittynyt: Su Elo 26, 2012 6:06 pm

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja Eino Niemelä päivämäärä Ma Helmi 08, 2016 6:38 pm

No niin se vaikutti ei ollut Kainuussa onnistunut :D Mutta pahoin pelkään että Aurassa vielä vähemmän kuin Kainuussa,niin se kanattaa Auraan mennä kokeisiin jos uskoo Tarhassaan olevan lyömättömän Tykin
Eino Niemelä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 1:03 pm

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä Ti Helmi 09, 2016 4:01 am

Eino Niemelä kirjoitti:No niin se vaikutti ei ollut Kainuussa onnistunut :D Mutta pahoin pelkään että Aurassa vielä vähemmän kuin Kainuussa,niin se kanattaa Auraan mennä kokeisiin jos uskoo Tarhassaan olevan lyömättömän Tykin

Kannattaisi einonkin tulla tänne meille koiran kanssa niin nähtäisiin onko se sellainen että kannattaa astuttaa
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja Eino Niemelä päivämäärä Ti Helmi 09, 2016 9:23 am

Minä jo Teppo otin selvää ja astutin JO,mutta ei kai estä tulemasta kunnossa on ja kauan pysyy metässä eikä tartte sinne potkia :) Millon passaa tulla
Eino Niemelä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 1:03 pm

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä Ti Helmi 09, 2016 4:53 pm

Eino Niemelä kirjoitti:Minä jo Teppo otin selvää ja astutin JO,mutta ei kai estä tulemasta kunnossa on ja kauan pysyy metässä eikä tartte sinne potkia :) Millon passaa tulla

Koska vaan.ensi viikko lomaa mulla
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja Eino Niemelä päivämäärä Ti Helmi 09, 2016 7:14 pm

Oliko alueella tai lähistöllä Susia jos on,niin silloin saat matkata tänne täällä niitä ei ole
Eino Niemelä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 1:03 pm

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja Eino Niemelä päivämäärä Ke Helmi 10, 2016 8:49 am

No ei kuulu vastausta,mutta ei siinä ,minä laadin paperin jossa sinä korvaat 10.000e jos koira kuolee suden suuhun tai jää auton tai junan alle,tai vain menehtyy jostain syystä,jos koira säilyy ehyenä ja hengissä ,minä maksan oman matkan sinne.
Eino Niemelä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 1:03 pm

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä Ke Helmi 10, 2016 5:42 pm

Eino Niemelä kirjoitti:No ei kuulu vastausta,mutta ei siinä ,minä laadin paperin jossa sinä korvaat 10.000e jos koira kuolee suden suuhun tai jää auton tai junan alle,tai vain menehtyy jostain syystä,jos koira säilyy ehyenä ja hengissä ,minä maksan oman matkan sinne.

Enhän mää korvaa mitään ja jos koiralla ei ole meriittejä näyttely/koepuolelta niin ei korvaa vakuutuskaan edes puolta tuosta summasta.kyllä tänne tulla voit.ei täällä ole koiria sudet tappanut ja on tuossa sellaisia maastoja jossa ei 100% varmuudella ole susia.jäniksiäkin ehkä 2 tai 3 kpl peuroja kauriita ja kettuja sitäkin enemmän.
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja Eino Niemelä päivämäärä Ke Helmi 10, 2016 6:17 pm

Se on Teppo silleen ,Jalostuskoiralla on jalostuskoiran hinta, se on näyttänyt meriittinsä toistaiseksi Metässä,minä en maksa kyllä myöskään vaikka koiralla olisi muka meriittejä,mutta kun on menty metsään ,niin niillä jo saavutetuilla ns,meriiteillä on joutunut perseen pyyhkiin,minä katson koiraa AINA metässä siellä voi meriitit kadota kokonaan ,ja sellaisella joita ei niitä entuudestaan ole,ne voi yhtäkkiä tulla monin verroin koiraan
Eino Niemelä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 1:03 pm

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja Eino Niemelä päivämäärä Ke Helmi 10, 2016 6:23 pm

Kyllä siellä ajotiet etelässä taitaa tälle koiralle olla liian liki toisiaan,joten auton alle jäänti hyvin mahdollista.
Eino Niemelä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 1:03 pm

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä Ke Helmi 10, 2016 6:50 pm

No olisipa nähty miten jalostuskoira toimii harvan jäniskannan alueilla missä haittatekijöitä on runsaasti.eikö jalostuskoiran olisi hyvä toimia ympäri suomen
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja Eino Niemelä päivämäärä Ke Helmi 10, 2016 6:57 pm

Silläpä tällä ei jokapaikkaan voikkaan mennä kun se hakee sen kaukaa,jos lähellä ei ole,mutta täällä on se Etu ei voi auton alle ainakaan heti jäädä,jalostuskoira minulla ruukaa olla sitä tasoa,että en vähässä kummassa riskeeraamaan ala ainakaan halvalla 10.000e se on riskin hinta siitä ei voi neuvotella,ota tai jätä,tai tule tänne :)
Eino Niemelä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 1:03 pm

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä Ke Helmi 10, 2016 8:12 pm

Eihän mun ole pitäny mihinkä tullakka vaan sun.parempi pitää koira tarhassa jos pelkää että koira kuolee
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Re: Sijoitus samas kokees (huonost sijoittuval hyvii sukulaisii)

ViestiKirjoittaja Harri Hintikka päivämäärä To Helmi 11, 2016 1:22 pm

Eino Niemelä kirjoitti:Silläpä tällä ei jokapaikkaan voikkaan mennä kun se hakee sen kaukaa,jos lähellä ei ole,mutta täällä on se Etu ei voi auton alle ainakaan heti jäädä,jalostuskoira minulla ruukaa olla sitä tasoa,että en vähässä kummassa riskeeraamaan ala ainakaan halvalla 10.000e se on riskin hinta siitä ei voi neuvotella,ota tai jätä,tai tule tänne :)

Vie Eino koira kokeisiin! Ei sinänsä minun asia, mutta vähän jännäksi meni keskustelu.
Harri Hintikka
 
Viestit: 169
Liittynyt: Pe Elo 24, 2012 9:35 am

EdellinenSeuraava

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa