Takajälkeenajo?

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Takajälkeenajo?

ViestiKirjoittaja Innokas päivämäärä To Syys 21, 2006 4:50 pm

Korjautuuko nuoren koiran takajälkeenajotaipumus iän myötä? Varsinkin jos koira saa ns. perslähdön ja näkölähdön ja sen jälkeen tulee pian hukka se heittää helposti retken jo ajettua jälkeä jos se ei pian löydä "oikeaa"menojälkeä. Miden kokemuksia takajälkeenajosta
Innokas
 

Re: Takajälkeenajo?

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä To Syys 21, 2006 4:51 pm

Innokas kirjoitti:Korjautuuko nuoren koiran takajälkeenajotaipumus iän myötä? Varsinkin jos koira saa ns. perslähdön ja näkölähdön ja sen jälkeen tulee pian hukka se heittää helposti retken jo ajettua jälkeä jos se ei pian löydä "oikeaa"menojälkeä. Muiden kokemuksia takajälkeenajosta
Vieras
 

löysyys

ViestiKirjoittaja mehtäkoira päivämäärä Pe Syys 29, 2006 12:09 pm

Kyllä se yleensä jää pois kun järki ja varmuus kasvaa.
Kun turha vouhotus jää iän myötä pois niin usein myös löysyys tai takajälkeenajo vähenee.
mehtäkoira
 

Täydetputket

ViestiKirjoittaja Nittro päivämäärä Ti Loka 03, 2006 8:01 pm

Kyllä koiran kuuluu aja jänistä takaa päin eli taka jälkeen,Kamalaa se olisi jos koira tulisi edeltä saattaisi jänis vaikka mennä hukkaan.Sellaisella tyylillä.
Nittro
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Loka 03, 2006 8:30 pm

Onks nyt kaikki Nittrot tullu otettuu tälle päivälle :lol:
Vieras
 

Vieras

ViestiKirjoittaja Nittro päivämäärä Ke Loka 04, 2006 7:41 am

En minä tarvitse nitroja olen entinen huippuurheilia ja viellä tosi kova kuntonen ,Enkä kannolla istuja.
Nittro
 

Re: Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä To Marras 30, 2006 12:56 pm

Nittro kirjoitti:En minä tarvitse nitroja olen entinen huippuurheilia ja viellä tosi kova kuntonen ,Enkä kannolla istuja.
eli sulla on vielä hepo kuuri päällä
Vieras
 


Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 1 vierailijaa