AJOKOIRAN VAATETUS /ajoliivit

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

ViestiKirjoittaja ErjaH päivämäärä La Elo 19, 2006 8:33 am

Puhe ei ollut tisseistä, eikä rinnoista...vaan kinttaista :mrgreen:

Muistan eka talven aikaan kun meillä oli tuo beagle uros, sen pistoolinpää meni ihan punaiseksi. Kysäsin sitten ell.neuvoja ja käski hautoa sitä lämpimällä vesihauteella....jäi sitten hautomatta :roll:

Katotaan nyt onko siellä tarvikkeet jäätyneet...narttu näyttää aloittavan juoksun juuri sopivasti ajatuskauden alkuun. Mulla menee tuohon perseennuolemis lässytys ääneen kohta hermo...sit uros nassuttelee leikojaan minkä kerkee...taas on pitkä kuukausi edessä :?
Viimeksi muokannut ErjaH päivämäärä La Elo 19, 2006 10:27 am, muokattu yhteensä 1 kerran
ErjaH
 

ViestiKirjoittaja ES päivämäärä La Elo 19, 2006 10:05 am

ErjaH kirjoitti:
ES kirjoitti:
Eläpä Erja terhentele tisseilläs!


Puhe ei ollut tisseistä, eikä rinnoista...vaan kinttaista :mrgreen:

Muistan eka talven aikaan kun meillä oli tuo beagle uros, sen pistoolinpää meni ihan punaiseksi. Kysäsin sitten ell.neuvoja ja käski hautoa sitä lämpimällä vesihauteella....jäi sitten hautomatta :roll:

Katotaan nyt onko siellä tarvikkeet jäätyneet...narttu näyttää aloittavan juoksun juuri sopivasti ajatuskauden alkuun. Mulla menee tuohon perseennuolemis lässytys ääneen kohta hermo...sit uros nassuttelee leikojaan minkä kerkee...taas on pitkä kuukausi edessä :?


Joo eihän ne tyttöillä vielä kinttailta näytäkkään, että keskity sinä Erja vain antamaan lämpöhauvehoitua isännälle nii et ainakkaa jouvu lukkoje taa etes täälä :oops:

Muuten, Eläpä muuta sano siitä nartun pidosta, aina justiin metästyksen aikaan se killa, ja jos se urkkikin vielä pääsee niihin nuolemistalakoisiin, ni se vasta kauhiaan killaan tulleeki, eikä varmasti aja mittää muutaku huutaa kotia metässä! Minä oon tuon nähäny, vaikka ei kyllä ollu Suomenajokoirista kysymys, mutta jahtihullusta rodusta kylläkin.

Mikä kumma siinä on että minulla menee aina nuitten tyttöjen kanssa nuo jutut tähän...ku eehän minä alota enkä mee liika intiimiksi, vaan tytöt vämkää väkisellä... :?

Vanahat akat kiihtyy oikeiki yli... :mrgreen:
ES
 

ViestiKirjoittaja ES päivämäärä Ma Elo 21, 2006 10:52 am

Tuohon äsköiseen vielä palatakseni, niin täytyy siinä kiimaisen nartun eritteessä olla muutakin vaikuttavaa ainetta ku mitä urkkia houkuttava tuoksu, kun siinä on heti iso ero urkkien käytöksessä jäljestäpäin ovatko pelkästään narttua nuuhkineet, vaiko nuolleetkin sitä.

Se nimittäin pahimmillaan urkki lakkaa syömästäkin aivan kokonaan jopa viikoksi, jos se niitä nartun erite hormooneja pääsee nielemään.

Siinä sitä olis toresta kaksivaikutteista tehokasta laihrutuslääkin raaka-ainesta lihaville...Raaka-ainehen keräily siinä vain tuottas ongelmia.

Johonni syrijääsehen takapajulahan sen pienemmän lääki vertahan vois silti perustaa...

Jurvahan sitä teherasta ei voitaasi perustaa vaikka raaka-ainesta oliskin...sielä on liikaa huonekkaluliiman höyryä ilimas...niistä tulis sielä liika tehokkahia mömmöjä...niillä tarttus iäksi nalakkihin laihruttajat. :shock:

Mutta Laihia olis jo nimensäkki perusteella ylilyöntiasemass...ja tuottehen nimiki vois olla teko pitäjihin sopeva, vaikka Laihian Laihrutinta & Kyröön Kovetinta. Ja pitkästi huutomerkkejä perähän :!:

Raaka-ainehetki tulis keskittyneesti ympäristökunnista, ainua poikkeus olis Ruottinkieliset kunnat...sieltä ei varmuuren vuoksi kerättäs ollenkaan...ku ei niistä hurriista tierä... :?
ES
 

ajokoiran vaatetus/ ajoliivit

ViestiKirjoittaja pekko päivämäärä Ma Elo 21, 2006 11:22 am

eihän niitä tiedäkään aivan varmuudella mutta joistain suvuista saat takuuvarmasti ainakin isot nisät vatsan alla pitää olla kunnon karvapeite, vaikka eihän tämän päivän koirat kasvata minkäänlaista karvapeitettä kun eivät tarvitse koska koiria pidetään lämpimissä kopeissa melkein koko vuoden ei muuten minulla ole koskaan ollut onneksi mitään hankaluuksia juoksuaikoina koirien kanssa, urokset syövät niinkuin ennenkin, eivät vongu eivätkä yritäkkään repiä häkkejä vaikka viereisessä tarhassa on juoksullaan oleva narttu ja uroksilla on kuitenkin astutettu useita narttuja eikä erjan kannata kyllä omia kintaitaan hävetä komiat ovat
pekko
 

ajoliivit

ViestiKirjoittaja magnum päivämäärä Ti Syys 19, 2006 3:43 pm

Itse kannatan metsästyskoirilla huomioliivejä / -pantoja koska kuoleehan tämän päivän liikenteessä saaliseläimiäkin huomattavasti enemmän kuin pari kolme vuosikymmentä sitten johtuen tottakai meistä ihmisistä.
magnum
 

ViestiKirjoittaja mettäntyttö päivämäärä To Syys 21, 2006 1:41 pm

Meillä on myös koiralla huomioliiivi metsällä ollessa, sekä pimeän aikaan lenkillä. Paremmin huomaa koiran jos tulee tielle, varsinkin kun ei vielä ole lunta.
mettäntyttö
 

Edellinen

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 1 vierailijaa