Häiritsevä juttu

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Häiritsevä juttu

ViestiKirjoittaja Antti päivämäärä To Elo 31, 2006 5:23 pm

Kuinka moni on katsonut Arttu Kotisaran elokuvan Ajokoiralla alkusyksystä ensilumille? Hieno elokuva Artulta, hyvä toteutus ja kaikki, ei siinä mitään, mutta yksi asia minua häiritsee.
Ensimmäisen kaadon jälkeen elokuvankertoja sanoo, "saalis osoittautuu suuri kokoiseksi rusakoksi, näissä maisemissa tavallista metsäjänistä huomattavasti harvinaisemmaksi otukseksi..." ???
No mikä tässä nyt minua häiritsee on se, että tuo saalis näyttää kyllä aivan tavalliselta metsäjänikseltä. Jos olette elokuvan nähneet, kertokaa oma mielipiteenne, asia on vaivannut minua jo vuoden päivät.

Ps. No joo, pitipä taas turhasta alkaa.. sen se tekee kun ei ole neljään päivään päässyt koiran kanssa metsälle. Mutta lauantainapa sitten pääsee, jospa jututkin viisastuisi minulla.
Antti
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä To Elo 31, 2006 6:21 pm

Täytyypä tunnustaa, että elokuvan nähneenä samaa olen miettinyt. Mettäjänis se on meikäläisenkin silmään ei siitä mihkään pääse... :D
Vieras
 

ViestiKirjoittaja sapu päivämäärä Pe Syys 01, 2006 3:49 pm

Selvä metsäjänis se allekirjoittanneen ja kaikkien kavereitten mielestä oli,jotka elokuvan on nähnyt.Eniten kuitenkin muuten hyvässä elokuvassa häiritsee esiteltävän koiran haukku.Tasapaksu ja ilman mitään hohtoa, ei anna oikeutta suomenajokoiralle..
sapu
 


Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa