Jääviys

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Jääviys

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Loka 27, 2006 6:45 am

Saako ylituomarina toimia sellainen,jolla on kokeessa omia koiria tai omia kasvatteja? Kiitos vastauksistanne!
Vieras
 

ViestiKirjoittaja calle päivämäärä Pe Loka 27, 2006 7:38 am

Ilman että sen enempää olen tarkistanut asiaa niin luulisin että vastaus on EI !!
calle
 

jääviys

ViestiKirjoittaja MakeW päivämäärä Pe Loka 27, 2006 9:24 am

Jääviyssääntöha tuoho antaa vastaukse: ei oma, eikä hallitsema tai samal jääkaapil kävijöihe koira saa kilpailla.
Kasvatit saap kilpailla ja samat assiit koskoo myös tuomarin olloo!
MakeW
 

ViestiKirjoittaja tiinamo päivämäärä Pe Loka 27, 2006 10:16 am

Elikkä kun lukee sääntökirjaa sivulta 57, niin saa tietoonsa, että:

-Ylituomarina EI voi toimia siinä kokeessa, jossa on oma tai oman ruokakunnan koira kilpailemassa.
-Ylituomarina VOI toimia siinä kokeessa, jossa on omia kasvatteja kilpailemassa.
tiinamo
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Loka 27, 2006 10:21 am

Arvaan mihin vieras viittaa kysymyksellään. Kyllä kävi mielessä, että jo on moraali ollut häilyvä käsite Kainuussa. Harmaalla alueella on liikuttu. Jotenkin jää paskan maku noista pitkistä kokeista. Onpas ylitomarin kasvatit ajaneet.....
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Loka 27, 2006 11:41 am

Siis saahan kasvattaja olla myös ryhmätuorarina samassa kokeessa, mutta ei saa arvostella omaa kasvattiaansa palkinto- tai ryhmätuomarina, mutta ilmeisesti ylituomarina saa olla.
Vieras
 

jääviys

ViestiKirjoittaja huppelis päivämäärä Pe Loka 27, 2006 12:19 pm

kyllä ootte lapsellista porukkaa arveletteko että ylituomari on pöydässä tehnyt kaikille kasvateilleen ykkösen, menkää hoitoon jos noin ahistaa, minusta ainakin on mukava kun ovat onnistuneet, en kylläkään tiedä kenen koirista on kysymys, mutta hienoa että ovat ajaneet ykkösiä niitähän kaikki kuitenkin kokeessa yrittävät ajattaa ja täydet putketkin sortuu tuohon samaan, onpa noloa hommaa.
huppelis
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Loka 27, 2006 1:13 pm

ai jaa mihinkäs minä oon sortunut??en tietääkseni mihinkään muuhun ku laitoin vain et ylituomari voi olla ylituomarina kokeessa jossa on hänen kasvattejaan.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Loka 27, 2006 2:30 pm

Huppelis!

Kysyin asiasta, koska en tiennyt sääntöä, en sen kummemmin puhunut mistään tietystä kokeesta asia vain tuli mieleeni, eikä ole kyllä ketjuun vastanneetkaan puhuneet. Eli turhaa aloit meuhkata ja vaahdota...
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Loka 27, 2006 4:00 pm

Moraali on asia joka tuossa riitelee tulosten kanssa. Voivat olla aitojakin, mutta PITIPÄS SATTUA :) ps. Tyttö kuulema onkin nykyään vapaalla jalalla, että varmaan hoitopaikka tekisi terää :)
Vieras
 

jääviys

ViestiKirjoittaja eemel päivämäärä Ti Loka 31, 2006 5:21 pm

minä en ainakaan ottas emäntää tuomariks omalle koiralle, on meinaan liian tarkka
eemel
 


Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa